logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na identyfikację dla Muzeum Historii Fotografii: Wyniki 1. etapu

   18.01.2019, przeczytano 1070 razy
ilustracjastrzałka

Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-identyfikacje-dla-muzeum-historii-fotografii%3A-wyniki-1.-etapu,380845,artykul.html

Dostaliśmy ponad 160 zgłoszeń, co przerosło nasze oczekiwania, a także czasowo możliwości naszych serwerów.

Posiedzenie jury odbyło się następnego dnia po upływie terminu składania portfolio.

Zgodnie z punktacją założoną w konkursie i będącą załącznikiem do regulaminu, braliśmy pod uwagę:

  • Potwierdzoną realizację systemów identyfikacyjnych o podobnej skali jak wymagana w konkursie 0-50 pkt
  • Walor artystyczny 0-40 pkt
  • Niestandardowe rozwiązania zaproponowane w dotychczasowych identyfikacjach 0-10 pkt

W efekcie obrad zdecydowaliśmy się na zaproszenie do drugiego etapu 5, a nie 3 studiów. Kwota odstępnego za przygotowane projekty pozostaje bez zmian.

Te studia to (alfabetycznie)

  • DO design office z Portugalii
  • Homework
  • Parastudio
  • Podpunkt
  • Type2

Serdecznie gratulujemy!

Wszystkie studia potwierdziły swój udział w drugim etapie konkursu. 

Studia te na przygotowanie następnych materiałów mają czas do 15.02.2019.
Ze względu na szybszy czas ogłoszenia wyników, jest to wcześniejsza data niż zakładana, przy czym czas na realizację pozostaje bez zmian.

Co wydarzy się w drugim etapie?

  • Projektanci przygotowują 3 elementy: propozycję znaku, wdrożenia identyfikacji na wizytówce oraz na plakacie wydarzenia.
  • Ważne jest uwzględnienie zmiany w obrębie nazwy instytucji: z Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie (skrót: MHF) na Muzeum Fotografii w Krakowie (która nie kładzie akcentu na aspekt historyczny). „MHF” funkcjonujący dotychczas jako skrót m.in. w adresie strony internetowej oraz nazwa w przekazie potocznym musi zostać zastąpiony nowym atrakcyjnym i czytelnym skrótem, pochodzącym bezpośrednio od nazwy polskiej, lub też funkcjonującym samodzielnie (np. skrót ''MOCAK'' pochodzi od angielskiego tłumaczenia nazwy Museum of Contemporary Art Kraków).
  • Przez cały czas trwania drugiego etapu do dyspozycji jest koordynatorka konkursu, Lena Mitkowa, która odpowie na wszelkie pytania związane z konkursem i przekaże odpowiedzi wszystkim studiom. 
  • Kluczowe założenia do tego etapu przekazane są w briefie. 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING
Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów...
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego
World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.
Kampania Fundacji Avalon: konkurs dla dziennikarzy rozstrzygnięty
Fundacja Avalon z przyjemnością ogłasza wyniki konkursu dziennikarskiego zorganizowanego w ramach jej ostatniej kampanii społecznej „Teraz mnie widzisz”. Laureatami zostali Dominika Kopańska (Niepelnosprawni.pl), Jakub Jamrozek (PR Czwórka) i Magdalena Stefańska (TVP Info).
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny
Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764