logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na „Dobre Wejście” do designu

  PR 19.04.2013, przeczytano 737 razy

Zaprojektuj klamkę i drzwi, czyli dwa komplementarne produkty, bez których codzienne życie mogłoby wyglądać zupełnie inaczej. Organizatorami konkursu „Dobre Wejście” są dwaj renomowani producenci: marka DRE, projektująca wzornictwo w kategorii drzwi oraz Domino – producent klamek, od lat dostarczający funkcjonalne i nowoczesne rozwiązania projektowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-dobre-wejscie-do-designu,18494,artykul.html

Konkurs skierowany jest do początkujących projektantów, studentów kierunków artystycznych oraz uczniów szkół plastycznych. Na autorów najlepszych projektów, wykonanych dowolną techniką, czekają nagrody pieniężne oraz prestiżowe miejsce na wystawie podczas Międzynarodowego Designu w Łodzi, gdzie zostaną zaprezentowane już zrealizowane pomysły nadesłane do konkursu. Na zgłoszenia, które można przesyłać elektronicznie za pośrednictwem serwisu www.dobre-wejscie.pl, organizatorzy czekają do 30 czerwca.

Nagrodami w Konkursie „Dobre Wejście” są nagrody pieniężne o wartości 3000 złotych netto za zajęcie pierwszego miejsca, 2000 złotych netto za zajęcie drugiego miejsca oraz 1000 złotych netto za zajęcie trzeciego miejsca.

Konkurs „Dobre Wejście” jest pierwszą inicjatywą, zwracającą uwagę na często niedostrzegalne obiekty codziennego użytku, jakimi są drzwi oraz klamka. – Chcemy poznać spojrzenie młodych ludzi na rozwiązania projektowe w kategorii „dobrego wejścia”, aby móc zwrócić uwagę użytkowników designu na te oba produkty
– wyjaśnia Paulina Tomczyk, opiekun konkursu.

Konkurs wspierają partnerzy: magazyn „Dom & Wnętrze” – patron prasowy oraz Łódź Design Festival. Zasady konkursu są proste. Zadaniem projektantów jest zaprezentowanie dowolną techniką własnego pomysłu na design klamki i drzwi oraz przesłanie pracy poprzez formularz dostępny na stronie www.dobre-wejscie.pl.
Wybrane autorskie pomysły zostaną zrealizowane i wystawione podczas Międzynarodowego Festiwalu Designu w Łodzi już w październiku 2013. Termin przyjmowania zgłoszeń mija 30 czerwca 2013 roku.

Źródło: DRE, Domino

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764