logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo firmy Wars

   09.10.2006, przeczytano 8633 razy

Firma ta od kilkudziesięciu lat świadczy usługi podróżnym w wagonach sypialnych, z miejscami do leżenia, restauracyjnych i barowych. Jej nazwa i znak są znane także za granicą. Obecnie Wars SA organizuje konkurs, którego uczestnikami mogą być osoby pełnoletnie, przede wszystkim młodzi twórcy, studenci wyższych szkół artystycznych, artyści plastycy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-firmy-wars,4567,artykul.html

Praca konkursowa musi odzwierciedlać całościowy charakter usług świadczonych przez tę firmę. Trzeba zgłaszać jednoznaczne graficzne znaki spółki, niepowtarzalne, oryginalne, łatwe do rozpoznania i zapamiętania. Mogą one budzić skojarzenia z dotychczasowym logo. Autor ma prawo zastosować dowolne kolory, kształt i rodzaj czcionki. Wskazane jest umieszczenie hasła reklamowego, odwołującego się do firmy Wars. Nowe lub odświeżone logo będzie wykorzystywane w celach promocyjnych.
Liczba prac, zgłaszanych przez każdego uczestnika indywidualnego lub zespół, nie została ograniczona.

Ostatni dzień przekazania projektów do oceny i wymaganych załączników to 30 października 2006 r. (decyduje data stempla pocztowego).

Skład jury:
– prezes Zarządu Wars SA, dyrektor naczelny Wars SA;
– członek Zarządu Wars SA, dyrektor ds. marketingu i rozwoju;
– członek Zarządu Wars SA, wybrany przez pracowników.
Jurorzy ocenią m.in.: uniwersalność i prostotę logo oraz umiejętność połączenia tradycji z nowoczesnością. Wybiorą laureatów konkursu.

Organizator przyzna nagrody pieniężne za dwie najlepsze prace: 2 tys. zł brutto i 1 tys. zł brutto. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 10 listopada 2006 r. Wyniki poznamy najpóźniej 15 listopada 2006 r. – zostaną zamieszczone na internetowej stronie organizatora.

Regulamin (m.in.: zakres i forma projektów, zawartość załączników, adres, procedura oceny i przyznania nagród, prawa i obowiązki uczestników i organizatora) należy pobrać ze strony: www.wars.pl.
Jest to również źródło przydatnych informacji o działalności firmy.

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego, www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Z takim jury i takim budżetem na nagrody konkurs powinien być zorganizowany wśród pracowników tej firmy albo ich dzieci. Kuriozalne
Leszek Salomon

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764