logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na (tanie) logo Ciechocinka

   13.08.2007, przeczytano 5548 razy
ilustracjastrzałka
fot. Marek i Ewa Wojciechowscy

Burmistrz Ciechocinka organizuje konkurs na promocyjny znak graficzny Ciechocinka. Konkurs jest adresowany do artystów plastyków, twórców nieprofesjonalnych oraz do firm reklamowych. Pula nagród jest raczej symboliczna i wynosi 1500 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-%28tanie%29-logo-ciechocinka,5969,artykul.html

Jak podaje organizator, znak będzie używany do celów identyfikacyjnych, popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych itp. Znak ten będzie wykorzystywany na plakatach, papierze firmowym, pocztówkach czy innych drukach wydawanych przez Urząd Miejski w Ciechocinku.

Regulamin konkursu znajduje się m.in. na stronach internetowych www.ciechocinek.pl. Projekty należy dostarczyć do dnia 31 sierpnia 2007 r.

Oceny projektów i podziału nagród dokona powołana przez organizatora komisja konkursowa w składzie:
1. Janusz Hawik- Przewodniczący Komisji
2. Aldona Nocna- Radna Ciechocinka
3. Paweł Kanaś- Radny Ciechocinka
4. Andrzej Soborski- Prezes Sanatorium „Wrzos”
5. Barbara Kawczyńska- Dyrektor Miejskiego Centrum Kultury
6. Marian Gawinecki- Prezes Towarzystwa Przyjaciół Ciechocinka

Cóż – podajemy tę informację wychodząc z założenia, że Ciechocinek zasługuje przecież na profesjonalne godło promocyjne. Tylko dlaczego za 1500 zł? Za tę kwotę samorządowcy z Ciechocinka mogliby zlecić postawienie np. 20 mb ogrodzenia, albo wykonanie kawałka trawnika o rozmiarach jednego ara (10x10 m). Aby uświadomić sobie skalę wydatków z samorządowej kasy powiedzmy, że sam Park Zdrojowy w Ciechocinku zajmuje powierzchnię 19 hektarów - 1900 razy więcej niż nasz skromny trawniczek o wartości równej puli nagród...

Źródło: inf. wł. / Burmistrz Ciechocinka

Zdjęcie na licencji GNU Free Documentation License

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

I jak zwykle w takim konkursie w jury wszyscy tylko zero profesjonalisty. Może Pan Burmistrz coś se narysuje i będzie logo.
Lepiej rzeczywiście niech zrobią ogrodzenie i posadzą za nim całe jury z burmistrzem na czele do poogladania. Taniej a ile atrakcji będzie.

avatar użytkownika
,

Andrzej - przecież z grafiką jest jak z polityką - znają się na niej wszyscy bez wyjątku... a szczególnie "burmiszcze" :)  

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764