logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo dla firmy Extend Vision

  PR 17.01.2017, przeczytano 1667 razy
ilustracjastrzałka

Znasz aktualne trendy panujące w brandingu? Profesjonalne pogramy graficzne nie mają przed Tobą tajemnic? Masz pomysł, jak zawrzeć najważniejsze wartości charakteryzujące markę w jednym znaku graficznym? Weź udział w konkursie i zaprojektuj logotyp dla firmy Extend Vision – lidera w projektowaniu profesjonalnej zabudowy targowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-dla-firmy-extend-vision,31116,artykul.html

Firma Extend Vision działa od roku 1995 w branży marketingu wystawienniczego i konferencyjnego na terenie kraju oraz poza jego granicami. Zajmuje się projektowaniem stoisk targowych, wysp handlowych, zabudowy eventowej oraz drukiem wielkoformatowym.

- Chcielibyśmy poprzez odświeżenie wizerunku komunikować, że jesteśmy nowoczesnym i solidnym partnerem do współpracy – tłumaczy Jacek Kisiała, Wiceprezes Zarządu.

- Jakość, prestiż, lojalność, pewność, stabilność, niezawodność, dynamiczność: są to te cechy firmy, które zamierzamy podkreślać – dodaje Robert Jurczak, Prezes Zarządu.

Konkurs na projekt znaku graficznego (logotypu) skierowany jest  zarówno do firm zajmujących się brandingiem, jak i do osób fizycznych. Każdy uczestnik ma możliwość zgłoszenia dowolnej ilości własnych propozycji. Podczas oceniania prac pod uwagę brane będą m.in. oryginalność projektu, jego walory estetyczne oraz trafność powiązania znaku z działalnością firmy i wartościami jakimi się kieruje.  Na autora najciekawszej propozycji czeka nagroda w wysokości 3 000 zł.

Termin składania prac konkursowych mija 17 lutego 2017 r. Szczegółowe informacje o firmie oraz regulamin konkursu można znaleźć na stronie www.wystawa.pl

Źródło: Extend Vision

www.extendvision.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764