logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na identyfikację dla Muzeum Historii Fotografii: Wyniki 1. etapu

   18.01.2019, przeczytano 1076 razy
ilustracjastrzałka

Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-identyfikacje-dla-muzeum-historii-fotografii%3A-wyniki-1.-etapu,380845,artykul.html

Dostaliśmy ponad 160 zgłoszeń, co przerosło nasze oczekiwania, a także czasowo możliwości naszych serwerów.

Posiedzenie jury odbyło się następnego dnia po upływie terminu składania portfolio.

Zgodnie z punktacją założoną w konkursie i będącą załącznikiem do regulaminu, braliśmy pod uwagę:

  • Potwierdzoną realizację systemów identyfikacyjnych o podobnej skali jak wymagana w konkursie 0-50 pkt
  • Walor artystyczny 0-40 pkt
  • Niestandardowe rozwiązania zaproponowane w dotychczasowych identyfikacjach 0-10 pkt

W efekcie obrad zdecydowaliśmy się na zaproszenie do drugiego etapu 5, a nie 3 studiów. Kwota odstępnego za przygotowane projekty pozostaje bez zmian.

Te studia to (alfabetycznie)

  • DO design office z Portugalii
  • Homework
  • Parastudio
  • Podpunkt
  • Type2

Serdecznie gratulujemy!

Wszystkie studia potwierdziły swój udział w drugim etapie konkursu. 

Studia te na przygotowanie następnych materiałów mają czas do 15.02.2019.
Ze względu na szybszy czas ogłoszenia wyników, jest to wcześniejsza data niż zakładana, przy czym czas na realizację pozostaje bez zmian.

Co wydarzy się w drugim etapie?

  • Projektanci przygotowują 3 elementy: propozycję znaku, wdrożenia identyfikacji na wizytówce oraz na plakacie wydarzenia.
  • Ważne jest uwzględnienie zmiany w obrębie nazwy instytucji: z Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie (skrót: MHF) na Muzeum Fotografii w Krakowie (która nie kładzie akcentu na aspekt historyczny). „MHF” funkcjonujący dotychczas jako skrót m.in. w adresie strony internetowej oraz nazwa w przekazie potocznym musi zostać zastąpiony nowym atrakcyjnym i czytelnym skrótem, pochodzącym bezpośrednio od nazwy polskiej, lub też funkcjonującym samodzielnie (np. skrót ''MOCAK'' pochodzi od angielskiego tłumaczenia nazwy Museum of Contemporary Art Kraków).
  • Przez cały czas trwania drugiego etapu do dyspozycji jest koordynatorka konkursu, Lena Mitkowa, która odpowie na wszelkie pytania związane z konkursem i przekaże odpowiedzi wszystkim studiom. 
  • Kluczowe założenia do tego etapu przekazane są w briefie. 

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764