logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo dla firmy Extend Vision

  PR 17.01.2017, przeczytano 1578 razy
ilustracjastrzałka

Znasz aktualne trendy panujące w brandingu? Profesjonalne pogramy graficzne nie mają przed Tobą tajemnic? Masz pomysł, jak zawrzeć najważniejsze wartości charakteryzujące markę w jednym znaku graficznym? Weź udział w konkursie i zaprojektuj logotyp dla firmy Extend Vision – lidera w projektowaniu profesjonalnej zabudowy targowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-dla-firmy-extend-vision,31116,artykul.html

Firma Extend Vision działa od roku 1995 w branży marketingu wystawienniczego i konferencyjnego na terenie kraju oraz poza jego granicami. Zajmuje się projektowaniem stoisk targowych, wysp handlowych, zabudowy eventowej oraz drukiem wielkoformatowym.

- Chcielibyśmy poprzez odświeżenie wizerunku komunikować, że jesteśmy nowoczesnym i solidnym partnerem do współpracy – tłumaczy Jacek Kisiała, Wiceprezes Zarządu.

- Jakość, prestiż, lojalność, pewność, stabilność, niezawodność, dynamiczność: są to te cechy firmy, które zamierzamy podkreślać – dodaje Robert Jurczak, Prezes Zarządu.

Konkurs na projekt znaku graficznego (logotypu) skierowany jest  zarówno do firm zajmujących się brandingiem, jak i do osób fizycznych. Każdy uczestnik ma możliwość zgłoszenia dowolnej ilości własnych propozycji. Podczas oceniania prac pod uwagę brane będą m.in. oryginalność projektu, jego walory estetyczne oraz trafność powiązania znaku z działalnością firmy i wartościami jakimi się kieruje.  Na autora najciekawszej propozycji czeka nagroda w wysokości 3 000 zł.

Termin składania prac konkursowych mija 17 lutego 2017 r. Szczegółowe informacje o firmie oraz regulamin konkursu można znaleźć na stronie www.wystawa.pl

Źródło: Extend Vision

www.extendvision.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Dla początkujących amatorów jak znalazł.

avatar użytkownika
,

Co konkretnie budzi Twoje zastrzeżenia?  

,

Nagroda raczej nie zachęci profesjonalisty, a amator raczej nie zaspokoi oczekiwań organizatora.  

avatar użytkownika
,

To prawda, stawka w wypadku konkursu powinna być wyraźnie wyższa niż stawka za robotę wykonaną w ramach zlecenia, aby zrekompensować związane z konkursem ryzyko. Konkurs ma jednak i pewne zalety - takie jak mniejsze obciążenie z racji braku formalnych zobowiązań towarzyszących zleceniu.  

,

Obciążenie jest większe.
Przy zleceniu jest interakcja, możliwość wykazania zalet rozwiązania, przedstawienia argumentów.
W konkursie idziesz w ciemno. Nie rozumiesz działania jury, nie znasz motywów decyzji, nie możesz zbić argumentów.
  

avatar użytkownika
,

Ale możesz konkurs zlekceważyć i iść na piwo zamiast siedzieć nad projektem.  

,

Dokładnie tak.
Dlatego też ta forma jest pomijana przez poważnych wykonawców, a oblegają studenci i początkujący w zawodzie.
  

avatar użytkownika
,

Zrobiłeś przegląd wyników konkursów tego typu, potwierdzający tę śmiałą tezę?  

,

Śmiałą?

Śmiałe to jest przekonanie, że nagroda 3k netto ściągnie kogoś poważnego do udziału w konkursie.
  

avatar użytkownika
,

No to zrobiłeś ten przegląd czy nie?  

,

A jaki to ma związek z tym konkursem z kiepską nagrodą?  

avatar użytkownika
,

Musisz zapytać siebie bo to Ty usiłujesz ocenić ten konkurs sugerując, że masz taką wiedzę. Jeśli jej nie masz to na czym oparłeś swój sąd?  

,

Hmmm.
Niech pomyślę.

O czym świadczy ujowa nagroda w konkursie? O jego zajebistości czy ujowości?
  

avatar użytkownika
,

Trzeba Ci zatem przypomnieć, że wypowiedziałeś się nie o tym przypadku, ale o konkursach w ogóle sugerując, że tę formę pomijają poważni zawodowcy, a oblegają rzekomo studenci i początkujący. Pytanie brzmiało: skąd masz te dane?  

,

Wypowiedziałem się w kontekście konkursów z ujową nagrodą. Takich jak ten reklamowany tutaj.
Jeśli nie rozumiesz kontekstu w którym rozmawiamy, zapytaj, unikniesz robienia z siebie idioty, kolejny raz.
  

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764