logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Konfederacji Pracodawców Polskich

   28.02.2010, przeczytano 3452 razy
ilustracjastrzałka

Prezydent Konfederacji Pracodawców Polskich Andrzej Malinowski ogłasza konkurs na projekt logo dla nazwy organizacji - „Pracodawcy Rzeczpospolitej Polskiej” oraz jej skróconej wersji „Pracodawcy RP”. Logo, będzie kluczowe dla projektu identyfikacji wizualnej organizacji. Nagrodą w konkursie jest gratyfikacja finansowa w wysokości 5.000 zł netto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-konfederacji-pracodawcow-polskich,10298,artykul.html

Logo powinno spełniać następujące kryteria:

  • oddawać ducha przedsiębiorczości oraz uosabiać podstawowe cechy nowoczesnej organizacji z tradycjami, takie jak - innowacyjność, skuteczność, siła
  • być czytelne, charakterystyczne, łatwe do zapamiętania, atrakcyjne graficznie i unikalne
  • nawiązywać do obecnego logo Konfederacji Pracodawców Polskich (wizerunek orła) lub prezentować odmienną symbolikę
  • składać się z logotypu i sygnetu
  • zawierać sformułowanie „Rok zał. 1989 r.”
  • być funkcjonalne, łatwo przenosić się do różnych formatów i zastosowań

    Prace konkursowe powinny składać się z prezentacji w formie elektronicznej:

  • wersji logo (logotyp + sygnet) - Pracodawcy Rzeczpospolitej Polskiej
  • wersji logo (logotyp + sygnet) - Pracodawcy RP
  • wersji samego sygnetu
  • wersji samego logotypu - Pracodawcy Rzeczpospolitej Polskiej
  • wersji samego logotypu - Pracodawcy RP

    Termin składania propozycji upływa 08.03.2010 r. o godz. 10.00

    Każdy z wariantów logo powinien być zapisany w skalowalnej postaci wektorowej lub wysokorozdzielczym formacie TIFF (300 DPI) i dostarczony w formacie PDF. Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres: p.goldanowski(at)kpp.org.pl oraz ewentualnie (nie jest to konieczne), zapisane na nośniku CD/DVD pocztą tradycyjną lub osobiście na adres Konfederacji Pracodawców Polskich (ul. Brukselska 7, 03-973 Warszawa).

    Źródło: KPP

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
    17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
    Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
    Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
    Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
    Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
    Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
    Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
    W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764