logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na logo i opakowanie dla linii kosmetyków Zanee

redakcja  PR 22.06.2018, przeczytano 637 razy

„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-i-opakowanie-dla-linii-kosmetykow-zanee,36985,artykul.html

Zarówno logotyp jak i koncepcja graficzna opakowania powinny oddawać specyfikę produktu jako nowoczesnego i opartego na naturalnych składnikach.

  • Nagroda za stworzenie logotypu: 1.500,00 zł
  • Nagroda za stworzenie projektu etykiet i opakowań 2.000,00 zł

Każdy z uczestników konkursu może złożyć pracę konkursową zarówno obejmującą logotyp, jak i koncepcję graficzną opakowania i etykiety lub startować w wybranej przez siebie kategorii.

Konkurs ma charakter jednoetapowy, ogólnopolski. Skierowany jest do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni artystycznych.

Źródło: Biosecure

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2018
W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Graduation Projects 2018 : Trwa nabór prac
Zamiek Cieszyn zaprasza do wzięcia udziału w 17. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Stowarzyszenie Traffic Design wyróżnione przez Fast Company
Stowarzyszenie Traffic Design, które działa na rzecz sztuki i estetyki w przestrzeni publicznej zostało wyróżnione w prestiżowym konkursie Innovation by Design Awards 2018 organizowanym przez amerykański magazyn Fast Company. Wśród zwycięzców i wyróżnionych marek znaleźli się tacy giganci jak Microsoft, Google, Airbnb, Adobe oraz IBM.
Logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wybrane
Prosta i elegancka litera „M”, przedstawiona z kształtem budzącym wiele skojarzeń, między innymi z sercem, ale także z matematycznym znakiem większości. To właśnie logo, które już wkrótce stanie się podstawą identyfikacji wizualnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. W piątek (7 września) został rozstrzygnięty konkurs na projekt logotypu dla Metropolii, natomiast...
IAB Polska wydłuża o cztery dni termin zgłoszeń do Mixx Awards – konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Na uzupełnienie wniosków agencje i marketerzy mają czas do 10 września włącznie. Ogłoszenie zwycięzców konkursu nastąpi pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone