logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Jawor - Parkiet Design Awards

  PR 21.04.2023, przeczytano 465 razy

Dwie nagrody główne w wysokości 10 tys. zł każda, a także profesjonalną sesję zdjęciową i audyt mediów społecznościowych można wygrać w konkursie na najlepszy projekt wnętrza z podłogami Jawor-Parkiet. Polski producent podłóg drewnianych zaprasza do rywalizacji architektów, projektantów wnętrz oraz studentów kierunków związanych z architekturą i architekturą wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-jawor---parkiet-design-awards,399714,artykul.html

Niemal nieograniczone możliwości zaprezentowania swoich twórczych możliwości mają uczestnicy 5. edycji konkursu Jawor-Parkiet Design Awards. Oferta renomowanego producenta dwuwarstwowych podłóg drewnianych daje swobodę kreowania wnętrz w dowolnej stylistce. W tym roku można zgłosić do rywalizacji projekt wnętrza mieszkalnego (salonu, sypialni, pokoju dziecięcego) lub przestrzeni komercyjnej i walczyć o nagrodę główną w dwóch kategoriach: projekt oraz realizacja. Prace konkursowe (wizualizacje lub zdjęcia) należy przesyłać poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.konkurs.jawor-parkiet.pl w terminie do 12 maja 2023 r.

Udział w konkursie Jawor-Parkiet Design-Awards, to zarówno dla doświadczonych architektów, jak i młodych adeptów zawodu, nie tylko możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród, ale także znakomita okazja, by pokazać własną koncepcję dobrze zaprojektowanego wnętrza i poddać ją ocenie profesjonalnego jury.

- Jeśli jesteś architektem lub projektantem lub studentem kierunku projektowego i zastanawiasz się, czy warto wziąć udział w konkursie Jawor-Parkiet Design Awards, to moja odpowiedź jako jurorki jest jedna: Zdecydowanie tak! – zachęca Anna Grużewska, redaktor naczelna magazynu Czas na Wnętrze. - Uważam, że konkursy to świetny sposób na zaistnienie na scenie projektowej. Współzawodnictwo zawsze nakręca do działania, a sukces odniesiony w konkursie zdecydowanie uskrzydla. I nawet jeśli nie każdy może wygrać, to każdy uczestnik może skonfrontować swoją pracę z opiniami jury, a w końcu to wymiana myśli i doświadczeń pcha nas do przodu i pozwala przezwyciężać własne ograniczenia i słabości. Jako jurorka uwielbiam ten moment, gdy zaczynam oglądać prace konkursowe. Od kilku lat biorę udział w tego typu gremiach i wcale nie czuję rutyny ani znużenia. Wręcz przeciwnie, za każdym razem ogarnia mnie zachwyt, gdy widzę, jak uczestnicy potrafią mnie zadziwić, zaskoczyć, oczarować! Sądzę, że bardzo pomaga mi w jurorowaniu moje doświadczenie dziennikarskie. Często, podczas oglądania konkursowych zgłoszeń, pytam siebie, czy chciałabym zobaczyć dany projekt na łamach magazynu Czas na Wnętrze? To taki papierek lakmusowy, który przykładam do projektu. Zawsze zastanawiam się, czy wnętrze jest oryginalne, co nie znaczy, że udziwnione? Czy jest prawdziwe? Czy projektant naprawdę pochylił się nad pragnieniami i potrzebami użytkowników? Te doświadczenia i przemyślenia przenoszę też na pracę jurorską. Z radością podzielę się nimi podczas obrad jury konkursu Jawor-Parkiet Design Awards!

Na cenne w pracy architekta korzyści, jakie przynosi udział w konkursowej rywalizacji zwraca uwagę Monika Bronikowska, współwłaścicielka pracowni HOLA Design – Jest wiele powodów, dla których warto brać udział w kreatywnych konkursach, zwłaszcza, jeżeli odbywają się od lat i cieszą renomą, jak ten organizowany przez Jawor-Parkiet – mówi jurorka tegorocznej edycji. -  Dla architektów i projektantów wnętrz, bez względu na to czy są dopiero na początku swojej drogi zawodowej czy już mają ugruntowaną pozycję w branży, jest to możliwość wyrażenia swojej kreatywności i wrażliwości. To także potwierdzenie jakości naszych prac – niezwykle ważne w zawodzie architekta. Nie tylko wygrana, ale również sam udział w ogólnopolskim konkursie daje możliwość autopromocji, szerokiego zaprezentowania własnych projektów oraz wyróżnienia się na tle konkurencji. I wreszcie to, z czego nie wolno rezygnować: szansę na rozwój oraz zdobycie cennego doświadczenia, które pomoże w dalszej karierze i kształtowaniu marki osobistej architekta.

Prace w konkursie Jawor-Parkiet Design Awards ocenią także: Przemysław Szklarzewski, właściciel platformy Archidesk.pl, Grzegorz Sadowski, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Sieci Sprzedaży Jawor-Parkiet oraz Sebastian Sklepik, specjalista ds. architektów i projektantów wnętrz Jawor-Parkiet.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 31 maja 2023 r. Szczegółowe zasady i warunki uczestnictwa znajdują się w regulaminie konkursu na stronie www.konkurs.jawor-parkiet.pl

Źródło: Jawor-Parkiet

www.jawor-parkiet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764