logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Logo65: Polska i Indonezja

   20.07.2019, przeczytano 1467 razy
ilustracja
fot. Nick Agus Arya/Unsplash

Polska i Indonezja w 2020 roku obchodzą rocznicę 65-lecia nawiązania stosunków dyplomatycznych. Z tej okazji Ambasada RP w Dżakarcie we współpracy z Ambasadą Indonezji w Warszawie oraz główny partner konkursu: Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie, zapraszają do udziału w konkursie na projekt znaku graficznego tej rocznicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-logo65%3A-polska-i-indonezja,383314,artykul.html

Konkurs adresowany jest wyłącznie do profesjonalnych projektantów / firm projektowych oraz studentów kierunków projektowych z Polski oraz Indonezji.

Spośród nadesłanych zgłoszeń Jury, w składzie którego zasiądą przedstawiciele środowisk artystycznych oraz dyplomaci z Polski i Indonezji, wybierze:

  • 40 finałowych projektów które zostaną zaprezentowane na wystawie pokonkursowej w Dżakarcie i w Warszawie (luty/marzec 2020 r.)
  • 1 laureata nagrody głównej, który otrzyma bilet lotniczy wraz z pokryciem kosztów 5-dniowego pobytu (do wykorzystania w 2020 r.):
    - w przypadku zwycięzcy z Indonezji bilet do Warszawy,
    - w przypadku zwycięzcy z Polski bilet do Dżakarty.

65-lecie nawiązania stosunków dyplomatycznych pomiędzy Polską a Indonezją będzie świętowane podczas szeregu wydarzeń politycznych, kulturalnych i dyplomatycznych.
Zwycięskie logo ma symbolizować dobre kontakty polityczne, gospodarcze, kulturalne i społeczne, a także wzajemny szacunek i zrozumienie. Logo w czytelny i jasny dla odbiorców sposób ma komunikować, że oba kraje łączą dobre i przyjacielskie relacje. Powinno ono nawiązywać do symboli obu krajów, sugerowanym elementem jest liczba 65.

Logo powinno nieść nastepujące przesłania bądź skojarzenia:

  • 65 lat rozwoju polsko-indonezyjskich więzi politycznych, relacji gospodarczych i kulturalnych
  • wzajemne zainteresowanie kultur, które wzbogacają nasze narody
  • odniesienie do współczesności
  • atrakcyjność bogactwa i osiągnięć kulturowo-cywilizacyjnych obydwu państw
  • wizerunek obydwu państw wzajemnie wobec siebie życzliwych na wszystkich poziomach kontaktów dwustronnych.

TERMINY:

  • Ogłoszenie konkursu: 15 maja 2019 r.
  • Data przesłania projektów: 15 listopada 2019 r.
  • Ogłoszenie finalistów i zwycięzcy: do 15 grudnia 2019 r.
  • Wystawa pokonkursowa z wręczeniem nagród: luty/marzec 2020 r.

JURY:

  • Beata Stoczyńska — ambasador RP w Indonezji
  • Siti Nugraha — ambasador Indonezji w RP
  • Hendra Halim — dyrektor departamentu Europa II w Ministerstwie Spraw Zagranicznych Indonezji
  • prof. Lech Majewski — projektant, wykładowca, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
  • Marchella FP — projektantka, autorka książek “Generasi 80an” i “Generasi 90an”
  • James Darmawan — projektant, kierownik Wydziału Projektowania Graficznego, Pradita Institute, Tangerang
    (koordynator konkursu ze strony indonezyjskiej).
  • Irwan Harnoko — projektant, wykładowca, założyciel Worldwide Graphic Designers (WGD)
  • dr Anita Wasik — projektantka, wykładowczyni, Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
  • dr Piotr Nowiński — artysta, prodziekan wydziału Sztuki Nowych Mediów Polsko -Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.
  • dr Agnieszka Ziemiszewska — projektantka, wykładowczyni, Polsko -Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie
    (koordynator konkursu ze strony polskiej).

więcej informacji, regulamin: https://logo65.pja.edu.pl/regulamin-konkursu/

Źródło: Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764