logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo dla Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego

   04.12.2014, przeczytano 2717 razy
ilustracja

Stowarzyszenie Polski Związek Futbolu Amerykańskiego zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie logotypu PLFA. Do wygrania jest 4,5 tys zł, konkurs przeznaczony jest dla profesjonalistów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-dla-polskiej-ligi-futbolu-amerykanskiego,23410,artykul.html

Celem konkursu na znaki graficzne Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego i poszczególnych klas rozgrywkowych (konkursowo Topligi i PLFA I, a docelowo także PLFA II, PLFA 8 i PLFA J) jest zaprojektowanie nowych oryginalnych znaków graficznych (logotypów), które będą przede wszystkim nawiązywać do charakteru futbolu amerykańskiego oraz zbioru spójnych, nowoczesnych standardów promujących, identyfikujących i wzmacniających markę.

Konkurs skierowany jest do profesjonalistów – projektantów, firm projektowych oraz studentów kierunków projektowych w Polsce i za granicą.

Prace konkursowe można nadsyłać do dnia 31 grudnia 2014 r. na adres konkurs(at)plfa.pl.

Jury Konkursu przyzna autorowi najlepszej pracy nagrodę w wysokości 4 500 PLN netto Jeżeli decyzją Jury Konkursu wybrane zostaną dwie lub więcej prace nagroda podlega podziałowi wedle liczby zwycięskich prac.

W skład Jury wchodzą następujące osoby:

  • Dawid Korzekwa ‐ prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.
  • Jędrzej Stęszewski ‐ prezes Stowarzyszenia Polski Związek Futbolu Amerykańskiego.
  • Tomasz Lerczak ‐ grafik Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego
  • Paweł Chwedczuk ‐ grafik Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego


Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 15 stycznia na stronie internetowej Organizatora. Więcej informacji, regulamin: http://plfa.pl/news/1539/

Źródło: PLFA

plfa.pl/news/1539

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Serviceplan z nagrodami na festiwalu Cannes Lions 2025
Podczas 72. Międzynarodowego Festiwalu Cannes Lions Grupa Serviceplan, którą współtworzy na zasadach partnerskich m.in. polska agencja Change Serviceplan (Group One), została uhonorowana tytułem Niezależnej Sieci Roku, a agencja Serviceplan z Monachium – tytułem Niezależnej Agencji Roku. Grupa zdobyła łącznie rekordową liczbę 19 lwów, poprawiając...
Sukces McCANN Poland i Mastercard na festiwalu Cannes Lions
Zakończył się Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2025, w ramach którego McCANN Poland i Mastercard zdobyli dwa Srebrne Lwy za kampanię „Public Money ATM”. Na ich konto trafiło także osiem nominacji za dwa różne projekty – „Public Money ATM” i „Inclusive by Design”.
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764