logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na gadżet dla Łódź Design Festival

   30.07.2018, przeczytano 537 razy
ilustracjastrzałka

Pomyśl kreatywnie i zaprojektuj gadżet dla Łódź Design Fetival – nabór projektów do 31 sierpnia 2018 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-gadzet-dla-lodz-design-festival,37430,artykul.html

Celem naboru jest zaprojektowanie i produkcja dwóch rodzajów gadżetów promujących Łódź Design Festival, spełniających standardy estetyczne i funkcjonalne. Proponowane przedmioty powinny zachować ścisły związek z wartościami polskiego designu oraz nawiązywać do motywów związanych z województwem łódzkim.„Pomyśl kreatywnie – ekskluzywny gadżet dla Łódź Design Festival” oraz „Pomyśl kreatywnie – masowy gadżet dla Łódź Design Festival” to dwa równolegle prowadzone nabory w ramach projektu BiznesUp! design made in Poland, którego organizatorem jest Łódź Design Festival.

Nabór skierowany jest do firm –  mogą w nim wziąć udział zarówno duże marki, jak również kilkuosobowe czy jednoosobowe studia projektowe. Co należy zrobić? Przeczytaj brief i regulamin (PDF):

Nabór jest częścią projektu „Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez organizację i promocję Łódź Design Festival 2018 i Łódź Design Forum”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014 -2020.

Źródło: Łódź Art Center

www.lodzdesign.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów
Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone