W ubiegłym tygodniu w warszawskim hotelu Westin, odbyła się gala wręczania nagród w konkursie reklamy Młode Orły 2010. Nagrodę główną otrzymał Piotr Żarczyński z krakowskiej Agencji Reklamowej S4. Fundatorem nagrody w wysokości 5000 zł jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Młode Orły to konkurs towarzyszący Złotym Orłom, skierowany do twórców stawiających pierwsze kroki w reklamie. Tegorocznym zadaniem było zaprojektowanie plakatu lub billboardu z hasłem ''1 % na kulturę''. Do konkursu zgłoszono około 100 prac. Nagrodę główną otrzymał Piotr Żarczyński z krakowskiej Agencji Reklamowej S4 za pracę ''Słowo na k''.
W imieniu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce nagrodę wręczył prezes IAA Paweł Kowalewski.
W skład Jury konkursu Młode Orły weszli:
- Grzegorz Esz - Netia: Przewodniczący Jury
- Jacek Balicki - FireFly Group
- Tomasz Chojnacki - San Markos
- Alena Suszycka - Tequila Polska
- Jacek Jurek - Just
- Jacek Ojak - Engine
- Jacek Olechowski - Mediacap
- Sylwia Włodarska - Grupa TP
- Piotr Onopa - Papaya Films
- Bartek Wyszyński - Aregence
Partnerami konkursu byli Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA oraz Obywatele Kultury.
Źródło: Grass Roots