logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Młode Orły rozstrzygnięty

   20.12.2010, przeczytano 2236 razy
ilustracjastrzałka

W ubiegłym tygodniu w warszawskim hotelu Westin, odbyła się gala wręczania nagród w konkursie reklamy Młode Orły 2010. Nagrodę główną otrzymał Piotr Żarczyński z krakowskiej Agencji Reklamowej S4. Fundatorem nagrody w wysokości 5000 zł jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-mlode-orly-rozstrzygniety,11783,artykul.html

Młode Orły to konkurs towarzyszący Złotym Orłom, skierowany do twórców stawiających pierwsze kroki w reklamie. Tegorocznym zadaniem było zaprojektowanie plakatu lub billboardu z hasłem ''1 % na kulturę''. Do konkursu zgłoszono około 100 prac. Nagrodę główną otrzymał Piotr Żarczyński z krakowskiej Agencji Reklamowej S4 za pracę ''Słowo na k''.

W imieniu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce nagrodę wręczył prezes IAA Paweł Kowalewski. 

W skład Jury konkursu Młode Orły weszli:

  • Grzegorz Esz - Netia: Przewodniczący Jury
  • Jacek Balicki - FireFly Group
  • Tomasz Chojnacki - San Markos
  • Alena Suszycka - Tequila Polska
  • Jacek Jurek - Just
  • Jacek Ojak - Engine
  • Jacek Olechowski - Mediacap
  • Sylwia Włodarska - Grupa TP
  • Piotr Onopa - Papaya Films
  • Bartek Wyszyński - Aregence

Partnerami konkursu byli Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA oraz Obywatele Kultury.

Źródło: Grass Roots

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764