logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na kampanie promocyjne dla Łodzi

   31.10.2013, przeczytano 1923 razy
ilustracjastrzałka

Prezydent Łodzi ogłasza konkurs na „Opracowanie spójnej koncepcji kreatywnej kampanii promocyjnych Miasta Łodzi i linii graficznej, kreacji reklam do mediów elektronicznych i prasowych, stworzenie strategii komunikacji i zaplanowanie działań z wykorzystaniem mediów (w formie ich rekomendacji) i dostosowanie nośników do koncepcji kreacji”. Konkurs skierowany jest przede wszystkim do podmiotów, które posiadają doświadczenie w kreacji kampanii reklamowych, spotów radiowych i reklam telewizyjnych dla firm i jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek administracji rządowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-kampanie-promocyjne-dla-lodzi,20106,artykul.html

Kampanie powinny mieć charakter zintegrowanej, spójnej kampanii, podzielonej na „odsłony”, z których każda będzie poświęcona jednemu z projektów:

  1. Łódź kreuje - Centrum Przemysłów Kreatywnych” – kampania pokazująca potencjał mieszkańców, instytucji łódzkich, wydarzeń odbywających się w Łodzi, z którymi mieszkańcy Łodzi utożsamiają się i są dumni, prezentujące przemysły kreatywne, przykłady dobrych praktyk;
  2. Łódź kreuje - promocja Łodzi gospodarczej” - kampania pokazująca różnorodność rynku pracy w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu i możliwości osiągnięcia równowagi między życiem zawodowym i prywatnym;
  3. Łódź na weekend – promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break” - kampania pokazująca potencjał kulturalno – rozrywkowo – sportowy Łodzi oraz ofertę turystyki miejskiej typu city break.
  4. Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” - pokazująca potencjał akademicki Łodzi oraz szeroką ofertę skierowaną do studentów.


Prace konkursowe można składać do 9 grudnia 2013, do godz. 15. Warunkiem udziału w konkursie jest dostarczenie prawidłowo wypełnionego wniosku o dopuszczenie do udziału w konkursie. Wniosek ten należy dostarczyć do 12 listopada 2013, do godz. 15, do siedziby Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą w Departamencie Prezydenta, Urząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 87, 90-423 Łódź.

Nagrodą w konkursie jest zaproszenie Autora wybranej pracy konkursowej do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. W wyniku negocjacji zostanie zawarta umowa, której przedmiotem będzie szczegółowe opracowanie pracy konkursowej. Wartość przewidywanego zamówienia wyniesie maksymalnie 220 tys. zł brutto.

Regulamin Konkursu oraz wzory formularzy i załączniki dostępne są w Biurze Promocji, Turystykii Współpracy z Zagranicą w Departamencie Prezydenta, Urząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 87, 90-423 Łódź oraz na stronie www.kreatywna.lodz.pl.

Źródło: Urząd Miasta Łodzi

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
Kolejna nominacja dla kampanii „Nic co ludzkie nie jest nam obce”
Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764