logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo firmy Wars

   09.10.2006, przeczytano 8958 razy

Firma ta od kilkudziesięciu lat świadczy usługi podróżnym w wagonach sypialnych, z miejscami do leżenia, restauracyjnych i barowych. Jej nazwa i znak są znane także za granicą. Obecnie Wars SA organizuje konkurs, którego uczestnikami mogą być osoby pełnoletnie, przede wszystkim młodzi twórcy, studenci wyższych szkół artystycznych, artyści plastycy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-firmy-wars,4567,artykul.html

Praca konkursowa musi odzwierciedlać całościowy charakter usług świadczonych przez tę firmę. Trzeba zgłaszać jednoznaczne graficzne znaki spółki, niepowtarzalne, oryginalne, łatwe do rozpoznania i zapamiętania. Mogą one budzić skojarzenia z dotychczasowym logo. Autor ma prawo zastosować dowolne kolory, kształt i rodzaj czcionki. Wskazane jest umieszczenie hasła reklamowego, odwołującego się do firmy Wars. Nowe lub odświeżone logo będzie wykorzystywane w celach promocyjnych.
Liczba prac, zgłaszanych przez każdego uczestnika indywidualnego lub zespół, nie została ograniczona.

Ostatni dzień przekazania projektów do oceny i wymaganych załączników to 30 października 2006 r. (decyduje data stempla pocztowego).

Skład jury:
– prezes Zarządu Wars SA, dyrektor naczelny Wars SA;
– członek Zarządu Wars SA, dyrektor ds. marketingu i rozwoju;
– członek Zarządu Wars SA, wybrany przez pracowników.
Jurorzy ocenią m.in.: uniwersalność i prostotę logo oraz umiejętność połączenia tradycji z nowoczesnością. Wybiorą laureatów konkursu.

Organizator przyzna nagrody pieniężne za dwie najlepsze prace: 2 tys. zł brutto i 1 tys. zł brutto. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 10 listopada 2006 r. Wyniki poznamy najpóźniej 15 listopada 2006 r. – zostaną zamieszczone na internetowej stronie organizatora.

Regulamin (m.in.: zakres i forma projektów, zawartość załączników, adres, procedura oceny i przyznania nagród, prawa i obowiązki uczestników i organizatora) należy pobrać ze strony: www.wars.pl.
Jest to również źródło przydatnych informacji o działalności firmy.

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego, www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Z takim jury i takim budżetem na nagrody konkurs powinien być zorganizowany wśród pracowników tej firmy albo ich dzieci. Kuriozalne
Leszek Salomon

Najnowsze w tym dziale

CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”
Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie...
Zwycięzcy 6.edycji konkursu Timecode Akcja Animacja
Kolejna edycja największego konkursu dla twórców animacji reklamowej dobiegła końca! W trakcie uroczystej gali wręczono nagrody, w tym Grand Prix, którego laureat otrzymał 11 tysięcy złotych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764