logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs konsumencki Iiyama: Monitory do wygrania

  PR 15.10.2018, przeczytano 407 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie rozpoczął się konkurs organizowany przez firmę iiyama, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Uczestnicy powalczą o cztery monitory pochodzące z serii G-Master, bluzy oraz liczne gadżety – w sumie 104 nagrody. By wziąć udział w zmaganiach, należy wejść na stronę G-master Dołącz do Załogi i zgodnie ze wskazówkami wykonać dwa zadania. Konkurs potrwa do 09.11.2018 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-konsumencki-iiyama%3A-monitory-do-wygrania,379732,artykul.html

Pierwszy etap zabawy G-Master Dołącz Do Załogi polega na zidentyfikowaniu Twojego sztandaru, czyli ikony będącej częścią logotypu G-Master #monitors4gamers by iiyama. Spośród 4 kart symbolizujących wojowników Black Hawk, Red Eagle, Gold Phoenix oraz Silver Crow wybieramy właściwą kartę, pod którą ukryta jest ikona G-Master. Po dokonaniu wyboru klikamy przycisk dalej.

W drugiej fazie uczestnik będzie miał okazję wykazać się kreatywnością. Zadanie polega na przekształceniu swojego zdjęcia w jednego z wojowników G-Master: Red Eagle, Black Hawk, Gold Phoenix lub Silver Crow. Można tego dokonać przy pomocy oficjalnej aplikacji Konkursu lub dowolnym programie graficznym. Do zadania można podejść bardzo serio lub z przymrużeniem oka – aplikacja pozwala na szybkie przekształcenie zdjęcia przy pomocy dostępnych auto-kształtów. Liczy się przede wszystkim pomysł.

Najciekawsze oraz najbardziej kreatywne prace nagradzane będą monitorami. Za zajęcie pierwszego miejsca w 4 poszczególnych kategoriach do wygrania będą kolejno G-Master GB2560HSU, G-Master G2530HSU, G-Master G3266HS, G-Master GB2730QSU. Dla pozostałych uczestników przygotowano nagrody pocieszenia, wśród których znaleźć można 10 bluz G-Master, 25 koszulek e-sportowych G-Master, 25 czapeczek G-Master, 40 plecaczków G-Master.

Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 19.11.2018 na stronie G-Master Dołącz Do Załogi oraz na Facebooku iiyama.

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764