logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na (nowe) logo Województwa Małopolskiego: Wartość nagrody nieznana?

   25.07.2015, przeczytano 5211 razy
ilustracja
Obecne logo województwa

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego ogłosił konkurs na logo Województwa Małopolskiego. W konkursie przyznana zostanie jedna nagroda. Organizator nie podje jednak dolnej granicy wartości umowy, jaką zobowiązuje się podpisać ze zwycięzcą - regulamin pozwala mu ustalić tę kwotę dowolnie w granicach do 30 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-%28nowe%29-logo-wojewodztwa-malopolskiego%3A-wartosc-nagrody-nieznana,25515,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty i jest dwuetapowy. Zaproszenie skierowane jest do profesjonalnych firm projektowych specjalizujących się w projektowaniu znaków graficznych oraz do studentów i absolwentów wyższych uczelni kierunków: plastycznych, projektowania graficznego, wzornictwa. Termin dostarczenia projektów upływa 14 sierpnia br.

Pierwszy etap konkursu będzie polegał na wstępnej ocenie prac konkursowych, którą przeprowadzi Komisja Preselekcyjna w następującym składzie:

  • dr hab. Ewa Pawluczuk – grafik – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie (Katedra Komunikacji Wizualnej) – Przewodnicząca Komisji Preselekcyjnej;
  • Jacek Krupa – Członek Zarządu Województwa Małopolskiego – Wiceprzewodniczący Komisji;
  • Elżbieta Kantor, Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Gabriela Prokocka-Kazek, Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Edyta Mazur, Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Marek Skała – ekspert z zakresu PR i komunikacji – właściciel firmy szkoleniowej Megalit Instytut Szkoleń;
  • Katarzyna Młynarczyk – ekspert social media – CEO w firmie Socjomania Sp. z o.o.;
  • dr Bożena Groborz – Prezes Fundacji Rozwoju Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie „Rzecz Piękna”.


Drugi etap polegający na ostatecznej ocenie prac konkursowych, wyłonionych w pierwszym etapie przez Komisję Preselekcyjną, przeprowadzi Komisja Konkursowa w następującym składzie:

  • Marek Sowa – Marszałek Województwa Małopolskiego – Przewodniczący Komisji;
  • Jacek Krupa – Członek Zarządu Województwa Małopolskiego – Wiceprzewodniczący Komisji;
  • Elżbieta Kantor – Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • Gabriela Prokocka-Kazek – Departament Turystyki, Sportu i Promocji, Urząd Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie;
  • dr hab. Ewa Pawluczuk – grafik – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie (Katedra Komunikacji Wizualnej);
  • Marek Skała – ekspert z zakresu PR i komunikacji – właściciel firmy szkoleniowej Megalit Instytut Szkoleń;
  • Katarzyna Młynarczyk – ekspert social media – CEO w firmie Socjomania Sp. z o.o.;
  • dr Bożena Groborz – Prezes Fundacji Rozwoju Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie „Rzecz Piękna”.


W Konkursie zostanie przyznana jedna nagroda dla Laureata Konkursu, w formie dyplomu. Z autorem zwycięskiej pracy zostanie podpisana umowa o przeniesienie na Województwo Małopolskie autorskich praw majątkowych do nagrodzonej pracy konkursowej za wynagrodzeniem nieprzekraczającym kwoty 30 000 zł brutto. Laureat zobowiązany jest do wzięcia udziału w konferencji prasowej organizatora.

Marka regionu jest kluczowym narzędziem dynamizacji jego rozwoju. Budowana konsekwentnie przynosi korzyści wizerunkowe, co przekłada się na wzrost konkurencyjności regionu. Potrzeba wyłonienia nowego projektu logo wynika z chęci unowocześnienia wizerunku regionu i zwiększenia potencjału komunikacyjnego znaku graficznego. Zmieniamy oblicze województwa, pamiętając o jego historii i tradycji. Małopolska to nowoczesny region skoncentrowany wokół zaawansowanych technologii i innowacyjnych rozwiązań. Województwo Małopolskie to region dynamiczny, przyciągający inwestorów, ale również miejsce, w którym chce się mieszkać, uczyć, pracować. Nowe logo ma być tego odzwierciedleniem i sygnałem, że Małopolska nie boi się wyzwań. - wyjaśniają organizatortzy konkursu

Regulamin (DOC)

Źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Uczestnictwo w konkursie nie zwalnia z obowiązku myślenia w kategoriach biznesowych. Jeśli więc ktoś chce poświęcić swój czas dla nagrody w przedziale 1-30 tys. to jego sprawa.

Najnowsze w tym dziale

Kampania Apartamentów Opacka z podwójnym wyróżnieniem w konkursie Kreatura 2022
Kampania Apartamentów Opacka w Gdańsku Oliwie opracowana przez agencję Communication Unlimited dla firmy Invest Komfort otrzymała dwa wyróżnienia w konkursie Kreatura, który od ponad 25 lat nagradza niezależne myślenie, nowatorskie i oryginalne projekty marketingowe.
Najlepsze dyplomy wybrane. W finale Graduation Projects 29 prac
Jury międzynarodowego przeglądu najlepszych prac dyplomowych z Polski, Czech, Słowacji i Węgier zdecydowało o wyborze 29 laureatów, którzy w pierwszym kwartale 2023 roku zaprezentują swoje dyplomy magisterskie i licencjackie na wystawie w Zamku Cieszyn.
Atrium Poland Real Estate z dwoma nagrodami podczas PRCH Retail Awards 2022
Za nami XIII edycja prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Firma Atrium Poland Real Estate, właściciel i zarządca takich centrów jak Wars Sawa Junior, Atrium Promenada, Galeria Dominikańska czy Focus w Bydgoszczy zdobyła nagrody w kategoriach Wydarzenie Roku i Kampania Otwacia.
Złote Spinacze 2022 rozdane
Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.
Nikon i partnerze ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year
Nikon, CIWEM, WaterBear i Arup z przyjemnością ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year w 2022 r. W dorocznym konkursie, organizowanym już po raz 15, są nagradzane najbardziej inspirujące prace w dziedzinie fotografii ekologicznej z całego świata, dzięki czemu wydarzenie to stanowi międzynarodową platformę do zwiększania świadomości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764