logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na identyfikację Teatru Wielkiego w Łodzi

   11.01.2013, przeczytano 2490 razy
ilustracjastrzałka
fot. Teatr Wielki w Łodzi

Teatr Wielki w Łodzi ogłasza konkurs „Wizualizacja graficzna materiałów promocyjnych dla Teatru Wielkiego w Łodzi" obejmujący projekt logo, druków i strony www. Do wygrania jest 10 tys. zł, termin upływa 31 stycznia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-identyfikacje-teatru-wielkiego-w-lodzi,17664,artykul.html

Konkurs obejmuje projekty:
- logo Teatru Wielkiego w Łodzi
- papieru firmowego, wizytówek, zaproszeń, biletów, kopert, bilecików okazjonalnych
- afisza repertuarowego (format B1 pion, kolor 4+0)
- afisza premierowego (format B1 pion, kolor 4+0)
- ulotki reklamującej poszczególne przedstawienie (proponowany format pocztówka)
- ulotki z repertuarem miesięcznym lub 2 miesięcznym
- layout programu do przedstawienia (format 155 x 250 mm, pełen kolor, wykończenie zeszytowe - zszywane)
i wkładki do programu z obsadą
- strony www

Termin zgłasznia prac do 31 stycznia 2013 r. Szczegóły w regulaminie konkursu. Za nagrodzoną pracę zostanie przyznana kwota pieniężna o równowartości 10.000 zł brutto.

Więcej informacji, regulamin: http://www.operalodz.com/news.php?limit=2#news_136

Źródło: Teatr Wielki w Łodzi

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Strasznie licha ta nagroda jak za tyle roboty, czy w tekście nie ma przypadkiem błędu i nie brakuje tam jednego zera w kwocie nagrody pieniężnej ?

Widocznie ten wasz teatr wielki wcale nie taki wielki skoro oferuje takie liche nagrody

brak ikonki
,

Aż ciekaw jestem ile ludzi się zgłasza na takie prace. Odkąd pojawiły się Fundusze Europejskie właśnie takie podejście jest do tematu. Czy jest jeszcze jakaś branża gdzie w drodze przetargu/konkursu zaczyna się pracę przed wyborem oferenta ?

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764