logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na identyfikację dla Muzeum Historii Fotografii: Wyniki 1. etapu

   18.01.2019, przeczytano 651 razy
ilustracjastrzałka

Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-identyfikacje-dla-muzeum-historii-fotografii%3A-wyniki-1.-etapu,380845,artykul.html

Dostaliśmy ponad 160 zgłoszeń, co przerosło nasze oczekiwania, a także czasowo możliwości naszych serwerów.

Posiedzenie jury odbyło się następnego dnia po upływie terminu składania portfolio.

Zgodnie z punktacją założoną w konkursie i będącą załącznikiem do regulaminu, braliśmy pod uwagę:

  • Potwierdzoną realizację systemów identyfikacyjnych o podobnej skali jak wymagana w konkursie 0-50 pkt
  • Walor artystyczny 0-40 pkt
  • Niestandardowe rozwiązania zaproponowane w dotychczasowych identyfikacjach 0-10 pkt

W efekcie obrad zdecydowaliśmy się na zaproszenie do drugiego etapu 5, a nie 3 studiów. Kwota odstępnego za przygotowane projekty pozostaje bez zmian.

Te studia to (alfabetycznie)

  • DO design office z Portugalii
  • Homework
  • Parastudio
  • Podpunkt
  • Type2

Serdecznie gratulujemy!

Wszystkie studia potwierdziły swój udział w drugim etapie konkursu. 

Studia te na przygotowanie następnych materiałów mają czas do 15.02.2019.
Ze względu na szybszy czas ogłoszenia wyników, jest to wcześniejsza data niż zakładana, przy czym czas na realizację pozostaje bez zmian.

Co wydarzy się w drugim etapie?

  • Projektanci przygotowują 3 elementy: propozycję znaku, wdrożenia identyfikacji na wizytówce oraz na plakacie wydarzenia.
  • Ważne jest uwzględnienie zmiany w obrębie nazwy instytucji: z Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie (skrót: MHF) na Muzeum Fotografii w Krakowie (która nie kładzie akcentu na aspekt historyczny). „MHF” funkcjonujący dotychczas jako skrót m.in. w adresie strony internetowej oraz nazwa w przekazie potocznym musi zostać zastąpiony nowym atrakcyjnym i czytelnym skrótem, pochodzącym bezpośrednio od nazwy polskiej, lub też funkcjonującym samodzielnie (np. skrót ''MOCAK'' pochodzi od angielskiego tłumaczenia nazwy Museum of Contemporary Art Kraków).
  • Przez cały czas trwania drugiego etapu do dyspozycji jest koordynatorka konkursu, Lena Mitkowa, która odpowie na wszelkie pytania związane z konkursem i przekaże odpowiedzi wszystkim studiom. 
  • Kluczowe założenia do tego etapu przekazane są w briefie. 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

We Want Jazz - Międzynarodowy Konkurs Plakatu
Temat: Bronisław Kaper, Henryk Wars, Victor Young. Wkład polskich kompozytorów w historię światowego jazzu.
Konkurs na mural FSC w Lublinie
Rada Dzielnicy Hajdów-Zadębie w Lublinie oraz Centrum Kultury w Lublinie aprasza do udziału w konkursie na mural nawiązującu do spuścizny Fabryki Samochodów Ciężarowych w Lublinie.
Admind z nagrodą Red Dot 2020
Wśród 6 992 projektów podzielonych na trzy główne kategorie, zostaliśmy wyróżnieni aż dwa razy za kampanie związane z brands & communication.
Tofu Studio z Red Dot Award
Gdańskie TOFU Studio zostało ponownie docenione w konkursie RED DOT Award: Brands & Communication Design. Nagrodzonym przez międzynarodowe Jury projektem został kalendarz wieloplanszowy „LEGENDY” przygotowany charytatywnie pod patronatem UNICEF Polska. To już trzecia nagroda przyznania gdańszczanom w tym prestiżowym, ogólnoświatowym konkursie.
PIAP ogłasza konkurs na kampanię
Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy. Organizator przewidział trzy premiowane miejsca, a dla zwycięzców nagrodę finansową oraz kampanie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764