logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na layout materiałów dla muzeum. Budżet: 40 tys. netto

   01.06.2015, przeczytano 2577 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu 2016 zostanie otworzony Pawilon Józefa Czapskiego w kompleksie zabudowy Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego. Muzeum zaprasza do udziału w konkursie na layout materiałów promocyjnych otwarcia Pawilonu. Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać propozycję projektu plakatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-layout-materialow-dla-muzeum.-budzet%3A-40-tys.-netto,25035,artykul.html

Nowy oddział Muzeum będzie poświęcony wnukowi twórcy najcenniejszej kolekcji numizmatycznej w Polsce, wybitnemu polskiemu intelektualiście, pisarzowi i malarzowi, krytykowi sztuki - Józefowi Czapskiemu.

Na ponad 600 metrach kwadratowych znajdą się m.in.: odtworzony pokoik artysty z Maisons-Laffitte, sala wystaw zmiennych, czytelnia i kawiarnia. Idea budowy nowego pawilonu wystawienniczego, zawierającego m.in. zbiory i pamiątki po Józefie Czapskim, jest związana ze zrealizowanym w 1994 roku testamentem Józefa Czapskiego, który przekazał w nim pośmiertnie Muzeum Narodowemu w Krakowie swoje archiwalia, pamiątki i księgozbiór, a także dokumenty swojej siostry Marii (pisarki) oraz rodziny Czapskich.

Pawilon Józefa Czapskiego, choć niepołączony architektonicznie z pozostałymi budynkami Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego, stanowić będzie jego integralną część, doskonale wkomponowaną w kompleksową koncepcję modernizacji tego Oddziału MNK i stanowiącą jego zwieńczenie. Oferta Pawilonu będzie kontynuacją opowieści o Rodzinie Czapskich rozpoczętą w Pałacyku Czapskich, gdzie eksponowana jest kolekcja Emeryka Hutten-Czapskiego, dziadka Józefa i gdzie znajdują się dwie sale poświęcone innym członkom Rodziny, przy czym główny akcent położony jest na ukazanie Czapskich jako kolekcjonerów i dobroczyńców Muzeum Narodowego w Krakowie.

Konkurs na opracowanie layoutu materiałów promocyjnych nowopowstającego obiektu przeznaczony jest dla profesjonalnych projektantów oraz studentów kierunków projektowych.

Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać propozycję plakatu, który będzie zapowiedzią całościowej identyfikacji wizualnej wydarzenia.

Zwycięzca konkursu zostanie zaproszony do podpisania umowy na wykonanie elementów identyfikacji zgodnie ze specyfikacją regulaminu. Wynagrodzenie za wykonanie umowy wynosi 40 000 zł netto.

Projekty plakatów należy wysłać w formie pliku pdf. na adres: konkurspjc(at)mnk.pl.
Termin nadsyłania projektów upływa dnia 8 czerwca 2015.

Nadesłane projekty oceni komisja konkursowa składająca się z przedstawicieli Muzeum Narodowego w Krakowie, Rady Programowej projektu oraz projektantów:

  • Olga Jaros
  • Joanna Żychowska
  • Luiza Berdak
  • Mateusz Woźniak
  • Henryk Woźniakowski
  • dr hab. Dawid Korzekwa
  • Prof. Władysław Pluta


Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 22 czerwca 2015 roku.
Partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Brief konkursowy (PDF)
Więcej informacji

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Dodatkowe informacje:

Projekt dofinansowano z programu "Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego" w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764