logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs konsumencki w kampanii „20 lat Otomoto”

  PR 09.07.2024, przeczytano 249 razy
ilustracjastrzałka

OTOMOTO zaczyna wielkie świętowanie swojego 20-lecia. Dwie dekady temu marka zaczęła rewolucjonizować polski rynek automotive i przenosić handel samochodami z giełd do internetu. W ramach obchodów 20-lecia OTOMOTO zaplanowało szereg inicjatyw skierowanych zarówno do kupujących, jak i sprzedających samochody. Pierwszym elementem celebracji będzie 10. edycja Olsztyn Green Festiwalu, gdzie marka przygotuje specjalną strefę dla uczestników wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-konsumencki-w-kampanii-_20-lat-otomoto_,404940,artykul.html

Z tej okazji wystartował konkurs, w którym do wygrania są podwójne karnety na OGF i miejsca noclegowe w kamperowym hotelu stworzonym na czas festiwalu przez OTOMOTO. Aby wygrać, wystarczy podzielić się swoją motoryzacyjną historią, zamknąć ją w 20 słowach i znaleźć się w gronie autorów 10 najciekawszych opowieści. Dodatkowo rozdanych zostanie 20 pojedynczych karnetów na festiwal.

Konkurs jest elementem wielokanałowej kampanii “20 lat OTOMOTO”, która będzie prowadzona w internecie, radiu, kanałach mediów społecznościowych i OOH.

Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę 20latotomoto.pl i najpóźniej do 31 lipca przesłać zgłoszenie z wypełnionym formularzem, dostępnym na stronie konkursu. Nagrodą dla autorów 10 najlepszych motoryzacyjnych historii, złożonych z maksymalnie 20 słów, będą podwójne karnety na Olsztyn Green Festiwal wraz z miejscem hotelu kamperowym. Dodatkowo rozdanych zostanie 20 pojedynczych karnetów na festiwal. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie konkursowej.

Olsztyn Green Festival otwiera huczną celebrację 20. rocznicy powstania OTOMOTO. Brandowana scena festiwalu oraz towarzyszące wydarzeniu atrakcje wciągną do wspólnej zabawy uczestników eventu, którzy w ciągu ostatnich 20 lat zapewne choć raz mieli styczność z platformą - czy to podczas kupowania, sprzedawania, czy na pierwszym etapie rozeznania w rynku, przed właściwą fazą poszukiwania samochodu. 

W ciągu ostatnich 20 lat diametralnie zmienił się obraz polskich dróg - zarówno w zakresie infrastruktury, jak i w kontekście rynku motoryzacyjnego. W 2004 roku mogliśmy korzystać z około 700 km dróg ekspresowych, obecnie mamy do dyspozycji ponad 5000 km “ekspresówek”. Poprawiło się bezpieczeństwo na drogach - dziś wypadków komunikacyjnych jest o 60% mniej niż 20 lat temu. Całkiem zmieniliśmy też podejście do zakupu i sprzedaży samochodów. Teraz ścieżkę zakupu auta zaczynamy w internecie. W ciągu dwóch dekad działania OTOMOTO wraz z użytkownikami wystawiającymi pojazdy na platformie, zbudowało standardy sprzedaży samochodów online, priorytetowo traktując transparentność ogłoszeń i wyrównywanie asymetrii wiedzy między sprzedającymi a kupującymi - mówi Agnieszka Czajka, General Manager, OTOMOTO. 

Rocznicowa kampania OTOMOTO nie tylko przypomni odbiorcom, jak wyglądała motoryzacyjna rzeczywistość początku XXI wieku, ale też wszystkim tym, którzy z zakupem samochodu stykają się zaledwie raz na kilka lat, pozwoli poznać dostępne dziś możliwości. Działania będą prowadzone w internecie, radiu, kanałach mediów społecznościowych i OOH. Jesienią marka OTOMOTO zaprosi aktywnych na platformie profesjonalnych sprzedających do kolejnej edycji konkursu “Liderzy Jakości OTOMOTO”, a której nagradzana jest najwyższa jakość pracy. 

Źródło: Grupa OLX

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764