logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs KTR 2019: Nagrody wręczone!

   11.06.2019, przeczytano 545 razy
ilustracjastrzałka
fot. Paweł Tkaczyk/KTR

25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.  Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymało Ben & Jerry’s.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-ktr-2019%3A-nagrody-wreczone%21,382853,artykul.html

7 czerwca, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie,  wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.

Nagrody otrzymali:

  1. Best of Craft – Projekt fotograficzny „Goddesses” Zuzy Krajewskiej dla BWA Warszawa
  2. Best of Design  otrzymał The Voice From The Towers stworzony przez Sek Corp dla School of Form
  3. Best of Communication otrzymała Projekcja Trailera Gry „God Of War” na boisku NBA dla BBH New York i Sony Interactive Entertainment
  4. Best of Charity otrzymała „Niezniszczalna Tęcza” agencji 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT dla Unilever / Ben&Jerry’s, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza, Fundacja Wolontariat Równości

Wszystkie zgłoszone projekty (1260)  oceniało 80-osobowe jury pod przewodnictwem Bjorna Stahla– executive creative director/chief creative officer z INGO Stockholm

W tym roku po raz drugi Zarząd KTR będzie przyznał także nagrodę HALL OF FAME za całokształt pracy najbardziej zasłużonym  w branży kreatywnej. Tegoroczne Hall of Fame otrzymali:  Darek Zatorski oraz Jarek Ziębiński.

Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na STRONIE Z NAGRODAMI

Agencją Roku zostało VMLY&R. Reklamodawcą roku ogłoszono Ben&Jerry’s, a Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Platige Image  – Studia Posprodukcyjnego Roku. Od tego roku KTR nagradza przyznaje również nagrodę Studia Projektowego Roku, która otrzymało Muzk Management

Ranking agencji w konkursie KTR 2019:

AGENCJA ROKU
Miejsce Firma Punkty
1 VMLY&R 64,75
2 DDB GROUP 63,75
3 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT 55
4 MUZK MANAGEMENT 51,5
5 GREY GROUP POLAND 44

DOM PRODUKCYJNY ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 PAPAYA FILMS 65,75
2 OPUS FILM 33
3 OTO FILM 30,5
4 DOBRO 29,25
5 FILM FICTION 23,5

STUDIO POSTPRODUKCYJNE ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 PLATIGE IMAGE 86,25
2 TELEVISOR 23
3 BROSFX 15
4 LUNAPARK MOTION ARTS COLLECTIVE 10
5 JUICE SOUND 5

STUDIO PROJEKTOWE ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 MUZK MANAGEMENT 37
2 MCCANN WORLDGROUP POLSKA 33,5
3 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT 31,25
4 UVMW 27,5
5 SEK CORP 26,77

Podczas gali KTR wręczono również nagrodę w konkursie specjalnym Best of Facebook @ KTR 2019kampaniom: Złoto dla  „#Volvolove” (Grey Group Poland dla Volvo Car Poland) Srebro dla „Coś do nich mam” (DDB Group dla Fundacja Rak’n’Roll / Avon) oraz Brąz kampanii „Instagramowa umowa” (Ogilvy dla nju mobile).

Źródło: SKM SAR

ktr.org.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: Klub Twórców Reklamy KTR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Cannes Lions
Partnerzy: DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Drukomat.pl, Facebook, Lunapark, Upright Music, Wacom
Partner technologiczny: LG
Patroni medialni: Wirtulnemedia.pl, Label Magazine
Audytor: Firma prawnicza Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Design kampanii: BNA

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764