Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego ogłosił konkurs na logo Województwa Małopolskiego. W konkursie przyznana zostanie jedna nagroda. Organizator nie podje jednak dolnej granicy wartości umowy, jaką zobowiązuje się podpisać ze zwycięzcą - regulamin pozwala mu ustalić tę kwotę dowolnie w granicach do 30 tys. zł brutto.
Konkurs ma charakter otwarty i jest dwuetapowy. Zaproszenie skierowane jest do profesjonalnych firm projektowych specjalizujących się w projektowaniu znaków graficznych oraz do studentów i absolwentów wyższych uczelni kierunków: plastycznych, projektowania graficznego, wzornictwa. Termin dostarczenia projektów upływa 14 sierpnia br.
Pierwszy etap konkursu będzie polegał na wstępnej ocenie prac konkursowych, którą przeprowadzi Komisja Preselekcyjna w następującym składzie:
- dr hab. Ewa Pawluczuk – grafik – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie (Katedra Komunikacji Wizualnej) – Przewodnicząca Komisji Preselekcyjnej;
- Jacek Krupa – Członek Zarządu Województwa Małopolskiego – Wiceprzewodniczący Komisji;
- Elżbieta Kantor, Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
- Gabriela Prokocka-Kazek, Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
- Edyta Mazur, Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
- Marek Skała – ekspert z zakresu PR i komunikacji – właściciel firmy szkoleniowej Megalit Instytut Szkoleń;
- Katarzyna Młynarczyk – ekspert social media – CEO w firmie Socjomania Sp. z o.o.;
- dr Bożena Groborz – Prezes Fundacji Rozwoju Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie „Rzecz Piękna”.
Drugi etap polegający na ostatecznej ocenie prac konkursowych, wyłonionych w pierwszym etapie przez Komisję Preselekcyjną, przeprowadzi Komisja Konkursowa w następującym składzie:
- Marek Sowa – Marszałek Województwa Małopolskiego – Przewodniczący Komisji;
- Jacek Krupa – Członek Zarządu Województwa Małopolskiego – Wiceprzewodniczący Komisji;
- Elżbieta Kantor – Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
- Gabriela Prokocka-Kazek – Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
- dr hab. Ewa Pawluczuk – grafik – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie (Katedra Komunikacji Wizualnej);
- Marek Skała – ekspert z zakresu PR i komunikacji – właściciel firmy szkoleniowej Megalit Instytut Szkoleń;
- Katarzyna Młynarczyk – ekspert social media – CEO w firmie Socjomania Sp. z o.o.;
- dr Bożena Groborz – Prezes Fundacji Rozwoju Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie „Rzecz Piękna”.
W Konkursie zostanie przyznana jedna nagroda dla Laureata Konkursu, w formie dyplomu. Z autorem zwycięskiej pracy zostanie podpisana umowa o przeniesienie na Województwo Małopolskie autorskich praw majątkowych do nagrodzonej pracy konkursowej za wynagrodzeniem nieprzekraczającym kwoty 30 000 zł brutto. Laureat zobowiązany jest do wzięcia udziału w konferencji prasowej organizatora.
Marka regionu jest kluczowym narzędziem dynamizacji jego rozwoju. Budowana konsekwentnie przynosi korzyści wizerunkowe, co przekłada się na wzrost konkurencyjności regionu. Potrzeba wyłonienia nowego projektu logo wynika z chęci unowocześnienia wizerunku regionu i zwiększenia potencjału komunikacyjnego znaku graficznego. Zmieniamy oblicze województwa, pamiętając o jego historii i tradycji. Małopolska to nowoczesny region skoncentrowany wokół zaawansowanych technologii i innowacyjnych rozwiązań. Województwo Małopolskie to region dynamiczny, przyciągający inwestorów, ale również miejsce, w którym chce się mieszkać, uczyć, pracować. Nowe logo ma być tego odzwierciedleniem i sygnałem, że Małopolska nie boi się wyzwań. - wyjaśniają organizatortzy konkursu
Regulamin (DOC)
Źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego