logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na gadżet dla Muzeum Historii Żydów Polskich

   05.05.2014, przeczytano 1625 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs ma otwartą , jednoetapową formułę: spośród nadesłanych projektów jury wybierze laureatów. Najciekawsze projekty zostaną zaprezentowane publiczności podczas wystawy pokonkursowej, a na podstawie jednego z nich powstaną upominki, które posłużą promocji muzeum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-gadzet-dla-muzeum-historii-zydow-polskich,21534,artykul.html

Chcemy, by zaprojektowane przedmioty dobrze oddawały nowoczesny, dynamiczny charakter Muzeum Historii Żydów Polskich, jego misję przywracania bogatej historii i kultury polskich Żydów, jego otwartość i różnorodność oferty – ze szczególnym uwzględnieniem wystawy głównej.

Konkurs jest przygotowywany we współpracy Muzeum Historii Żydów Polskich, Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, Art Yard Sale oraz Wydziału Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

Prace konkursowe w formie projektów koncepcyjnych linii gadżetów powinny uwzględniać podział na przedmioty wyjątkowe/ekskluzywne i na przedmioty codzienne/masowe. Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać minimum dwie propozycje przedmiotów ekskluzywnych oraz pięć propozycji przedmiotów codziennego użytku, z poniżej proponowanego zakresu. Propozycje powinny tworzyć spójną estetycznie linię.

Przedmioty ekskluzywne to przedmiot/obiekt artystyczny produkowany w limitowanej serii, numerowany/sygnowany przez twórcę.

Przedmioty codziennego użytku to przedmioty klasyfikowane w kategoriach:
– szkoła/biuro
– dom/drobne przedmioty użytkowe, dekoracyjne
– gadżet, pamiątka z muzeum
– biżuteria, ozdoby
– projekt graficzny do wykonania na kubkach, koszulkach, torbach itp.
– zabawki

Na zgłoszenia czekamy do 15 czerwca 2014.
Nagrody:

- I miejsce – 6000 zł brutto
– II miejsce – 4000 zł brutto
– III miejsce – 3000 zł brutto

Oceny projektów zgłoszonych do Konkursu oraz wyboru zwycięskiego projektu dokonuje Jury w następującym składzie:
- prof. Dariusz Stola – Dyrektor Muzeum Historii Żydów Polskich
- Zygmunt Stępiński – Zastępca Dyrektora Muzeum Historii Żydów Polskich
- Karolina Sakowicz – Kierownik Działu Projektów Kulturalnych Muzeum Historii Żydów Polskich
- Nikodem Łaniecki – Prezes Zarządu WPG S.A., przedstawiciel sklepu Muzeum Historii Żydów Polskich
- prof. Michał Stefanowski – wiceprezes Stowarzyszenia Projektantów Form Przemysłowych
- dr Dawid Korzekwa – prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, projektant
- Elżbieta Skrzypek – członkini Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, studio Brand New Idea

Konkurs na projekt gadżetów MHZP Regulamin do pobrania (PDF)

Źródło: STGU

www.jewishmuseum.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764