Jury konkursu na etykietę piwa Kamionkowskiego (Jasne, Miodowe, Korzenne) z Browaru Czarnków, przyznało główną nagrodę (2000 zł) Marcinowi Szewczykowi, wróżniając także dwa dodatkowe projekty.
Jury obradujące w składzie: Magdalena Frankowska (Fontarte/STGU), Piotr Rypson (autor książki „Nie gęsi. Polskie projektowanie graficzne 1919-1949“), Michał Woliński (Piktogram/BLA) i Andrzej Wandzel (Browar Czarnków) zdecydowało także o wyróżnieniu projektów Karoliny Kotowskiej i Szymona Poteraja.
W uzasadnieniu wyboru jury czytamy: "Nagrodzona i wyróżnione prace cechują się wysokim poziomem graficznym, w adekwatny sposób odpowiadają specyfice produktu i w ciekawy sposób oddają charakter Soho Factory, w którym klimat postindustrialnej części Kamionka miesza się z żywiołowym buzowaniem kultury i biznesu".
Zgodnie z regulaminem konkursu zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 2000 zł. Dodatkowo organizatorzy postanowili nagrodzić autorów wyróżnionych prac wyjazdem na 25 Biennale Grafiki w Brnie w dniach 21-24 czerwca 2012.
Celem konkursu było wyłonienie projektów, które w najlepszy sposób będą nawiązywać do charakteru miejsca, jakim jest Soho Factory. Konkurs adresowany był wyłącznie do profesjonalistów - projektantów, firm projektowych oraz studentów kierunków projektowych.
Źródło: STGU