logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo firmy Wars

   09.10.2006, przeczytano 7923 razy

Firma ta od kilkudziesięciu lat świadczy usługi podróżnym w wagonach sypialnych, z miejscami do leżenia, restauracyjnych i barowych. Jej nazwa i znak są znane także za granicą. Obecnie Wars SA organizuje konkurs, którego uczestnikami mogą być osoby pełnoletnie, przede wszystkim młodzi twórcy, studenci wyższych szkół artystycznych, artyści plastycy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-firmy-wars,4567,artykul.html

Praca konkursowa musi odzwierciedlać całościowy charakter usług świadczonych przez tę firmę. Trzeba zgłaszać jednoznaczne graficzne znaki spółki, niepowtarzalne, oryginalne, łatwe do rozpoznania i zapamiętania. Mogą one budzić skojarzenia z dotychczasowym logo. Autor ma prawo zastosować dowolne kolory, kształt i rodzaj czcionki. Wskazane jest umieszczenie hasła reklamowego, odwołującego się do firmy Wars. Nowe lub odświeżone logo będzie wykorzystywane w celach promocyjnych.
Liczba prac, zgłaszanych przez każdego uczestnika indywidualnego lub zespół, nie została ograniczona.

Ostatni dzień przekazania projektów do oceny i wymaganych załączników to 30 października 2006 r. (decyduje data stempla pocztowego).

Skład jury:
– prezes Zarządu Wars SA, dyrektor naczelny Wars SA;
– członek Zarządu Wars SA, dyrektor ds. marketingu i rozwoju;
– członek Zarządu Wars SA, wybrany przez pracowników.
Jurorzy ocenią m.in.: uniwersalność i prostotę logo oraz umiejętność połączenia tradycji z nowoczesnością. Wybiorą laureatów konkursu.

Organizator przyzna nagrody pieniężne za dwie najlepsze prace: 2 tys. zł brutto i 1 tys. zł brutto. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 10 listopada 2006 r. Wyniki poznamy najpóźniej 15 listopada 2006 r. – zostaną zamieszczone na internetowej stronie organizatora.

Regulamin (m.in.: zakres i forma projektów, zawartość załączników, adres, procedura oceny i przyznania nagród, prawa i obowiązki uczestników i organizatora) należy pobrać ze strony: www.wars.pl.
Jest to również źródło przydatnych informacji o działalności firmy.

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego, www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Z takim jury i takim budżetem na nagrody konkurs powinien być zorganizowany wśród pracowników tej firmy albo ich dzieci. Kuriozalne
Leszek Salomon

Najnowsze w tym dziale

Gala „Zaprojektowane po ludzku”
Uroczystą galą w Warszawie redakcja Gazety Wyborczej podsumowała w sobotę 13 kwietnia akcję "Zaprojektowane po ludzku", której partnerem była Amica. Od października 2018 roku promowano ideę designu uwzględniającego potrzeby, zachowania i oczekiwania użytkowników, organizowano warsztaty edukacyjne. Na zakończenie pierwszej edycji wręczono wyróżnionym przez kapitułę...
Konkurs Benq: do wygrania monitor PD2720U i nagroda pieniężna
Dajemy Ci kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w projektowaniu graficznym i wygrania niesamowitych nagród. Tym razem celem jest stworzenie wygaszaczy ekranu dla naszych nowych monitorów PD DesignVue PD2720U, a nagrodą dla zwycięzcy będzie monitor PD2720U oraz 3000 EURO! Dodatkowo zwycięskie projekty będziemy prezentować również na naszej stronie internetowej, a...
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja
Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.
Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!
Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764