logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych rozstrzygnięty

   05.03.2014, przeczytano 4950 razy
ilustracjastrzałka

Zwycięzcą konkursu na projekt graficzny logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce został Marcin Dzbanuszek z Poznania. Komisja zdecydowała się także przyznać wyróżnienie pracy Grzegorza Hańderka z Tychów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-muzeum-zolnierzy-wykletych-rozstrzygniety,21024,artykul.html

Na konkurs wpłynęło około 160 propozycji prac zgłoszonych przez 104 autorów. Nad wyborem finalistów komisja pracowała dwa dni. Do ścisłego finału zakwalifikowano projekty czternastu autorów. Spośród nich wyłoniono zwycięzcę konkursu.

Wybierając nagrodzony projekt komisja brała pod uwagę czytelność i spójność znaku oraz wielowymiarowy przekaz logo nawiązujący zarówno do historii i teraźniejszości oraz nazwy placówki. Członkowie komisji podkreślają bardzo wysoki poziom graficzny oraz profesjonalne przygotowanie nadesłanych prac.

Źródło: UM Ostrołęka

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764