logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na gadżet promujący polską obecność na EXPO 2017

   21.03.2017, przeczytano 1443 razy
ilustracjastrzałka

Wystawy EXPO to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenia promocyjne świata. To międzynarodowa scena, na której kraje prezentują się, dyskutują, jednocześnie współzawodnicząc. To właśnie tutaj w sposób twórczy i uniwersalny demonstrują gospodarcze i kulturowe przemiany, kierunki rozwoju, plany oraz ambicje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-gadzet-promujacy-polska-obecnosc-na-expo-2017,31891,artykul.html

Polska ekspozycja stanie się symbolem tego, jak umiejętnie łączyć tradycyjne rozwiązania energetyczne z nowoczesną myślą technologiczną i dbaniem o środowisko naturalne. Wyodrębnione zostaną trzy główne wątki: rewitalizacja, zalesianie oraz czyste technologie węglowe.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu upominku dla osób o statusie VIP, promującego polską obecność na Międzynarodowej Wystawie Astana EXPO 2017. Projekt powinien odwoływać się do tematu EXPO i polskiej ekspozycji (Załącznik  1), a także powinna mieć oznakowanie zgodne z Systemem identyfikacji wizualnej polskiego udziału w EXPO (Załącznik 2).

Zainteresowani udziałem w konkursie mogą przesłać portfolio do 31 marca 2017 na adres konkurs.parp(at)stgu.pl

Portfolio i projekty oceni jury, w którego skład oprócz przedstawicieli PARP-u, wchodzą: Prof. dr hab. Czesława Frejlich, Katarzyna Rzehak, Tomasz Rudkiewicz oraz Dr hab. Dawid Korzekwa, Prof. ASP.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
Festiwal Nowego Europejskiego Bauhausu (NEB) - inicjatywa Komisji Europejskiej, łącząca Europejski Zielony Ład z codziennym życiem i otaczającą nas przestrzenią - powraca do Brukseli po raz drugi. Z tej okazji Komisja Europejska opublikowała specjalny raport, podkreślający osiągnięcia inicjatywy oraz najważniejsze fakty i liczby.
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN
Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.
Global Good Awards 2024. Canon nagradza młodych aktywistów
Canon EMEA, światowy lider technologii obrazowania już piąty rok z rzędu patronuje nagrodzie Canon Young Champion of the Year przyznawanej w ramach projektu Global Good Awards. Wspierając wydarzenie, firma popularyzuje osiągnięcia młodych liderów. Zgłoszenia do kategorii Canon Young Champion of the Year rozpoczęły się w lutym, a kończą 3 maja 2024 r.
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764