logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych

   16.07.2007, przeczytano 5194 razy

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie ogłasza konkurs na projekt logo. Udział w nim jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych osób, zarówno fizycznych jak i prawnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-mazowieckiej-jednostki-wdrazania-programow-unijnych,5862,artykul.html

Prace należy przesyłać do 31 lipca 2007 r. do Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych. Dodatkowo do prac należy obligatoryjnie dołączyć wypełnioną kartę zgłoszenia oraz oświadczenie, podpisane przez upoważnioną osobę.

Autor zwycięskiej pracy otrzyma wynagrodzenie.

Szczegóły odnośnie konkursu są zawarte w regulaminie oraz wymaganiach konkursowych, dostępnych na stronie www.mazovia.pl/?a=news&id=3901

Źródło: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Zaraz. Wydaje mi się, czy ktoś tu szuka jelenia?
Ani słowa o wynagrodzeniu, wszystkie prawa autorskie zostaną przekazane nieodpłatnie (wow! pani sporządzająca kopiuj-regulamin-wklej znów nie wiedziała, że nie wszystkie są zbywalne?), a dodatkowo Jednostka nie ponosi odpowiedzialności za bezprawne użycie znaku i materiałów, które w dodatku nalezy im przysłać gotowe do druku?
Hahaha!

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764