logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Jeleniej Góry

   23.07.2007, przeczytano 3865 razy

Urząd Miasta Jelenia Góra ogłosił konkurs na opracowanie logo Miasta Jelenia Góra, z uwzględnieniem aspektu 900-lecia miasta (1108-2008) oraz hasła promocyjnego, w postaci znaku graficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-jeleniej-gory,5878,artykul.html

Wybrane logo stanowić będzie podstawowy element marki miasta. Przeznaczone będzie do celów promocyjnych - identyfikacyjnych, reklamowych, popularyzatorskich, korespondencyjnych, itp. Znak ten będzie wykorzystywany głównie w Systemie Identyfikacji Wizualnej Urzędu i Miasta oraz w elementach komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Urzędu i Miasta. Organizatorzy oczekują projektów o nowoczesnej, dynamicznej formule graficznej, nie zapominającej o górskim położeniu Jeleniej Góry, potencjale kulturalnym i historii.

Konkurs jest adresowany do Agencji Reklamowych i PR, grafików, artystów plastyków, projektantów, studentów uczelni artystycznych.
Prace mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo.

Termin składania prac upływa 15 sierpnia 2007 r. Pula nagród w konkursie wynosi 10 000 złotych. Nagrodzone zostaną trzy najlepsze projekty. Planowana data ogłoszenia wyników konkursu to 31 sierpnia 2007 r.

Więcej informacji, regulamin:
www.jeleniagora.pl/www/index.php?option=com_content&task=view&id=273&Itemid=1

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dawid Szczepaniak jurorem Clio Awards 2024
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VML Poland, zasiądzie w składzie jury Clio Awards w kategorii Social Media. 
Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764