logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na logo i opakowanie dla linii kosmetyków Zanee

  PR 22.06.2018, przeczytano 710 razy

„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-i-opakowanie-dla-linii-kosmetykow-zanee,36985,artykul.html

Zarówno logotyp jak i koncepcja graficzna opakowania powinny oddawać specyfikę produktu jako nowoczesnego i opartego na naturalnych składnikach.

  • Nagroda za stworzenie logotypu: 1.500,00 zł
  • Nagroda za stworzenie projektu etykiet i opakowań 2.000,00 zł

Każdy z uczestników konkursu może złożyć pracę konkursową zarówno obejmującą logotyp, jak i koncepcję graficzną opakowania i etykiety lub startować w wybranej przez siebie kategorii.

Konkurs ma charakter jednoetapowy, ogólnopolski. Skierowany jest do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni artystycznych.

Źródło: Biosecure

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Selectivv to firma, która  gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych oraz wykorzystuje je w takich obszarach jak reklama, marketing, analizy czy badania.  Swoje usługi oferuje klientom komercyjnym jak i współpracuje z podmiotami ze sfery publicznej. W dziewiątej edycji międzynarodowego konkursu Effective Mobile Marketing doceniona...
Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt
Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.
Spot Tok FM nominowany w konkursie Kreatura 2018
Najnowsza reklama Radia TOK FM będzie rywalizować o nagrodę Kreatura 2018 w konkursie niezależnej kreacji. Spot, który w oryginalny sposób zachęcał wszystkich do słuchania stacji - z hasłem "Kimkolwiek jesteś", znalazł się w gronie 46 projektów docenionych przez jury złożone z przedstawicieli polskiej branży reklamowej. Wyniki konkursu Kreatura 2018 poznamy 22 listopada...
Marka Kliff z tytułem Superbrands 2019
W XIII edycji konkursu Superbrands – największego niezależnego badania siły marek w Polsce klienci postawili na Klif. Badanie konsumenckie prowadzone w ramach tego plebiscytu wskazało właśnie centra handlowe Klif jako najsilniejszą markę na rynku.
Rekordowa liczba prac w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS
Oprócz nagrody głównej jury przyznało w tym roku aż sześć wyróżnień, które otrzymali: Anna Gawron i Dariusz Ogrodowczyk (za wspólny projekt), Jan Libera, Karolina Lubaszko, Natalia Łukianiuk, Wojciech Osuchowski oraz Magdalena Wosik.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone