logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs konsumencki Somersby i Aloha from Deer

  PR 02.07.2019, przeczytano 1891 razy
ilustracjastrzałka

Marka Somersby po raz pierwszy podjęła współpracę z marką modową. Od 1 lipca w konkursie pod hasłem „Przymierz się do nagród” konsumenci mogą wygrywać unikalną kolekcję modową inspirowaną smakami Somersby, stworzoną przy współpracy z Aloha From Deer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-konsumencki-somersby-i-aloha-from-deer,383091,artykul.html

Tego lata Somersby przygotowało dla konsumentów wyjątkowy konkurs. Każdy, kto w okresie od 1 lipca do końca października 2019 kupi Somersby w opakowaniu promocyjnym, ma szansę na niebanalne nagrody. We współpracy z modową marką Aloha from Deer powstały 4 serie ubrań inspirowane 4 smakami Somersby – Apple, Blackberry, Watermelon i Mango & Lime. Kolekcję zaprojektowały utalentowane ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.

- Projekty ubrań to idealne połączenie owocowej, pozytywnej stylistyki Somersby oraz stylu Aloha from Deer – mówi Agata Jaworska, marketing manager. – Dla fanów obydwu marek przygotowaliśmy dwie kolekcje – letnią i jesienną. W ramach aktywacji trwającej aż 4 miesiące do wygrania jest 3200 nagród – unikalnych ubrań i plakatów od Somersby i Aloha oraz zniżki na ich zakup.

Każdy, kto kupi dowolny wariant Somersby w opakowaniu promocyjnym, może „przymierzyć się do nagród” na dwa sposoby. Można wziąć udział w konkursie o nagrody  rzeczowe, wchodząc na stronę Somersby.pl. i tam rejestrując kod   spod kapsla i zawleczki oraz odpowiadając na kreatywne pytanie konkursowe. W letniej edycji konkursu (od 1 lipca do 2 września) do wygrania są koszulki, bluzy, nerki i plakaty. Natomiast w jesiennej edycji (od 2 września do 31 października) – bluzy z kapturami i skarpetki. Można również wygrać 50% zniżki na zakup kolekcji Somersby na alohafromdeer.com., rejestrując kod także na stronie Somersby.pl oraz odpowiadając na pytanie konkursowe. Dobra odpowiedź jest nagradzana kodem na 50% zniżki.

ilustracjastrzałka

Opakowania promocyjne są już w sklepach – kody spod kapsli i zawleczek można już rejestrować na stronie Somersby.pl, aby wziąć udział w konkursie. Promocja konsumencka ma silne wsparcie: poza komunikacją na opakowaniach wspierana jest działaniami w digitalu, współpracą z influencerami, materiałami POSM i obecnością w kanałach marki Aloha from Deer.

Za koncepcją kreatywną akcji konkursowej stoi agencja Kamikaze, zaś za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Initiative Media.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764