logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs konsumencki w mięsnej kampanii QAFP

  PR 06.06.2016, przeczytano 592 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszego czerwca br. rozpoczęła się kampania „Mięso i wędliny QAFP. Dobry Smak z Natury”, mająca na celu promocję kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wieprzowych wyprodukowanych w systemie jakości QAFP. Organizatorem programu finansowanego z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego jest Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), a partnerem akcji, która potrwa cały miesiąc, jest sieć sklepów Alma. Kampanię realizuje agencja THINK BIG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-konsumencki-w-miesnej-kampanii-qafp,28812,artykul.html

Program promocyjny zogniskowany jest wokół degustacji produktów QAFP w sieci sklepów Partnera Akcji oraz konkursu dla konsumentów, w którym główną nagrodą jest uczestnictwo aż 5 laureatów w specjalnym, prestiżowym Warsztacie Kulinarnym QAFP - „Zdrowe gotowanie z QAFP”. Organizatorzy przewidzieli także nagrody rzeczowe dla pozostałych uczestników, takie jak torby i fartuchy kuchenne z limitowanej serii.

Dwuczęściowy konkurs przewiduje etap kulinarno artystyczny, obejmujący przygotowanie dowolnego dania bądź przekąski z użyciem produktu QAFP, a następnie zamieszczenie jego zdjęcia na Facebooku lub Instagramie. Aby jednak powalczyć o główną nagrodę, należy zarejestrować swój paragon, za który dokonało się zakupów, a następnie odpowiedzieć w ciekawy sposób na proste pytanie związane z tematyką QAFP.

Dedykowana strona internetowa: www.dobrysmakznatury.pl.

Źródło: UPEMI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O tym będziemy rozmawiać w lipcu - wystawy Gdynia Design Days 2021
Gdynia Design Days 2021 pod hasłem "Solidarni" startuje 3 lipca. To czternasta edycja festiwalu o projektowaniu i pierwsza o współodpowiedzialności. W programie znalazło się aż 15 wystaw poruszających ważne, bieżące tematy. Będzie je można oglądać przez 9 dni w różnych lokalizacjach na terenie Gdyni oraz online. Organizatorem wydarzenia jest PPNT...
Beata Kozidrak w nowej odsłonie kampanii Coca-Cola Zero Cukru
W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową, orzeźwiającą recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą przewrotnego hasła – Najlepsza Coca-Cola ever? – marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Teraz do odpowiedzenia sobie na to pytanie zachęca nowa ambasadorka – gwiazda polskiej sceny muzycznej – Beata Kozidrak. Aby dać konsumentom możliwość...
Start Kampanii Lato 2021 w Costa Coffee
12 maja startuje nowa, Letnia Kampania Costa Coffee. W kawiarniach znajdziemy zarówno znane i lubiane smaki, a także pyszne nowości. W nowym menu do odkrycia są m.in. orzeźwiające Desery Lodowe i pożywne jogurty, a na kawoszy czeka szeroki wachlarz kaw mrożonych oraz tych z linii Cold Brew. Marka w ramach obchodów swoich 50. Urodzin rusza także ze specjalną, promocyjną...
Wienerberger – producent materiałów budowlanych oraz rozwiązań infrastrukturalnych – nawiązał współpracę z Havas PR Warsaw. Klienta pozyskano w drodze rekomendacji.
Platige Image stworzyło dwie animacje z utytułowanymi olimpijkami
Platige Image wyprodukowało dwie krótkometrażowe animacje będące częścią antologii „VS Series”, stworzonej na potrzeby kampanii #ChangeDestiny dla japońskiej marki SK-II. Bohaterkami filmów wyreżyserowanych przez Damiana Neonowa i Bartka Kika zostały tenisistka stołowa Kasumi Ishikawa, medalistka igrzysk olimpijskich (Londyn 2012r., Rio 2016r.) oraz Liu Xiang, rekordzistka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764