Znasz aktualne trendy panujące w brandingu? Profesjonalne pogramy graficzne nie mają przed Tobą tajemnic? Masz pomysł, jak zawrzeć najważniejsze wartości charakteryzujące markę w jednym znaku graficznym? Weź udział w konkursie i zaprojektuj logotyp dla firmy Extend Vision – lidera w projektowaniu profesjonalnej zabudowy targowej.
Firma Extend Vision działa od roku 1995 w branży marketingu wystawienniczego i konferencyjnego na terenie kraju oraz poza jego granicami. Zajmuje się projektowaniem stoisk targowych, wysp handlowych, zabudowy eventowej oraz drukiem wielkoformatowym.
- Chcielibyśmy poprzez odświeżenie wizerunku komunikować, że jesteśmy nowoczesnym i solidnym partnerem do współpracy – tłumaczy Jacek Kisiała, Wiceprezes Zarządu.
- Jakość, prestiż, lojalność, pewność, stabilność, niezawodność, dynamiczność: są to te cechy firmy, które zamierzamy podkreślać – dodaje Robert Jurczak, Prezes Zarządu.
Konkurs na projekt znaku graficznego (logotypu) skierowany jest zarówno do firm zajmujących się brandingiem, jak i do osób fizycznych. Każdy uczestnik ma możliwość zgłoszenia dowolnej ilości własnych propozycji. Podczas oceniania prac pod uwagę brane będą m.in. oryginalność projektu, jego walory estetyczne oraz trafność powiązania znaku z działalnością firmy i wartościami jakimi się kieruje. Na autora najciekawszej propozycji czeka nagroda w wysokości 3 000 zł.
Termin składania prac konkursowych mija 17 lutego 2017 r. Szczegółowe informacje o firmie oraz regulamin konkursu można znaleźć na stronie www.wystawa.pl
Źródło: Extend Vision
Dla początkujących amatorów jak znalazł.
Co konkretnie budzi Twoje zastrzeżenia?
Nagroda raczej nie zachęci profesjonalisty, a amator raczej nie zaspokoi oczekiwań organizatora.
To prawda, stawka w wypadku konkursu powinna być wyraźnie wyższa niż stawka za robotę wykonaną w ramach zlecenia, aby zrekompensować związane z konkursem ryzyko. Konkurs ma jednak i pewne zalety - takie jak mniejsze obciążenie z racji braku formalnych zobowiązań towarzyszących zleceniu.
Obciążenie jest większe.
Przy zleceniu jest interakcja, możliwość wykazania zalet rozwiązania, przedstawienia argumentów.
W konkursie idziesz w ciemno. Nie rozumiesz działania jury, nie znasz motywów decyzji, nie możesz zbić argumentów.
Ale możesz konkurs zlekceważyć i iść na piwo zamiast siedzieć nad projektem.
Dokładnie tak.
Dlatego też ta forma jest pomijana przez poważnych wykonawców, a oblegają studenci i początkujący w zawodzie.
Zrobiłeś przegląd wyników konkursów tego typu, potwierdzający tę śmiałą tezę?
Śmiałą?
Śmiałe to jest przekonanie, że nagroda 3k netto ściągnie kogoś poważnego do udziału w konkursie.
No to zrobiłeś ten przegląd czy nie?
A jaki to ma związek z tym konkursem z kiepską nagrodą?
Musisz zapytać siebie bo to Ty usiłujesz ocenić ten konkurs sugerując, że masz taką wiedzę. Jeśli jej nie masz to na czym oparłeś swój sąd?
Hmmm.
Niech pomyślę.
O czym świadczy ujowa nagroda w konkursie? O jego zajebistości czy ujowości?
Trzeba Ci zatem przypomnieć, że wypowiedziałeś się nie o tym przypadku, ale o konkursach w ogóle sugerując, że tę formę pomijają poważni zawodowcy, a oblegają rzekomo studenci i początkujący. Pytanie brzmiało: skąd masz te dane?
Wypowiedziałem się w kontekście konkursów z ujową nagrodą. Takich jak ten reklamowany tutaj.
Jeśli nie rozumiesz kontekstu w którym rozmawiamy, zapytaj, unikniesz robienia z siebie idioty, kolejny raz.