logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na grafikę o komunikacji miejskiej

   04.07.2016, przeczytano 1257 razy
ilustracja

Dlaczego komunikacja miejska jest ważna i jak może być fajna! Jak zachowywać się w pojazdach komunikacji miejskiej? Co chcesz przekazać innym pasażerom tramwajów, autobusów, czekającym na przystankach? Zaprojektuj dowolną grafikę i wygraj 8000 zł!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-grafike-o-komunikacji-miejskiej,29190,artykul.html

Na te i inne odpowiedzi może odpowiadać grafika stworzona w konkursie organizowanym przez Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego (KZK GOP) wraz ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej.

Przedmiotem Konkursu jest opracowanie serii projektów graficznych promujących KZK GOP, która ma na celu zwrócenie uwagi na pozytywne aspekty komunikacji miejskiej.
Projekty mogą poruszać tematykę:

  • ekologicznych aspektów komunikacji miejskiej
  • zasad dobrych obyczajów wśród użytkowników komunikacji miejskiej i przystanków komunikacji
  • pozytywnego wizerunku pracowników komunikacji miejskiej


Projekty będą używane w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej KZK GOP (np. w kalendarzu, na plakatach w punktach obsługi, w środkach komunikacji, na przystankach etc.)

Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać min. 1 projekt graficzny zgodny z tematyką konkursu, przygotowany w dowolnie wybranej formie graficznej (plakat, infografika, ilustracja, komiks itp.)

Projekty powinny być przesłane w formie elektronicznej, w formacie PDF, w formacie A4, min. 72 dpi, na adres: kzkgop(at)stgu.pl, wielkość pliku max. 5MB, temat wiadomości: praca konkursowa.

Na projekty czekamy do 20 lipca 2016.
Konkurs przeznaczony dla profesjonalnych projektantów, studiów graficznych oraz studentów kierunków projektowych.

Zwycięzca Konkursu otrzyma 8000 zł, a w ramach nagrody zostanie poproszony o przygotowanie pozostałych elementów serii graficznej – seria powinna składać się łącznie z 12 projektów graficznych.

Nadesłane proce oceni jury w składzie:

  1. Przedstawiciele KZK GOP
  2. Dr Anna Machwic – dziekan wydziału projektowego ASP w Katowicach
  3. Agata Korzeńska – projektantka graficzna, studio IDEE, członkini STGU, wykładowca ASP w Katowicach
  4. Dr hab. Dawid Korzekwa – projektant graficzny, prezes STGU, wykładowca ASP w Katowicach


Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

8 tys. za jeden projekt wygląda nieźle.
8 tys. podzielone przez 12, wygląda znacznie gorzej.

avatar użytkownika
,

Piszą w regulaminie czy te dodatkowe projekty będą dodatkowo płatne?  

,

"Przedmiotem Konkursu jest opracowanie serii projektów graficznych promujących KZK GOP.
(...)
Zwycięzca konkursu otrzymuje 8000 zł brutto. Nagroda zostanie wypłacona na podstawie umowy lub faktury."

Nie ma ani słowa o dodatkowej umowie i kwocie na pozostałe 11 projektów.


No, ale wizerunkowo 8 tys. brzmi całkiem nieźle.
  

avatar użytkownika
,

Ale nie ma też mowy że nie będzie to dodatkowo płatne? W takim razie chyba sprawdziłeś to kontaktując się z organizatorem, bo nie wykpiwałbyś tej inicjatywy nie mając pewności że są ku temu powody, prawda? Z Twojego sąsiedniego komentarza wiemy, że kwestia jakości treści w internecie leży Ci na sercu...  

,

Masz problem z rozumieniem języka polskiego czy palisz głupa?
Regulamin mówi jasno - zadanie konkursowe dotyczy 'serii projektów graficznych', nagroda brutto*, obejmuje serię.

* - brzmi jeszcze śmieszniej, bo po odjęciu Vat i dochodowego, niewiele zostanie.
  

avatar użytkownika
,

Ale piszą że autor zostanie poproszony - czyli może nie skorzystać z oferty?  

,

Jak Cię konduktor prosi w pociągu o bilet to też masz wybór...
  

Najnowsze w tym dziale

Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland został nagrodzony w tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Ostatni „Twój Weekend” zdobył Grand Prix w kategorii Print oraz Srebrne Bębny w kategoriach Social Good i Content. To kolejne międzynarodowe wyróżnienia dla tego projektu.
Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.
Helios i Papa Diego z nagrodami PRCH Retail Awards
Ogólnopolska sieć kin Helios i restauracyjny koncept Papa Diego otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji prestiżowego, branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.
Szut Szut Studio z nagrodą za produkcję dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Wyprodukowana przez dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO kampania dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego otrzymała dwie nagrody na 14. Międzynarodowym Festiwalu Filmów Turystycznych, Dokumentów i Reportaży TV oraz Filmów Korporacyjnych.
4 x Performance Marketing Diamonds dla Bluerank
Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764