Teatr Wielki w Łodzi ogłasza konkurs „Wizualizacja graficzna materiałów promocyjnych dla Teatru Wielkiego w Łodzi" obejmujący projekt logo, druków i strony www. Do wygrania jest 10 tys. zł, termin upływa 31 stycznia.
Konkurs obejmuje projekty:
- logo Teatru Wielkiego w Łodzi
- papieru firmowego, wizytówek, zaproszeń, biletów, kopert, bilecików okazjonalnych
- afisza repertuarowego (format B1 pion, kolor 4+0)
- afisza premierowego (format B1 pion, kolor 4+0)
- ulotki reklamującej poszczególne przedstawienie (proponowany format pocztówka)
- ulotki z repertuarem miesięcznym lub 2 miesięcznym
- layout programu do przedstawienia (format 155 x 250 mm, pełen kolor, wykończenie zeszytowe - zszywane)
i wkładki do programu z obsadą
- strony www
Termin zgłasznia prac do 31 stycznia 2013 r. Szczegóły w regulaminie konkursu. Za nagrodzoną pracę zostanie przyznana kwota pieniężna o równowartości 10.000 zł brutto.
Więcej informacji, regulamin: http://www.operalodz.com/news.php?limit=2#news_136
Źródło: Teatr Wielki w Łodzi