logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Kongresu Kultury Polskiej 2009

   31.08.2008, przeczytano 7363 razy

Konkurs na opracowanie elementu identyfikacji wizualnej (znaku graficznego) Kongresu Kultury Polskiej 2009 organizowanego przez Narodowe Centrum Kultury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-kongresu-kultury-polskiej-2009,7802,artykul.html

Narodowe Centrum Kultury ogłasza konkurs na opracowanie elementu identyfikacji wizualnej (znaku graficznego) Kongresu Kultury Polskiej 2009 organizowanego przez Narodowe Centrum Kultury. Nagroda główna wynosi 10 000 złotych brutto, a termin składania prac upływa 15 września 2008 roku.

Celem konkursu jest wykreowanie znaku graficznego, który zostanie wykorzystany do identyfikacji, popularyzacji i promocji Kongresu Kultury Polskiej 2009, w szczególności poprzez jego umieszczanie na plakatach i innych drukach promocyjnych wydawanych przez Narodowe Centrum Kultury lub na jego zlecenie, różnych nośnikach reklamy przestrzennej oraz do promocji interaktywnych w Internecie i innych mediach.

Uczestnikami konkursu mogą być osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, w szczególności: studenci i absolwenci wyższych uczelni artystycznych, artyści i projektanci graficzni. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić nie więcej niż jedną pracę konkursową.

Prace konkursowe należy nadsyłać do dnia 15 września 2008 roku na adres: Narodowe Centrum Kultury, ul. Senatorska 12, 00 – 082 Warszawa z dopiskiem: „Konkurs Kongres Kultury Polskiej 2009”

Źródło: Narodowe Centrum Kultury

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Konkurs nie dotyczy nowego loga Narodowego Centrum Kultury, tylko kongresu przezeń organizowanego. Warto poprawić tytuł, bo aktualne brzmienie wprowadza w błąd.

pozdrawiam - Justyna

avatar użytkownika
,

Chcąc przystąpić do konkursu rozpisanego przez NCK, na logo Kongresu Kultury Polskiej 2009,
przeczytałam regulamin i natknęłam się w nim na
błędy, nie licujące z powagą instytucji.

Otóż przede wszystkim:

1) "Autor pracy nagrodzonej zobowiązany jest do przeniesienia na Narodowe Centrum Kultury majątkowych praw autorskich do opracowanego
przez siebie znaku graficznego oraz prawa własności egzemplarzy utworu
złożonych w ramach konkursu" to oczywiście zrozumiała, ale
"jak również przeniesienia na Narodowe Centrum Kultury uprawnienia do
wykonywania osobistych praw autorskich do utworu." jest absurdem.
Osobiste prawa autorskie są NIEZBYWALNE.
Natomiast dalsza część tego punktu, czyli:
"W tym celu Autor pracy nagrodzonej zawrze z Narodowym Centrum Kultury
umowę, co będzie jednoznaczne z możliwością wykorzystania przez NCK
nagrodzonej pracy konkursowej na wszystkich wskazanych w umowie polach
eksploatacji" mówi nadal o prawach majątkowych, a nie osobistych praw autorskich.

2) w regulaminie nie ma składu jury, oceniającego projekty.
W przypadku konkursu na znak graficzny, organizatorzy obowiązani są poddać projekty ocenie fachowców z tej dziedziny, czyli art. plastyka o specjalizacji graficznej.

3) "Organizator nie ponosi również odpowiedzialności za działania osób
trzecich, związanych z organizacją konkursu" Cokolwiek to znaczy,
tracę zaufanie do instytucji publicznej, która nie chce brać odpowiedzialności za ewentualne destrukcyjne działania osób dopuszczonych przez siebie do pracy.

Podejrzewam,że taką właśnie osobą może być ktoś, kto pisał ten
regulamin.

Sama nie zamierzam brać udziału w tym konkurasie.

avatar użytkownika
,

Przepraszam - nasz błąd, faktycznie tytuł był mylący

Najnowsze w tym dziale

Gala „Zaprojektowane po ludzku”
Uroczystą galą w Warszawie redakcja Gazety Wyborczej podsumowała w sobotę 13 kwietnia akcję "Zaprojektowane po ludzku", której partnerem była Amica. Od października 2018 roku promowano ideę designu uwzględniającego potrzeby, zachowania i oczekiwania użytkowników, organizowano warsztaty edukacyjne. Na zakończenie pierwszej edycji wręczono wyróżnionym przez kapitułę...
Konkurs Benq: do wygrania monitor PD2720U i nagroda pieniężna
Dajemy Ci kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w projektowaniu graficznym i wygrania niesamowitych nagród. Tym razem celem jest stworzenie wygaszaczy ekranu dla naszych nowych monitorów PD DesignVue PD2720U, a nagrodą dla zwycięzcy będzie monitor PD2720U oraz 3000 EURO! Dodatkowo zwycięskie projekty będziemy prezentować również na naszej stronie internetowej, a...
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja
Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.
Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!
Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764