logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Golden Drum: termin zgłaszania prac przedłużony do 1 września

   24.08.2021, przeczytano 896 razy

Organizatorzy festiwalu Golden Drum przedłużają termin zgłoszeń do 1 września 2021 r.. Dzięki temu uczestnicy będą mieli więcej czasu na dołączenie do nowej formuły konkursu celebrującego najlepsze pomysły, wyjątkowe zespoły kreatywne i utalentowane osoby. To ostatnie przedłużenie terminu przed rozpoczęciem prac przez jury. Zwycięzcy konkursu Golden Drum zostaną ogłoszeni 15 października podczas internetowej ceremonii rozdania nagród Golden Drum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-golden-drum%3A-termin-zglaszania-prac-przedluzony-do-1-wrzesnia,392730,artykul.html

27. edycja festiwalu Golden ma dwuletni okres kwalifikowalności, co oznacza że uczestnicy mogą zgłaszać prace z ostatnich dwóch lat. Co więcej, organizatorzy oferują 50% zniżki na wpisowe dla grupy Covid-19, a wszyscy uczestnicy, którzy chcą zgłosić więcej prac do konkursu mogą skorzystać z rabatu ilościowego (10+1).

Nowa struktura konkursu

Sekcje CO (WHAT) oraz DLACZEGO (WHY) zostały zastąpione czterema nowymi sekcjami branżowymi: Creative Business Excellence, Craft, One-Channel oraz Omni-Channel.
Specjalna sekcja jurorów festiwalu (ALL JURIES) przygotuje shortlisty w kategoriach Genius Loci/Local Spirit, Social Good, and Covid-19, które następnie zostaną ocenione przez całą kapitułę.

Nowe nagrody

Organizatorzy festiwalu przedstawiają nową nagrodę do listy wyróżnień konkursu - Bronze Drum - oraz zmieniony system punktowy. Ponadto, wyjątkowa edycja “Best of COVID-19” również zostanie wyróżniona specjalną nagrodą.

Większy skład jury

Ze względu na nową strukturę konkursu, jury składa się z aż 58 cenionych profesjonalistów z branży z 28 krajów. Aby zapewnić sprawiedliwy proces oceniania, wszyscy przewodniczący jury są wyznaczani przez niezależne agencje z krajów, które nie konkurują ze sobą w konkursie.

Ostatni dzwonek dla młodych twórców aby pochwalili się swoimi umiejętnościami w konkursie Young Drummers

W tegorocznej edycji konkursu Young Drummers, organizowanej we współpracy ze słoweńską Izbą Turystyczną, twórców poniżej 30. roku życia z całego świata są zapraszani do przedstawienia Słowenii jako “kraju aktywnych wakacji”.

Tegoroczne zadanie konkursowe ma na celu podniesienie świadomości na temat Słowenii, jako zielonego kierunku, który łączy piękno przyrody i oferuje możliwość doświadczania wyjątkowych aktywności na świeżym powietrzu.Najbardziej kreatywne rozwiązania zaproponowane przez uczestników będą wykorzystywane w kanałach mediów społecznościowych organizacji Feel Slovenia, gdzie będą targetowane do określonych grup. W odróżnieniu od poprzednich lat, w tym roku prace zgłoszeniowe powinny być w formie wideo – może to być jeden krótki film lub seria spotów.

  • Termin przyjmowania zgłoszeń: 1 września 2021
  • Format zgłoszeń: wideo
  • Opłata rekrutacyjna: 25 euro (cena nie zawiera podatku VAT)

Twórca najlepszego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1000 euro i będzie miał szansę zaprezentowania się oraz zwycięskiego wideo na wirtualnej scenie podczas festiwalu Golden Drum 13 października 2021 r. Wygrana zostanie oficjalnie przekazana podczas ceremonii wręczenia nagród Golden Drum 15 października 2021 r.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764