logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na gadżet promujący polską obecność na EXPO 2017

   21.03.2017, przeczytano 1025 razy
ilustracjastrzałka

Wystawy EXPO to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenia promocyjne świata. To międzynarodowa scena, na której kraje prezentują się, dyskutują, jednocześnie współzawodnicząc. To właśnie tutaj w sposób twórczy i uniwersalny demonstrują gospodarcze i kulturowe przemiany, kierunki rozwoju, plany oraz ambicje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-gadzet-promujacy-polska-obecnosc-na-expo-2017,31891,artykul.html

Polska ekspozycja stanie się symbolem tego, jak umiejętnie łączyć tradycyjne rozwiązania energetyczne z nowoczesną myślą technologiczną i dbaniem o środowisko naturalne. Wyodrębnione zostaną trzy główne wątki: rewitalizacja, zalesianie oraz czyste technologie węglowe.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu upominku dla osób o statusie VIP, promującego polską obecność na Międzynarodowej Wystawie Astana EXPO 2017. Projekt powinien odwoływać się do tematu EXPO i polskiej ekspozycji (Załącznik  1), a także powinna mieć oznakowanie zgodne z Systemem identyfikacji wizualnej polskiego udziału w EXPO (Załącznik 2).

Zainteresowani udziałem w konkursie mogą przesłać portfolio do 31 marca 2017 na adres konkurs.parp(at)stgu.pl

Portfolio i projekty oceni jury, w którego skład oprócz przedstawicieli PARP-u, wchodzą: Prof. dr hab. Czesława Frejlich, Katarzyna Rzehak, Tomasz Rudkiewicz oraz Dr hab. Dawid Korzekwa, Prof. ASP.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Znów to samo.
Kwalifikacja na podstawie portfolio i ciągle te same twarze w jury.

I co ma zrobić młody, gniewny, ambitny? Skoro nawet konkursy zaczynają przypominać chów wsobny.

avatar użytkownika
,

A które to nazwiska tak się powtarzają? Jedno z nich tak, ale reszta?  

,

Aaa. Czyli jedno i to samo nazwisko, ciągle wymieniane we wszystkich możliwych jury konkursowych to mało?
Dla mnie to wygląda na stały etacik. Nie mam jedynie pojęcia czym spowodowany i czy w ogóle uprawniony.

Tym bardziej, że kilka decyzji jury było kompromitujących, czy w takich razach nie wypada ustąpić pola?
  

avatar użytkownika
,

To dobrze że przyznajesz iż nie masz pojęcia - to uczciwe postawienie sprawy.  

,

Jest takie stare powiedzenie.
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze.

Szkoda tylko, że jurorzy nie poczuwają się do odpowiedzialności, gdy zbiorowo wybierają w konkursie gniota.
No ale taka fucha, prawda?
Wybrać z tego co jest, wypić kawę, do kasy po honorarium i do następnego konkursiku.
  

avatar użytkownika
,

Dobrze, że przyznałeś, że tylko wydaje Ci się że jest tak jak opisałeś oraz że nie masz pojęcia czy to jest w porządku. W przeciwnym razie mogłoby być głupio gdyby się np. okazało, że jurorzy nie dostali kawy albo pieniędzy, prawda?  

,

Nooo, gdyby nie dostali kawy to byłoby naprawdę przegięcie.

Albo słuszna kara za udział w wyborze gniota dla agencji kosmicznej, czy też autoplagiatu w CSK.
  

avatar użytkownika
,

Oczywiście sprawdziłeś czy te nazwiska mają coś wspólnego z wymienionymi przez Ciebie rozstrzygnięciami, prawda?  

,

Ty nie weryfikujesz sensu tego co publikujesz, ja ośmielam się komentować w ciemno.

Ach, wait.
  

avatar użytkownika
,

To trochę po świńsku postępujesz mieszając wymienionych z nazwiska ludzi z błotem i pomawiając ich o nieetyczne postępowanie. Wiesz że to jest karalne? Może powinniśmy skontaktować się z tymi ludźmi abyś wreszcie nauczył się szacunku do innych?  

,

CSK Lublin
"Oceny prac dokona powołana przez Organizatora Komisja Konkursowa w następującym składzie:
....
Dr hab. Dawid Korzekwa – projektant, Prezes STGU
..."
http://www.spotkaniakultur.com/pl/identyfikacjawizualnacsk

Pięknie opisane przez ALW.
http://www.alw.pl/2015/07/csk-logo-ma-ale/


  

,

Więc wołaj tych obrażonych i pomówionych.
Może przy okazji wytłumaczą się z tego, że wybierali w konkursach gnioty.
  

avatar użytkownika
,

Jeśli wybierali w konkursach gnioty o których wspomniałeś, może się wytłumaczą. Zła wiadomość dla Ciebie jest taka, że napisałeś nieprawdę, a w takiej sytuacji będą mogli wystąpić o zrobienie Ci sprawy karnej z oskarżenia prywatnego.   

,

Z grubsza rzecz ujmując, wali mnie to.  

avatar użytkownika
,

No cóż - to już nie nasza sprawa. Rozumiesz chyba, że w tej sytuacji musimy wyprosić Cię z grona użytkowników serwisu.  

avatar użytkownika
,

Przepraszamy osoby wymienione w tekście notki prasowej pomówione przez naszego użytkownika o udział w nieuczciwych lub niefachowych rozstrzygnięciach konkursów, w których w rzeczywistości nie występowały w roli jurorów.   

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764