logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na logo i opakowanie dla linii kosmetyków Zanee

redakcja  PR 22.06.2018, przeczytano 354 razy

„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-i-opakowanie-dla-linii-kosmetykow-zanee,36985,artykul.html

Zarówno logotyp jak i koncepcja graficzna opakowania powinny oddawać specyfikę produktu jako nowoczesnego i opartego na naturalnych składnikach.

  • Nagroda za stworzenie logotypu: 1.500,00 zł
  • Nagroda za stworzenie projektu etykiet i opakowań 2.000,00 zł

Każdy z uczestników konkursu może złożyć pracę konkursową zarówno obejmującą logotyp, jak i koncepcję graficzną opakowania i etykiety lub startować w wybranej przez siebie kategorii.

Konkurs ma charakter jednoetapowy, ogólnopolski. Skierowany jest do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni artystycznych.

Źródło: Biosecure

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nagroda dla nowej butelki Finlandia Vodka
Od czerwca Finlandia Vodka dostępna jest w nowej butelce. Projekt, który kontynuuje tradycję opakowań inspirowanych motywem topniejącego lodu, został entuzjastycznie przyjęty przez środowisko ekspertów. Nowa butelka FinlandiaVodka otrzymała srebrny medal w prestiżowym konkursie San Francisco World Spirits Competition.
Śląska Rzecz: Laureaci 13. edycji Konkursu w Galerii Signs.pl
- Po co w komu wzornictwo? Po co w ogóle brać udział w konkursie? Ponieważ nagrody i nominacje to potwierdzenie najwyższej jakości, a także certyfikat dbałości o ludzi – widzów, klientów, mieszkańców… – zauważyła Ewa Gołębiowska, dyrektorka Zamku Cieszyn, w którym po raz 13. wręczono nagrody w konkursie „Śląska Rzecz”.
Tofu Studio z nagrodą Miasta Gdańska i nominacjami w konkursie im. Josepha Bindera
TOFU Studio w ubiegłą niedzielę odebrało z rąk Prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, nagrodę Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska im. Martina Opitza za 2017 rok. Prace gdańskiego studia zostały również zauważone i nominowane do jednego z najbardziej prestiżowych europejskich konkursów projektowych: Joseph Binder Award 2018.
Konkurs Biuletynów Firmowych: Ostatni tydzień na zgłaszanie prac
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.
 
czwartek 19.07.2018, 162 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone