logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Logo65: Polska i Indonezja

   20.07.2019, przeczytano 1449 razy
ilustracja
fot. Nick Agus Arya/Unsplash

Polska i Indonezja w 2020 roku obchodzą rocznicę 65-lecia nawiązania stosunków dyplomatycznych. Z tej okazji Ambasada RP w Dżakarcie we współpracy z Ambasadą Indonezji w Warszawie oraz główny partner konkursu: Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie, zapraszają do udziału w konkursie na projekt znaku graficznego tej rocznicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-logo65%3A-polska-i-indonezja,383314,artykul.html

Konkurs adresowany jest wyłącznie do profesjonalnych projektantów / firm projektowych oraz studentów kierunków projektowych z Polski oraz Indonezji.

Spośród nadesłanych zgłoszeń Jury, w składzie którego zasiądą przedstawiciele środowisk artystycznych oraz dyplomaci z Polski i Indonezji, wybierze:

  • 40 finałowych projektów które zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej w Dżakarcie i w Warszawie (luty/marzec 2020 r.)
  • 1 laureata nagrody głównej, który otrzyma bilet lotniczy wraz z pokryciem kosztów 5-dniowego pobytu (do wykorzystania w 2020 r.):
    - w przypadku zwycięzcy z Indonezji bilet do Warszawy,
    - w przypadku zwycięzcy z Polski bilet do Dżakarty.

65-lecie nawiązania stosunków dyplomatycznych pomiędzy Polską a Indonezją będzie świętowane podczas szeregu wydarzeń politycznych, kulturalnych i dyplomatycznych.
Zwycięskie logo ma symbolizować dobre kontakty polityczne, gospodarcze, kulturalne i społeczne, a także wzajemny szacunek i zrozumienie. Logo w czytelny i jasny dla odbiorców sposób ma komunikować, że oba kraje łączą dobre i przyjacielskie relacje. Powinno ono nawiązywać do symboli obu krajów, sugerowanym elementem jest liczba 65.

Logo powinno nieść nastepujące przesłania bądź skojarzenia:

  • 65 lat rozwoju polsko-indonezyjskich więzi politycznych, relacji gospodarczych i kulturalnych
  • wzajemne zainteresowanie kultur, które wzbogacają nasze narody
  • odniesienie do współczesności
  • atrakcyjność bogactwa i osiągnięć kulturowo-cywilizacyjnych obydwu państw
  • wizerunek obydwu państw wzajemnie wobec siebie życzliwych na wszystkich poziomach kontaktów dwustronnych.

TERMINY:

  • Ogłoszenie konkursu: 15 maja 2019 r.
  • Data przesłania projektów: 15 listopada 2019 r.
  • Ogłoszenie finalistów i zwycięzcy: do 15 grudnia 2019 r.
  • Wystawa pokonkursowa z wręczeniem nagród: luty/marzec 2020 r.

JURY:

  • Beata Stoczyńska — ambasador RP w Indonezji
  • Siti Nugraha — ambasador Indonezji w RP
  • Hendra Halim — dyrektor departamentu Europa II w Ministerstwie Spraw Zagranicznych Indonezji
  • prof. Lech Majewski — projektant, wykładowca, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
  • Marchella FP — projektantka, autorka książek “Generasi 80an” i “Generasi 90an”
  • James Darmawan — projektant, kierownik Wydziału Projektowania Graficznego, Pradita Institute, Tangerang
    (koordynator konkursu ze strony indonezyjskiej).
  • Irwan Harnoko — projektant, wykładowca, założyciel Worldwide Graphic Designers (WGD)
  • dr Anita Wasik — projektantka, wykładowczyni, Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
  • dr Piotr Nowiński — artysta, prodziekan wydziału Sztuki Nowych Mediów Polsko -Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.
  • dr Agnieszka Ziemiszewska — projektantka, wykładowczyni, Polsko -Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie
    (koordynator konkursu ze strony polskiej).

więcej informacji, regulamin: https://logo65.pja.edu.pl/regulamin-konkursu/

Źródło: Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764