logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.

   23.02.2020, przeczytano 1039 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości, jakie otworzyły się przed nimi dzięki obecności w konkursie, w tym: zaistnienie w środowisku projektowym, promocję poprzez liczne publikacje czy kolejne wystawy. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-make-me%21-2020.-pula-nagrod%3A-65-tys.-zl.,385804,artykul.html

Konkurs realizowany od 2008 roku, adresowany jest nie tylko do designerów, ale także adeptów kierunków artystycznych i projektowych. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala impuls wywołany dostrzeżeniem potrzeby lub problemu. W make me! nagradzane są również projekty eksperymentujące z materiałem czy poszukujące nowych interpretacji dotychczasowych funkcji. Zgłoszone prace oceniane są dwuetapowo przez specjalnie dobrane, różnorodne w swoich zainteresowaniach grono jury, a dzięki otwartej dla publiczności prezentacji projektów na wystawie i kontaktom z ekspertami, make me! może być trampoliną do dalszego rozwoju zawodowego.

Tegoroczna pula nagród w konkursie to 65 000 PLN. Nagrody PARADYŻ AWARDS 60.000 PLN ufundowane przez Ceramikę Paradyż:

  • 1.NAGRODA 30.000 PLN
  • 2.NAGRODA 20.000 PLN
  • 3.NAGRODA 10.000 PLN

oraz

  • NAGRODA SPECJALNA INTERPRINT 5.000 PLN

W 2019 roku zgłoszenia przesłało 148 projektantów z całego świata. Oprócz zgłoszeń polskich studentów, absolwentów oraz projektantów, otrzymaliśmy aplikacje z takich krajów, jak: Egipt, Francja, Szwajcaria, Niemcy, Litwa, Korea Południowa, Włochy, Anglia, Holandia, Hong Kong, Rosja, Szwecja, Słowacja, Kanada, Austria, Izrael, Turcja, Argentyna, Mołdawia, Hiszpania, Czechy czy Norwegia. Jury na podstawie przesłanych formularzy wybrało 22 najbardziej obiecujące projekty, które zostały zaprezentowane na wystawie podczas 13. edycji  Łódź Design Festival. W drugim etapie konkursu zostali wybrani zwycięzcy oraz laureaci nagród. Nagrodę główną, 50.000 zł PARADYŻ AWARD, ufundowaną przez Ceramikę Paradyż, otrzymali Patrick Henry Nagel i Nils Körner ze studia Haus Otto za projekt „The One Dollar Glasses”.

Źródło: Łódź Design Festival

www.makeme.lodzdesign.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764