logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo firmy Emmerson: do wygrania 5 tys. zł.

  PR 25.07.2012, przeczytano 2683 razy

Mając na uwadze unowocześnienie wizerunku firmy, Zarząd Emmerson S.A. ogłasza konkurs otwarty na projekt nowego logo Emmerson S.A., z uwzględnieniem najnowszych trendów w projektowaniu graficznym, w tym ewentualną zmianę koloru i kroju czcionki oraz wzajemnego usytuowania poszczególnych elementów projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-firmy-emmerson%3A-do-wygrania-5-tys.-zl.,16213,artykul.html

Rozpatrywane będą zarówno projekty zmieniające całkowicie logo firmy, jak i jego graficzny lifting. Celem konkursu jest wyłonienie projektu graficznego, który korzystnie wpłynie na wizerunek Firmy i wzmocni markę Emmerson.

Zarząd Emmerson S.A. prosi o nadsyłanie propozycji projektów graficznych logo w terminie do 31.08.2012 r.na adres konkurs(at)emmerson.pl

Zwycięzca konkursu zostanie wyłoniony przez specjalnie powołaną Komisję Konkursową. Dla zwycięzcy konkursu przewidziano nagrodę w wysokości 5 tys. zł netto.

Szczegółowy regulamin konkursu znajduje się na stronie http://www.konkurs.emmerson.pl/

Źródło: Emmerson S.A.


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: Emmerson

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Żalosne.

avatar użytkownika
,

Nie byłoby tragicznie gdyby ten konkurs miał szansę na sensowne zakończenie. Pięć tysięcy zł to dość ciekawa kwota...  

avatar użytkownika
,

Czemu tak psioczycie na ten konkurs ? o co chodzi ?  

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764