logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon

   22.05.2019, przeczytano 317 razy
ilustracja
Wizualizacja budynku centrum

Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-malopolskiego-centrum-nauki-cogiteon,382561,artykul.html

W ramach konkursu do zaprojektowania jest kolorowa i achromatyczna wersja logo oraz standardowy roll-up. – Chcieliśmy dać projektantom możliwość popisania się pomysłowością, aby identyfikacja centrum była wyjątkowa – tłumaczy Piotr Szymański, dyrektor Cogiteonu. Nagroda oraz umowa na wykonanie wybranych gotowych elementów graficznych to łącznie 18 000 zł brutto. Prace można składać do 31 maja.

Cogiteon to najmłodsza instytucja kultury Województwa Małopolskiego. Obok zabytkowego pasa startowego lotniska w Czyżynach do 2022 roku powstanie siedziba centrum nauki. W środku znajdzie się m.in. wystawa stała o człowieku, laboratoria, sala konferencyjna, a na dachu powstanie ogród zmysłów. Na metalowej elewacji zaprojektowanej przez architektów z biura Heinle Wischer und Partner z pewnością zawiśnie nowy znak instytucji.

Budujemy zupełnie nową przestrzeń, mam nadzieję, że zbudujemy ją również w wymiarze wizualnym – mówi Piotr Szymański. Małopolskie Centrum Nauki formalnie powstało w grudniu 2017, a we wrześniu ubiegłego roku do nazwy dodało słowo „Cogiteon”, które ma podkreślać humanistyczny wymiar prowadzonej misji edukacyjnej.

Źródło: Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764