logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Golden Drum: termin zgłaszania prac przedłużony do 1 września

   24.08.2021, przeczytano 887 razy

Organizatorzy festiwalu Golden Drum przedłużają termin zgłoszeń do 1 września 2021 r.. Dzięki temu uczestnicy będą mieli więcej czasu na dołączenie do nowej formuły konkursu celebrującego najlepsze pomysły, wyjątkowe zespoły kreatywne i utalentowane osoby. To ostatnie przedłużenie terminu przed rozpoczęciem prac przez jury. Zwycięzcy konkursu Golden Drum zostaną ogłoszeni 15 października podczas internetowej ceremonii rozdania nagród Golden Drum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-golden-drum%3A-termin-zglaszania-prac-przedluzony-do-1-wrzesnia,392730,artykul.html

27. edycja festiwalu Golden ma dwuletni okres kwalifikowalności, co oznacza że uczestnicy mogą zgłaszać prace z ostatnich dwóch lat. Co więcej, organizatorzy oferują 50% zniżki na wpisowe dla grupy Covid-19, a wszyscy uczestnicy, którzy chcą zgłosić więcej prac do konkursu mogą skorzystać z rabatu ilościowego (10+1).

Nowa struktura konkursu

Sekcje CO (WHAT) oraz DLACZEGO (WHY) zostały zastąpione czterema nowymi sekcjami branżowymi: Creative Business Excellence, Craft, One-Channel oraz Omni-Channel.
Specjalna sekcja jurorów festiwalu (ALL JURIES) przygotuje shortlisty w kategoriach Genius Loci/Local Spirit, Social Good, and Covid-19, które następnie zostaną ocenione przez całą kapitułę.

Nowe nagrody

Organizatorzy festiwalu przedstawiają nową nagrodę do listy wyróżnień konkursu - Bronze Drum - oraz zmieniony system punktowy. Ponadto, wyjątkowa edycja “Best of COVID-19” również zostanie wyróżniona specjalną nagrodą.

Większy skład jury

Ze względu na nową strukturę konkursu, jury składa się z aż 58 cenionych profesjonalistów z branży z 28 krajów. Aby zapewnić sprawiedliwy proces oceniania, wszyscy przewodniczący jury są wyznaczani przez niezależne agencje z krajów, które nie konkurują ze sobą w konkursie.

Ostatni dzwonek dla młodych twórców aby pochwalili się swoimi umiejętnościami w konkursie Young Drummers

W tegorocznej edycji konkursu Young Drummers, organizowanej we współpracy ze słoweńską Izbą Turystyczną, twórców poniżej 30. roku życia z całego świata są zapraszani do przedstawienia Słowenii jako “kraju aktywnych wakacji”.

Tegoroczne zadanie konkursowe ma na celu podniesienie świadomości na temat Słowenii, jako zielonego kierunku, który łączy piękno przyrody i oferuje możliwość doświadczania wyjątkowych aktywności na świeżym powietrzu.Najbardziej kreatywne rozwiązania zaproponowane przez uczestników będą wykorzystywane w kanałach mediów społecznościowych organizacji Feel Slovenia, gdzie będą targetowane do określonych grup. W odróżnieniu od poprzednich lat, w tym roku prace zgłoszeniowe powinny być w formie wideo – może to być jeden krótki film lub seria spotów.

  • Termin przyjmowania zgłoszeń: 1 września 2021
  • Format zgłoszeń: wideo
  • Opłata rekrutacyjna: 25 euro (cena nie zawiera podatku VAT)

Twórca najlepszego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1000 euro i będzie miał szansę zaprezentowania się oraz zwycięskiego wideo na wirtualnej scenie podczas festiwalu Golden Drum 13 października 2021 r. Wygrana zostanie oficjalnie przekazana podczas ceremonii wręczenia nagród Golden Drum 15 października 2021 r.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764