logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na logo Biura Turystycznego Lubatur

   04.05.2018, przeczytano 382 razy

Z okazji zbliżającego się jubileuszu 25-lecia firmy, Biuro Turystyczne Lubatur zaprasza do udziału w konkursie na nowe logo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-biura-turystycznego-lubatur,36373,artykul.html

Konkurs adresowany jest do studentów i absolwentów kierunków artystycznych.

Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę w wysokości: 1000,00 zł oraz Voucher na pobyt w ośrodkach wypoczynkowych: DIUNA Darłówko, DIUNA Łeba, DIUNA Jastrzębia Góra.

Termin nadsyłania prac: 15 maja 2018 r.

Regulamin oraz karta zgłoszeniowa znajduje się po adresem: lubatur.com.pl/do-pobrania/

Źródło: Lubatur

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Golden Drum 2018: Znamy zwycięzców! „Niezniszczalna tęcza” nagrodzona
Za agencję odnoszącą największe sukcesy uznano w tym roku McCann Bucharest. Zwycięstwo w kategorii agencji sieciowych przypadło McCann Worldgroup. Jury doceniło także polską kampanię Niezniszczalna tęcza, nagradzając agencję 180heartbeats + JUNG v MATT Warszawa, która wyróżniona została także „Złotym Smokiem” przyznawanym w kategorii agencji niezależnych.
Konkurs na logo gminy Mosina
Burmistrz Gminy Mosina ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo Gminy Mosina wraz z księgą znaku.
Znamy zwycięzców konkursu Dimaq Uni
Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego znaleźli się studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.
Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone