logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Lidla „Radość życia”

  PR 07.08.2018, przeczytano 1169 razy
ilustracjastrzałka

„Radość z życia” każdy definiuje na swój, indywidualny sposób. Dlatego chcąc poznać szczęśliwe chwile swoich klientów, Lidl przygotował konkurs w którym zachęca do dzielenia się ich radosnymi momentami. Zwycięzcy zostaną zaproszeni do udziału w spocie, w ramach kolejnej odsłony kampanii „Więcej na radość z życia”. Konkurs już się rozpoczął i potrwa do 9 sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-lidla-_radosc-zycia_,37505,artykul.html

„Radość życia” to dla każdego coś innego -codzienne posiłki w gronie najbliższych, uśmiech dziecka czy  pełne przygód podróże i poznawanie świata oraz jego smaków. To także hobby, w które wkładamy całe serce i rozmowy z przyjaciółmi. Chcąc poznać to co, czyni szczęśliwymi swoich klientów – Lidl przygotował konkurs, w którym zachęca ich do dzielenia się swoimi radosnymi chwilami. Zwycięzca wystąpi w spocie, w ramach kolejnej odsłony kampanii Lidla „Więcej na radość z życia” oraz otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. zł.

Aby móc opowiedzieć w reklamie Lidla o swoich szczęśliwych momentach, wystarczy zamieścić na kanale You Tube krótkie 60 sekundowe wideo, w którym uczestnik konkursu zaprezentuje, co sprawia mu największą radość w życiu, a następnie wypełnić formularz na stronie www.casting.lidl.pl. Zgłoszenia można wysyłać od 30 lipca do 9 sierpnia 2018 r.

W okresie od 30 lipca 2018 roku do 10 sierpnia 2018 roku do godziny 23:00 internauci będą mieli możliwość oddawania głosów na przesłane wideo. Z 30 najwyżej ocenionych prac, 23 sierpnia Lidl wyłoni głównego zwycięzcę. Dodatkowo Lidl przygotował 5 nagród pocieszenia w postaci koszy z produktami sieci o wartości 300 zł.

Źródło: Lidl Polska

www.lidl.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764