logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na jubileuszowy plakat LOT-u

   22.08.2018, przeczytano 1112 razy
ilustracja

W 2019 roku LOT będzie obchodzić 90-te urodziny. To 90 lat doświadczenia, którym może pochwalić się niewielu przewoźników. LOT jest jedną z 12 najstarszych linii lotniczych na świecie, działającą od 1929 roku. Z tej okazji firma zaprasza do udziału w konkursie na jubileuszowy plakat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-jubileuszowy-plakat-lot-u,37659,artykul.html

Przez 90 lat istnienia firma wydała ponad 100 oryginalnych plakatów reklamowych, zaprojektowanych przez wybitnych artystów należących do cenionej na świecie Polskiej Szkoły Plakatu - Janusza Grabiańskiego, Tomasza Rumińskiego, Macieja Hibnera, Janusza Stannego i innych. Przewoźnik zachęca aby dołączyć do tego znamienitego grona plakacistów biorąc udział w konkursie z okazji 90 lat istnienia LOT-u.

Do wyboru są dwie kategorie konkursowe, przy czym można wystartować w obu jednocześnie:

  • "90 lat LOT-u" - świętujemy okrągły jubileusz LOT-u
  • "LOT za 90 lat" - jak będziemy reklamować się w przyszłości

Prace należy wysyłać do 12 września.

Prace konkursowe będą oceniane przez jury pod przewodnictwem Andrzeja Pągowskiego, który stworzył dla LOT-u serię rysunków reklamowych ze zwierzakami oraz rysowników, designerów i ilustratorów: Annę Zimecką, Pawła Tyszkiewicza, Przemka Truścińskiego i Mirosława Charkota.

Nagrody

  1. Dwa podwójne bilety lotnicze w klasie ekonomicznej na dowolny międzynarodowy rejs LOT-u. W każdej kategorii przyznany będzie jeden podwójny bilet o wartości 10.000 PLN brutto
  2. Udział w jubileuszowej wystawie plakatów LOT-u

Więcej informacji, regulamin:

Źródło: LOT

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764