logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs KTR 2019: Nagrody wręczone!

   11.06.2019, przeczytano 426 razy
ilustracjastrzałka
fot. Paweł Tkaczyk/KTR

25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.  Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymało Ben & Jerry’s.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-ktr-2019%3A-nagrody-wreczone%21,382853,artykul.html

7 czerwca, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie,  wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.

Nagrody otrzymali:

  1. Best of Craft – Projekt fotograficzny „Goddesses” Zuzy Krajewskiej dla BWA Warszawa
  2. Best of Design  otrzymał The Voice From The Towers stworzony przez Sek Corp dla School of Form
  3. Best of Communication otrzymała Projekcja Trailera Gry „God Of War” na boisku NBA dla BBH New York i Sony Interactive Entertainment
  4. Best of Charity otrzymała „Niezniszczalna Tęcza” agencji 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT dla Unilever / Ben&Jerry’s, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza, Fundacja Wolontariat Równości

Wszystkie zgłoszone projekty (1260)  oceniało 80-osobowe jury pod przewodnictwem Bjorna Stahla– executive creative director/chief creative officer z INGO Stockholm

W tym roku po raz drugi Zarząd KTR będzie przyznał także nagrodę HALL OF FAME za całokształt pracy najbardziej zasłużonym  w branży kreatywnej. Tegoroczne Hall of Fame otrzymali:  Darek Zatorski oraz Jarek Ziębiński.

Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na STRONIE Z NAGRODAMI

Agencją Roku zostało VMLY&R. Reklamodawcą roku ogłoszono Ben&Jerry’s, a Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Platige Image  – Studia Posprodukcyjnego Roku. Od tego roku KTR nagradza przyznaje również nagrodę Studia Projektowego Roku, która otrzymało Muzk Management

Ranking agencji w konkursie KTR 2019:

AGENCJA ROKU
Miejsce Firma Punkty
1 VMLY&R 64,75
2 DDB GROUP 63,75
3 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT 55
4 MUZK MANAGEMENT 51,5
5 GREY GROUP POLAND 44

DOM PRODUKCYJNY ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 PAPAYA FILMS 65,75
2 OPUS FILM 33
3 OTO FILM 30,5
4 DOBRO 29,25
5 FILM FICTION 23,5

STUDIO POSTPRODUKCYJNE ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 PLATIGE IMAGE 86,25
2 TELEVISOR 23
3 BROSFX 15
4 LUNAPARK MOTION ARTS COLLECTIVE 10
5 JUICE SOUND 5

STUDIO PROJEKTOWE ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 MUZK MANAGEMENT 37
2 MCCANN WORLDGROUP POLSKA 33,5
3 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT 31,25
4 UVMW 27,5
5 SEK CORP 26,77

Podczas gali KTR wręczono również nagrodę w konkursie specjalnym Best of Facebook @ KTR 2019kampaniom: Złoto dla  „#Volvolove” (Grey Group Poland dla Volvo Car Poland) Srebro dla „Coś do nich mam” (DDB Group dla Fundacja Rak’n’Roll / Avon) oraz Brąz kampanii „Instagramowa umowa” (Ogilvy dla nju mobile).

Źródło: SKM SAR

ktr.org.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: Klub Twórców Reklamy KTR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Cannes Lions
Partnerzy: DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Drukomat.pl, Facebook, Lunapark, Upright Music, Wacom
Partner technologiczny: LG
Patroni medialni: Wirtulnemedia.pl, Label Magazine
Audytor: Firma prawnicza Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Design kampanii: BNA

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764