logo
WIADOMOŚCI

Konkurs Mazda Design 2017/37

Mateusz Zawiślak  PR 08.05.2017, przeczytano 393 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się ósma edycja konkursu dla projektantów: Mazda Design 2017/37, tym razem pod hasłem "Piękno przyszłości". Tematem konkursowych zadań są przedmioty codziennego użytku, wnętrze samochodu oraz znaki graficzne ze świata, który dopiero nadejdzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-mazda-design-2017-37,32363,artykul.html

Mazda Design 2017/37 to nowa odsłona konkursu, który od siedmiu lat nagradza nowatorskie projekty z dziedziny designu. Zadaniem uczestników - w tym roku wyłącznie studentów i absolwentów szkół oraz kierunków artystycznych i projektowych - jest stworzenie oryginalnej pracy w jednej z kategorii: Człowiek, Przestrzeń, Znak. Projekty muszą spełniać wysokie wymagania estetyczne, przełamywać  konwencje i być spójne z filozofią projektowania Mazdy - KODO (Dusza Ruchu) oraz odnosić się do niedalekiej przyszłości.

Człowiek
- jednym z zadań jest zaprojektowanie rzeczy osobistej (istniejącej lub takiej, która zostanie wymyślona) - akcesoriów, ubrań, biżuterii, urządzeń i sprzętów, które w 2037 będą bezpośrednio towarzyszyć nam w całodziennej aktywności.

Przestrzeń - zadanie w tej kategorii to stworzenie koncepcji wnętrza Mazdy przyszłości. Funkcje tego wnętrza, kształt i wyposażenie zależą od tego jak projektant wyobraża sobie potrzeby, wygodę i poczucie piękna człowieka w 2037 roku.

Znak - to kategoria skierowana przede wszystkim do młodych grafików. Zadanie polega na  zaprojektowaniu skończonego systemu znaków graficznych, za pomocą których będziemy kontaktować się w 2037 roku ze swoim samochodem.

Prace oceni jury: Kevin Rice - dyrektor europejskiego centrum designu Mazdy, analityk trendów w dziedzinie designu i innowacji - Zuzanna Skalska, prof. Jerzy Porębski - wykładowca na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie, jedna z najbardziej uznanych polskich projektantek - Maja Ganszyniec, Paweł Miszewski - projektant łączący świat obrazów i dźwięków, bloger Michał Mazur oraz dziennikarze - Anna Grużewska i Filip Niedenthal.

Najlepsza praca w każdej kategorii otrzyma nagrodę: 10 000 PLN, a jeden ze zwycięskich projektów tytuł GRAND PRIX i dodatkowe 5 000 PLN.

Prace można zgłaszać do 10 września 2017 r. na stronie www.mazdadesign.pl.
Rozstrzygnięcie konkursu - w październiku 2017 roku.

Źródło: Agencja Republic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
niedziela 24.06.2018, 62 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone