logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych

   16.07.2007, przeczytano 5137 razy

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie ogłasza konkurs na projekt logo. Udział w nim jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych osób, zarówno fizycznych jak i prawnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-mazowieckiej-jednostki-wdrazania-programow-unijnych,5862,artykul.html

Prace należy przesyłać do 31 lipca 2007 r. do Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych. Dodatkowo do prac należy obligatoryjnie dołączyć wypełnioną kartę zgłoszenia oraz oświadczenie, podpisane przez upoważnioną osobę.

Autor zwycięskiej pracy otrzyma wynagrodzenie.

Szczegóły odnośnie konkursu są zawarte w regulaminie oraz wymaganiach konkursowych, dostępnych na stronie www.mazovia.pl/?a=news&id=3901

Źródło: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Zaraz. Wydaje mi się, czy ktoś tu szuka jelenia?
Ani słowa o wynagrodzeniu, wszystkie prawa autorskie zostaną przekazane nieodpłatnie (wow! pani sporządzająca kopiuj-regulamin-wklej znów nie wiedziała, że nie wszystkie są zbywalne?), a dodatkowo Jednostka nie ponosi odpowiedzialności za bezprawne użycie znaku i materiałów, które w dodatku nalezy im przysłać gotowe do druku?
Hahaha!

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764