logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo miasta Marki

   24.02.2016, przeczytano 2642 razy
ilustracjastrzałka

W Markach został ogłoszony konkurs na opracowanie logo miasta. Termin przyjmowania prac upływa 21 marca br. Na autora zwycięskiej pracy czeka nagroda pieniężna w wysokości 18 000 zł netto obejmująca koszt zaprojektowania systemu identyfikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-miasta-marki,27599,artykul.html

Burmistrz miasta Marki zaprasza do składania ofert w otwartym i ogólnopolskim konkursie na zaprojektowanie logo miasta Marki. Konkurs skierowany jest do pełnoletnich osób i firm zajmujących się projektowaniem systemów identyfikacji wizualnej. Jeden z wymogów uczestnictwa, to wykonanie przynajmniej jednej księgi Identyfikacji Wizualnej, która została wdrożona.

Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie logo Marek. Nagrodą będzie zaproszenie laureata do negocjacji na opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla miasta. Wynagrodzenie przewidziane w regulaminie to 18 000 zł netto za całość składającą się z projektu logo oraz systemu identyfikacji. Na wykonanie pełnej wizualizacji, zwycięzca będzie miał 30 dni.

Zwycięski projekt, który stanie się oficjalną identyfikacją graficzną miasta powinien cechować się kreatywnością, jasnością przekazu oraz funkcjonalnością. Przygotowując koncepcję autorzy powinni wziąć pod uwagę cechy i atuty miasta.

Zgłoszone do konkursu prace będą podlegać formalnej weryfikacji, a potem trafią pod obrady Komisji Konkursowej. Prace wraz ze zgłoszeniem mogą być wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną, do 21 marca br. Zwycięzca zostanie wyłoniony do 11 kwietnia 2016 roku.

Zgłoszenie i regulamin: http://www.marki.pl/www/aktualnosc-3482-tytul-konkurs_na_logo_miasta_marki

Źródło: Urząd Miasta Marki

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Sroka jurorką Young Creatives Cannes
Joanna Sroka, Associate Creative Director w VML, zasiądzie w składzie jury Young Creatives Cannes 2024. To konkurs skierowany do młodych pracowników i freelancerów branży komunikacji marketingowej. 
Dawid Szczepaniak jurorem Clio Awards 2024
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VML Poland, zasiądzie w składzie jury Clio Awards w kategorii Social Media. 
Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764