logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na gadżet promujący polską obecność na EXPO 2017

   21.03.2017, przeczytano 974 razy
ilustracjastrzałka

Wystawy EXPO to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenia promocyjne świata. To międzynarodowa scena, na której kraje prezentują się, dyskutują, jednocześnie współzawodnicząc. To właśnie tutaj w sposób twórczy i uniwersalny demonstrują gospodarcze i kulturowe przemiany, kierunki rozwoju, plany oraz ambicje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-gadzet-promujacy-polska-obecnosc-na-expo-2017,31891,artykul.html

Polska ekspozycja stanie się symbolem tego, jak umiejętnie łączyć tradycyjne rozwiązania energetyczne z nowoczesną myślą technologiczną i dbaniem o środowisko naturalne. Wyodrębnione zostaną trzy główne wątki: rewitalizacja, zalesianie oraz czyste technologie węglowe.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu upominku dla osób o statusie VIP, promującego polską obecność na Międzynarodowej Wystawie Astana EXPO 2017. Projekt powinien odwoływać się do tematu EXPO i polskiej ekspozycji (Załącznik  1), a także powinna mieć oznakowanie zgodne z Systemem identyfikacji wizualnej polskiego udziału w EXPO (Załącznik 2).

Zainteresowani udziałem w konkursie mogą przesłać portfolio do 31 marca 2017 na adres konkurs.parp(at)stgu.pl

Portfolio i projekty oceni jury, w którego skład oprócz przedstawicieli PARP-u, wchodzą: Prof. dr hab. Czesława Frejlich, Katarzyna Rzehak, Tomasz Rudkiewicz oraz Dr hab. Dawid Korzekwa, Prof. ASP.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Znów to samo.
Kwalifikacja na podstawie portfolio i ciągle te same twarze w jury.

I co ma zrobić młody, gniewny, ambitny? Skoro nawet konkursy zaczynają przypominać chów wsobny.

avatar użytkownika
,

A które to nazwiska tak się powtarzają? Jedno z nich tak, ale reszta?  

,

Aaa. Czyli jedno i to samo nazwisko, ciągle wymieniane we wszystkich możliwych jury konkursowych to mało?
Dla mnie to wygląda na stały etacik. Nie mam jedynie pojęcia czym spowodowany i czy w ogóle uprawniony.

Tym bardziej, że kilka decyzji jury było kompromitujących, czy w takich razach nie wypada ustąpić pola?
  

avatar użytkownika
,

To dobrze że przyznajesz iż nie masz pojęcia - to uczciwe postawienie sprawy.  

,

Jest takie stare powiedzenie.
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze.

Szkoda tylko, że jurorzy nie poczuwają się do odpowiedzialności, gdy zbiorowo wybierają w konkursie gniota.
No ale taka fucha, prawda?
Wybrać z tego co jest, wypić kawę, do kasy po honorarium i do następnego konkursiku.
  

avatar użytkownika
,

Dobrze, że przyznałeś, że tylko wydaje Ci się że jest tak jak opisałeś oraz że nie masz pojęcia czy to jest w porządku. W przeciwnym razie mogłoby być głupio gdyby się np. okazało, że jurorzy nie dostali kawy albo pieniędzy, prawda?  

,

Nooo, gdyby nie dostali kawy to byłoby naprawdę przegięcie.

Albo słuszna kara za udział w wyborze gniota dla agencji kosmicznej, czy też autoplagiatu w CSK.
  

avatar użytkownika
,

Oczywiście sprawdziłeś czy te nazwiska mają coś wspólnego z wymienionymi przez Ciebie rozstrzygnięciami, prawda?  

,

Ty nie weryfikujesz sensu tego co publikujesz, ja ośmielam się komentować w ciemno.

Ach, wait.
  

avatar użytkownika
,

To trochę po świńsku postępujesz mieszając wymienionych z nazwiska ludzi z błotem i pomawiając ich o nieetyczne postępowanie. Wiesz że to jest karalne? Może powinniśmy skontaktować się z tymi ludźmi abyś wreszcie nauczył się szacunku do innych?  

,

CSK Lublin
"Oceny prac dokona powołana przez Organizatora Komisja Konkursowa w następującym składzie:
....
Dr hab. Dawid Korzekwa – projektant, Prezes STGU
..."
http://www.spotkaniakultur.com/pl/identyfikacjawizualnacsk

Pięknie opisane przez ALW.
http://www.alw.pl/2015/07/csk-logo-ma-ale/


  

,

Więc wołaj tych obrażonych i pomówionych.
Może przy okazji wytłumaczą się z tego, że wybierali w konkursach gnioty.
  

avatar użytkownika
,

Jeśli wybierali w konkursach gnioty o których wspomniałeś, może się wytłumaczą. Zła wiadomość dla Ciebie jest taka, że napisałeś nieprawdę, a w takiej sytuacji będą mogli wystąpić o zrobienie Ci sprawy karnej z oskarżenia prywatnego.   

,

Z grubsza rzecz ujmując, wali mnie to.  

avatar użytkownika
,

No cóż - to już nie nasza sprawa. Rozumiesz chyba, że w tej sytuacji musimy wyprosić Cię z grona użytkowników serwisu.  

avatar użytkownika
,

Przepraszamy osoby wymienione w tekście notki prasowej pomówione przez naszego użytkownika o udział w nieuczciwych lub niefachowych rozstrzygnięciach konkursów, w których w rzeczywistości nie występowały w roli jurorów.   

Najnowsze w tym dziale

6 nagród European Newspaper Award dla Polska Press
Okładki dzienników Polska Press autorstwa Tomasza Bocheńskiego, jako jedyne z Polski, nagrodzone w 21. edycji prestiżowego konkursu projektowania prasowego European Newspaper Award.
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.
Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764