logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Młode Orły 2007

   27.09.2007, przeczytano 1800 razy

W ramach X Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły 2007 ogłoszony został otwarty konkurs dla młodych grafików „Młode Orły”. Skierowany jest do twórców, którzy nie ukończyli 28. roku życia, a jego celem jest opracowanie projektu plakatu, przekonującego do zastąpienia opakowań plastikowych – ekologicznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-mlode-orly-2007,6136,artykul.html

Prace można nadsyłać do 26 października. Ogłoszenie nominowanych – 30 listopada 2007 r. na wystawie konkursowej w Muzeum Plakatu w Wilanowie. Wręczenie nagród, również w Muzeum Plakatu, podczas uroczystej gali, która obędzie się 7 grudnia tego roku.

Więcej informacji o konkursie: www.zloteorly.com.pl

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego, www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

komentarz ..klasa jak jeszcze ta strona by działa i jakieś wytyczne :) co do rozmiaru heh np

Najnowsze w tym dziale

Klienci VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020
Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.
​Marcin Dec został nowym prezesem Sigmy Bis, agencji mediowej PKN ORLEN i PZU. To ceniony menadżer z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediowo-reklamowej, który będzie odpowiedzialny za budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, współtworzenie strategii oraz nadzorowanie najważniejszych projektów agencji. W zarządzie Sigmy...
T-Mobile rozpoczyna kampanię pokazującą transformację, jaką przeszła firma: od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej. Prezentuje także możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP, podkreślające zaangażowanie...
„Porozmawiajmy o Pie@#&%!$”– Czesław Mozil i Maria Rotkiel w akcji ING

Najnowsza inicjatywa ING Banku Śląskiego zachęca do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Czy jest to dla nas naturalne i łatwe? A może jednak budzi wiele trudności i napięć – ING odkrywa różne perspektywy stawiając na stand-upy i podcasty.
Nowa reklama TV Banku Millennium
23 października rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%). W towarzystwie Radka Kotarskiego przekonamy się, że wspaniałe zbiory muzealne można podziwiać nie wychodząc z domu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764