logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo firmy Wars

   09.10.2006, przeczytano 8506 razy

Firma ta od kilkudziesięciu lat świadczy usługi podróżnym w wagonach sypialnych, z miejscami do leżenia, restauracyjnych i barowych. Jej nazwa i znak są znane także za granicą. Obecnie Wars SA organizuje konkurs, którego uczestnikami mogą być osoby pełnoletnie, przede wszystkim młodzi twórcy, studenci wyższych szkół artystycznych, artyści plastycy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-firmy-wars,4567,artykul.html

Praca konkursowa musi odzwierciedlać całościowy charakter usług świadczonych przez tę firmę. Trzeba zgłaszać jednoznaczne graficzne znaki spółki, niepowtarzalne, oryginalne, łatwe do rozpoznania i zapamiętania. Mogą one budzić skojarzenia z dotychczasowym logo. Autor ma prawo zastosować dowolne kolory, kształt i rodzaj czcionki. Wskazane jest umieszczenie hasła reklamowego, odwołującego się do firmy Wars. Nowe lub odświeżone logo będzie wykorzystywane w celach promocyjnych.
Liczba prac, zgłaszanych przez każdego uczestnika indywidualnego lub zespół, nie została ograniczona.

Ostatni dzień przekazania projektów do oceny i wymaganych załączników to 30 października 2006 r. (decyduje data stempla pocztowego).

Skład jury:
– prezes Zarządu Wars SA, dyrektor naczelny Wars SA;
– członek Zarządu Wars SA, dyrektor ds. marketingu i rozwoju;
– członek Zarządu Wars SA, wybrany przez pracowników.
Jurorzy ocenią m.in.: uniwersalność i prostotę logo oraz umiejętność połączenia tradycji z nowoczesnością. Wybiorą laureatów konkursu.

Organizator przyzna nagrody pieniężne za dwie najlepsze prace: 2 tys. zł brutto i 1 tys. zł brutto. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 10 listopada 2006 r. Wyniki poznamy najpóźniej 15 listopada 2006 r. – zostaną zamieszczone na internetowej stronie organizatora.

Regulamin (m.in.: zakres i forma projektów, zawartość załączników, adres, procedura oceny i przyznania nagród, prawa i obowiązki uczestników i organizatora) należy pobrać ze strony: www.wars.pl.
Jest to również źródło przydatnych informacji o działalności firmy.

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego, www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Z takim jury i takim budżetem na nagrody konkurs powinien być zorganizowany wśród pracowników tej firmy albo ich dzieci. Kuriozalne
Leszek Salomon

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764