logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na (tanie) logo Ciechocinka

   13.08.2007, przeczytano 5434 razy
ilustracjastrzałka
fot. Marek i Ewa Wojciechowscy

Burmistrz Ciechocinka organizuje konkurs na promocyjny znak graficzny Ciechocinka. Konkurs jest adresowany do artystów plastyków, twórców nieprofesjonalnych oraz do firm reklamowych. Pula nagród jest raczej symboliczna i wynosi 1500 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-%28tanie%29-logo-ciechocinka,5969,artykul.html

Jak podaje organizator, znak będzie używany do celów identyfikacyjnych, popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych itp. Znak ten będzie wykorzystywany na plakatach, papierze firmowym, pocztówkach czy innych drukach wydawanych przez Urząd Miejski w Ciechocinku.

Regulamin konkursu znajduje się m.in. na stronach internetowych www.ciechocinek.pl. Projekty należy dostarczyć do dnia 31 sierpnia 2007 r.

Oceny projektów i podziału nagród dokona powołana przez organizatora komisja konkursowa w składzie:
1. Janusz Hawik- Przewodniczący Komisji
2. Aldona Nocna- Radna Ciechocinka
3. Paweł Kanaś- Radny Ciechocinka
4. Andrzej Soborski- Prezes Sanatorium „Wrzos”
5. Barbara Kawczyńska- Dyrektor Miejskiego Centrum Kultury
6. Marian Gawinecki- Prezes Towarzystwa Przyjaciół Ciechocinka

Cóż – podajemy tę informację wychodząc z założenia, że Ciechocinek zasługuje przecież na profesjonalne godło promocyjne. Tylko dlaczego za 1500 zł? Za tę kwotę samorządowcy z Ciechocinka mogliby zlecić postawienie np. 20 mb ogrodzenia, albo wykonanie kawałka trawnika o rozmiarach jednego ara (10x10 m). Aby uświadomić sobie skalę wydatków z samorządowej kasy powiedzmy, że sam Park Zdrojowy w Ciechocinku zajmuje powierzchnię 19 hektarów - 1900 razy więcej niż nasz skromny trawniczek o wartości równej puli nagród...

Źródło: inf. wł. / Burmistrz Ciechocinka

Zdjęcie na licencji GNU Free Documentation License

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

I jak zwykle w takim konkursie w jury wszyscy tylko zero profesjonalisty. Może Pan Burmistrz coś se narysuje i będzie logo.
Lepiej rzeczywiście niech zrobią ogrodzenie i posadzą za nim całe jury z burmistrzem na czele do poogladania. Taniej a ile atrakcji będzie.

avatar użytkownika
,

Andrzej - przecież z grafiką jest jak z polityką - znają się na niej wszyscy bez wyjątku... a szczególnie "burmiszcze" :)  

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764