logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na etykietę Piwa Kamionkowskiego rozstrzygnięty

   14.06.2012, przeczytano 1481 razy
strzałkistrzałka
Nagroda główna Marcin Szewczyk

Jury konkursu na etykietę piwa Kamionkowskiego (Jasne, Miodowe, Korzenne) z Browaru Czarnków, przyznało główną nagrodę (2000 zł) Marcinowi Szewczykowi, wróżniając także dwa dodatkowe projekty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-etykiete-piwa-kamionkowskiego-rozstrzygniety,15838,artykul.html

Jury obradujące w składzie: Magdalena Frankowska (Fontarte/STGU), Piotr Rypson (autor książki „Nie gęsi. Polskie projektowanie graficzne 1919-1949“), Michał Woliński (Piktogram/BLA) i Andrzej Wandzel (Browar Czarnków)  zdecydowało także o wyróżnieniu projektów Karoliny Kotowskiej i Szymona Poteraja.

W uzasadnieniu wyboru jury czytamy: "Nagrodzona i wyróżnione prace cechują się wysokim poziomem graficznym, w adekwatny sposób odpowiadają specyfice produktu i w ciekawy sposób oddają charakter Soho Factory, w którym klimat postindustrialnej części Kamionka miesza się z żywiołowym buzowaniem kultury i biznesu".

Zgodnie z regulaminem konkursu zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2000 zł. Dodatkowo organizatorzy postanowili nagrodzić autorów wyróżnionych prac wyjazdem na 25 Biennale Grafiki w Brnie w dniach 21-24 czerwca 2012.

Celem konkursu było wyłonienie projektów, które w najlepszy sposób będą nawiązywać do charakteru miejsca, jakim jest Soho Factory. Konkurs adresowany był wyłącznie do profesjonalistów ­- projektantów, firm projektowych oraz studentów kierunków projektowych.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Konkurs na etykietę Piwa Kamionkowskiego

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764