logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs kreatywny ArtInPost 2025

   05.06.2025, przeczytano 770 razy
ilustracjastrzałka

Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-kreatywny-artinpost-2025,409143,artykul.html

Ideę tegorocznej edycji wyraża hasło: „Stąd nadaję, tu odbieram. Pokaż miejsca, które są dla Ciebie ważne.” Każde bowiem miejsce może być inspirujące, ciekawe, wzbudzać sentyment albo napawać dumą. Każde stanowi odrębną historię, na którą składają się ludzie, wydarzenia, emocje, uczucia i osobiste wspomnienia…

To wszystko uczestnicy konkursu mogą pokazać szerokiej publiczności, na niezwykłej plenerowej wystawie, jaką będzie Paczkomat z ekspozycją zwycięskiej pracy.

Zabawa się zaczęła, prace można zgłaszać do 20 czerwca na stronie artinpost.pl

Do przygotowania projektu wystarczy wykorzystać gotowy kreator albo skorzystać z siatki urządzenia i własnych narzędzi graficznych.

Kreatywność, pomysłowość, wartości artystyczne i interpretacyjne oceni Jury, złożone z artystów i praktyków projektowania graficznego - Anny Augustynowicz-Akardas, Justyny Frąckiewicz i Macieja Polaka. Swoich faworytów wyłoni też publiczność w głosowaniu online.

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe (m.in. Macbook Pro, iPhone 16 Pro Max) oraz pieniężne, a przede wszystkim ekspozycja pracy na wybranej maszynie Paczkomat.

ArtInPost to konkurs, w którym dotąd wzięło udział ponad 40 000 osób, amatorów i profesjonalistów. W Polsce możemy korzystać z ponad 25 000 maszyn, które milionom Polaków ułatwiają codzienne funkcjonowanie.

Źródło: InPost

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na projekt stroju dla animatora marki Energa
Energa z Grupy ORLEN ogłasza ogólnopolski konkurs na zaprojektowanie stroju dla animatora, który będzie towarzyszył wydarzeniom wspieranym przez firmę. Projekt ma odzwierciedlać wartości bliskie marce Energa: nowoczesność, troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną, a także sportowego ducha. To właśnie te elementy mają...
Grupa Serviceplan z nagrodami na festiwalu Cannes Lions 2025
Podczas 72. Międzynarodowego Festiwalu Cannes Lions Grupa Serviceplan, którą współtworzy na zasadach partnerskich m.in. polska agencja Change Serviceplan (Group One), została uhonorowana tytułem Niezależnej Sieci Roku, a agencja Serviceplan z Monachium – tytułem Niezależnej Agencji Roku. Grupa zdobyła łącznie rekordową liczbę 19 lwów, poprawiając...
Sukces McCANN Poland i Mastercard na festiwalu Cannes Lions
Zakończył się Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2025, w ramach którego McCANN Poland i Mastercard zdobyli dwa Srebrne Lwy za kampanię „Public Money ATM”. Na ich konto trafiło także osiem nominacji za dwa różne projekty – „Public Money ATM” i „Inclusive by Design”.
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764