logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na identyfikację dla Muzeum Historii Fotografii: Wyniki 1. etapu

   18.01.2019, przeczytano 435 razy
ilustracjastrzałka

Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-identyfikacje-dla-muzeum-historii-fotografii%3A-wyniki-1.-etapu,380845,artykul.html

Dostaliśmy ponad 160 zgłoszeń, co przerosło nasze oczekiwania, a także czasowo możliwości naszych serwerów.

Posiedzenie jury odbyło się następnego dnia po upływie terminu składania portfolio.

Zgodnie z punktacją założoną w konkursie i będącą załącznikiem do regulaminu, braliśmy pod uwagę:

  • Potwierdzoną realizację systemów identyfikacyjnych o podobnej skali jak wymagana w konkursie 0-50 pkt
  • Walor artystyczny 0-40 pkt
  • Niestandardowe rozwiązania zaproponowane w dotychczasowych identyfikacjach 0-10 pkt

W efekcie obrad zdecydowaliśmy się na zaproszenie do drugiego etapu 5, a nie 3 studiów. Kwota odstępnego za przygotowane projekty pozostaje bez zmian.

Te studia to (alfabetycznie)

  • DO design office z Portugalii
  • Homework
  • Parastudio
  • Podpunkt
  • Type2

Serdecznie gratulujemy!

Wszystkie studia potwierdziły swój udział w drugim etapie konkursu. 

Studia te na przygotowanie następnych materiałów mają czas do 15.02.2019.
Ze względu na szybszy czas ogłoszenia wyników, jest to wcześniejsza data niż zakładana, przy czym czas na realizację pozostaje bez zmian.

Co wydarzy się w drugim etapie?

  • Projektanci przygotowują 3 elementy: propozycję znaku, wdrożenia identyfikacji na wizytówce oraz na plakacie wydarzenia.
  • Ważne jest uwzględnienie zmiany w obrębie nazwy instytucji: z Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie (skrót: MHF) na Muzeum Fotografii w Krakowie (która nie kładzie akcentu na aspekt historyczny). „MHF” funkcjonujący dotychczas jako skrót m.in. w adresie strony internetowej oraz nazwa w przekazie potocznym musi zostać zastąpiony nowym atrakcyjnym i czytelnym skrótem, pochodzącym bezpośrednio od nazwy polskiej, lub też funkcjonującym samodzielnie (np. skrót ''MOCAK'' pochodzi od angielskiego tłumaczenia nazwy Museum of Contemporary Art Kraków).
  • Przez cały czas trwania drugiego etapu do dyspozycji jest koordynatorka konkursu, Lena Mitkowa, która odpowie na wszelkie pytania związane z konkursem i przekaże odpowiedzi wszystkim studiom. 
  • Kluczowe założenia do tego etapu przekazane są w briefie. 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala „Zaprojektowane po ludzku”
Uroczystą galą w Warszawie redakcja Gazety Wyborczej podsumowała w sobotę 13 kwietnia akcję "Zaprojektowane po ludzku", której partnerem była Amica. Od października 2018 roku promowano ideę designu uwzględniającego potrzeby, zachowania i oczekiwania użytkowników, organizowano warsztaty edukacyjne. Na zakończenie pierwszej edycji wręczono wyróżnionym przez kapitułę...
Konkurs Benq: do wygrania monitor PD2720U i nagroda pieniężna
Dajemy Ci kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w projektowaniu graficznym i wygrania niesamowitych nagród. Tym razem celem jest stworzenie wygaszaczy ekranu dla naszych nowych monitorów PD DesignVue PD2720U, a nagrodą dla zwycięzcy będzie monitor PD2720U oraz 3000 EURO! Dodatkowo zwycięskie projekty będziemy prezentować również na naszej stronie internetowej, a...
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja
Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.
Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!
Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764