logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo dla firmy Extend Vision

  PR 17.01.2017, przeczytano 1031 razy
ilustracjastrzałka

Znasz aktualne trendy panujące w brandingu? Profesjonalne pogramy graficzne nie mają przed Tobą tajemnic? Masz pomysł, jak zawrzeć najważniejsze wartości charakteryzujące markę w jednym znaku graficznym? Weź udział w konkursie i zaprojektuj logotyp dla firmy Extend Vision – lidera w projektowaniu profesjonalnej zabudowy targowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-dla-firmy-extend-vision,31116,artykul.html

Firma Extend Vision działa od roku 1995 w branży marketingu wystawienniczego i konferencyjnego na terenie kraju oraz poza jego granicami. Zajmuje się projektowaniem stoisk targowych, wysp handlowych, zabudowy eventowej oraz drukiem wielkoformatowym.

- Chcielibyśmy poprzez odświeżenie wizerunku komunikować, że jesteśmy nowoczesnym i solidnym partnerem do współpracy – tłumaczy Jacek Kisiała, Wiceprezes Zarządu.

- Jakość, prestiż, lojalność, pewność, stabilność, niezawodność, dynamiczność: są to te cechy firmy, które zamierzamy podkreślać – dodaje Robert Jurczak, Prezes Zarządu.

Konkurs na projekt znaku graficznego (logotypu) skierowany jest  zarówno do firm zajmujących się brandingiem, jak i do osób fizycznych. Każdy uczestnik ma możliwość zgłoszenia dowolnej ilości własnych propozycji. Podczas oceniania prac pod uwagę brane będą m.in. oryginalność projektu, jego walory estetyczne oraz trafność powiązania znaku z działalnością firmy i wartościami jakimi się kieruje.  Na autora najciekawszej propozycji czeka nagroda w wysokości 3 000 zł.

Termin składania prac konkursowych mija 17 lutego 2017 r. Szczegółowe informacje o firmie oraz regulamin konkursu można znaleźć na stronie www.wystawa.pl

Źródło: Extend Vision

www.extendvision.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Dla początkujących amatorów jak znalazł.

avatar użytkownika
,

Co konkretnie budzi Twoje zastrzeżenia?  

,

Nagroda raczej nie zachęci profesjonalisty, a amator raczej nie zaspokoi oczekiwań organizatora.  

avatar użytkownika
,

To prawda, stawka w wypadku konkursu powinna być wyraźnie wyższa niż stawka za robotę wykonaną w ramach zlecenia, aby zrekompensować związane z konkursem ryzyko. Konkurs ma jednak i pewne zalety - takie jak mniejsze obciążenie z racji braku formalnych zobowiązań towarzyszących zleceniu.  

,

Obciążenie jest większe.
Przy zleceniu jest interakcja, możliwość wykazania zalet rozwiązania, przedstawienia argumentów.
W konkursie idziesz w ciemno. Nie rozumiesz działania jury, nie znasz motywów decyzji, nie możesz zbić argumentów.
  

avatar użytkownika
,

Ale możesz konkurs zlekceważyć i iść na piwo zamiast siedzieć nad projektem.  

,

Dokładnie tak.
Dlatego też ta forma jest pomijana przez poważnych wykonawców, a oblegają studenci i początkujący w zawodzie.
  

avatar użytkownika
,

Zrobiłeś przegląd wyników konkursów tego typu, potwierdzający tę śmiałą tezę?  

,

Śmiałą?

Śmiałe to jest przekonanie, że nagroda 3k netto ściągnie kogoś poważnego do udziału w konkursie.
  

avatar użytkownika
,

No to zrobiłeś ten przegląd czy nie?  

,

A jaki to ma związek z tym konkursem z kiepską nagrodą?  

avatar użytkownika
,

Musisz zapytać siebie bo to Ty usiłujesz ocenić ten konkurs sugerując, że masz taką wiedzę. Jeśli jej nie masz to na czym oparłeś swój sąd?  

,

Hmmm.
Niech pomyślę.

O czym świadczy ujowa nagroda w konkursie? O jego zajebistości czy ujowości?
  

avatar użytkownika
,

Trzeba Ci zatem przypomnieć, że wypowiedziałeś się nie o tym przypadku, ale o konkursach w ogóle sugerując, że tę formę pomijają poważni zawodowcy, a oblegają rzekomo studenci i początkujący. Pytanie brzmiało: skąd masz te dane?  

,

Wypowiedziałem się w kontekście konkursów z ujową nagrodą. Takich jak ten reklamowany tutaj.
Jeśli nie rozumiesz kontekstu w którym rozmawiamy, zapytaj, unikniesz robienia z siebie idioty, kolejny raz.
  

Najnowsze w tym dziale

4 nagrody dla Bluerank w konkursie Performance Marketing Diamonds
Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.
Laureaci Grand Video Awards 2019
Podczas gali Grand Video Awards 2019 Grupa Filmowa Darwin otrzymała nagrodę dla Kanału Roku, odebrała też statuetkę w kategorii Rozrywka i komedia. Nagrodę Widzów otrzymał Krzysztof Gonciarz. Jury wyłoniło zwycięzców w 10 kategoriach, nagrody przyznali też partnerzy GVA 2019. Patronami medialnymi konkursu po raz kolejny była Wyborcza.pl oraz CoJestGrane24.
Znamy finalistów tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum
26. Międzynarodowy Festiwal Golden Drum ogłosił finalistów tegorocznej edycji konkursu.  Do organizatorów spłynęło 1150 prac, z czego 883 uczestniczyło w głównym konkursie a 267 było zgłoszonych do konkursu Young Drummers. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas piątkowej ceremonii wręczenia nagród, która będzie miała miejsce w piątek wieczorem  w hotelu Slovenija w...
Druga edycja Antalis Interior Design Award
Antalis, europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019, konkursu dedykowanego architektom i projektantom z całego świata. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.  
Gemini Park Tychy z nagrodą za kampanię otwarcia
Gemini Park Tychy  zostało docenione w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards 2019, który organizuje Polska Rada Centrów Handlowych. Wczoraj w nocy galeria zgarnęła dla siebie nagrodę w kategorii "Kampania otwarcia/przebudowy/modernizacji obiektu handlowego roku".
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764