logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na (nowe) logo Województwa Małopolskiego: Wartość nagrody nieznana?

   25.07.2015, przeczytano 5926 razy
ilustracja
Obecne logo województwa

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego ogłosił konkurs na logo Województwa Małopolskiego. W konkursie przyznana zostanie jedna nagroda. Organizator nie podje jednak dolnej granicy wartości umowy, jaką zobowiązuje się podpisać ze zwycięzcą - regulamin pozwala mu ustalić tę kwotę dowolnie w granicach do 30 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-%28nowe%29-logo-wojewodztwa-malopolskiego%3A-wartosc-nagrody-nieznana,25515,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty i jest dwuetapowy. Zaproszenie skierowane jest do profesjonalnych firm projektowych specjalizujących się w projektowaniu znaków graficznych oraz do studentów i absolwentów wyższych uczelni kierunków: plastycznych, projektowania graficznego, wzornictwa. Termin dostarczenia projektów upływa 14 sierpnia br.

Pierwszy etap konkursu będzie polegał na wstępnej ocenie prac konkursowych, którą przeprowadzi Komisja Preselekcyjna w następującym składzie:

  • dr hab. Ewa Pawluczuk – grafik – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie (Katedra Komunikacji Wizualnej) – Przewodnicząca Komisji Preselekcyjnej;
  • Jacek Krupa – Członek Zarządu Województwa Małopolskiego – Wiceprzewodniczący Komisji;
  • Elżbieta Kantor, Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Gabriela Prokocka-Kazek, Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Edyta Mazur, Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Marek Skała – ekspert z zakresu PR i komunikacji – właściciel firmy szkoleniowej Megalit Instytut Szkoleń;
  • Katarzyna Młynarczyk – ekspert social media – CEO w firmie Socjomania Sp. z o.o.;
  • dr Bożena Groborz – Prezes Fundacji Rozwoju Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie „Rzecz Piękna”.


Drugi etap polegający na ostatecznej ocenie prac konkursowych, wyłonionych w pierwszym etapie przez Komisję Preselekcyjną, przeprowadzi Komisja Konkursowa w następującym składzie:

  • Marek Sowa – Marszałek Województwa Małopolskiego – Przewodniczący Komisji;
  • Jacek Krupa – Członek Zarządu Województwa Małopolskiego – Wiceprzewodniczący Komisji;
  • Elżbieta Kantor – Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Gabriela Prokocka-Kazek – Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • dr hab. Ewa Pawluczuk – grafik – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie (Katedra Komunikacji Wizualnej);
  • Marek Skała – ekspert z zakresu PR i komunikacji – właściciel firmy szkoleniowej Megalit Instytut Szkoleń;
  • Katarzyna Młynarczyk – ekspert social media – CEO w firmie Socjomania Sp. z o.o.;
  • dr Bożena Groborz – Prezes Fundacji Rozwoju Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie „Rzecz Piękna”.


W Konkursie zostanie przyznana jedna nagroda dla Laureata Konkursu, w formie dyplomu. Z autorem zwycięskiej pracy zostanie podpisana umowa o przeniesienie na Województwo Małopolskie autorskich praw majątkowych do nagrodzonej pracy konkursowej za wynagrodzeniem nieprzekraczającym kwoty 30 000 zł brutto. Laureat zobowiązany jest do wzięcia udziału w konferencji prasowej organizatora.

Marka regionu jest kluczowym narzędziem dynamizacji jego rozwoju. Budowana konsekwentnie przynosi korzyści wizerunkowe, co przekłada się na wzrost konkurencyjności regionu. Potrzeba wyłonienia nowego projektu logo wynika z chęci unowocześnienia wizerunku regionu i zwiększenia potencjału komunikacyjnego znaku graficznego. Zmieniamy oblicze województwa, pamiętając o jego historii i tradycji. Małopolska to nowoczesny region skoncentrowany wokół zaawansowanych technologii i innowacyjnych rozwiązań. Województwo Małopolskie to region dynamiczny, przyciągający inwestorów, ale również miejsce, w którym chce się mieszkać, uczyć, pracować. Nowe logo ma być tego odzwierciedleniem i sygnałem, że Małopolska nie boi się wyzwań. - wyjaśniają organizatortzy konkursu

Regulamin (DOC)

Źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Sroka jurorką Young Creatives Cannes
Joanna Sroka, Associate Creative Director w VML, zasiądzie w składzie jury Young Creatives Cannes 2024. To konkurs skierowany do młodych pracowników i freelancerów branży komunikacji marketingowej. 
Dawid Szczepaniak jurorem Clio Awards 2024
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VML Poland, zasiądzie w składzie jury Clio Awards w kategorii Social Media. 
Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764