logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych rozstrzygnięty

   05.03.2014, przeczytano 4133 razy
ilustracjastrzałka

Zwycięzcą konkursu na projekt graficzny logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce został Marcin Dzbanuszek z Poznania. Komisja zdecydowała się także przyznać wyróżnienie pracy Grzegorza Hańderka z Tychów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-muzeum-zolnierzy-wykletych-rozstrzygniety,21024,artykul.html

Na konkurs wpłynęło około 160 propozycji prac zgłoszonych przez 104 autorów. Nad wyborem finalistów komisja pracowała dwa dni. Do ścisłego finału zakwalifikowano projekty czternastu autorów. Spośród nich wyłoniono zwycięzcę konkursu.

Wybierając nagrodzony projekt komisja brała pod uwagę czytelność i spójność znaku oraz wielowymiarowy przekaz logo nawiązujący zarówno do historii i teraźniejszości oraz nazwy placówki. Członkowie komisji podkreślają bardzo wysoki poziom graficzny oraz profesjonalne przygotowanie nadesłanych prac.

Źródło: UM Ostrołęka

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza edycja OPPO Creators Award trwa w najlepsze. Zostało jeszcze tylko kilka dni, by zgłosić swoje prace i zyskać szansę na wygranie wysokich nagród pieniężnych i prestiżowych programów szkoleniowych.
Graduation Projects 2019 - ruszyło przyjmowanie prac
Zapraszamy do wzięcia udziału w 18. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Janmar Centrum z Trzcinicy zwycięzcą w konkursie Art Of Packaging 2019
Janmar Centrum z Trzcinicy - dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, będące liderem na rynku producentów opakowań z tektury falistej, został Zwycięzcą Kategorii Opakowanie Flekso w ogólnopolskim konkursie na najlepsze opakowanie roku 2019 – ART OF PACKAGING PROFESSIONAL.
Super Gift 2019: ruszyło głosowanie na najlepsze gadżety
Rozpoczęło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas odbywającego się we wrześniu w Warszawie FestiwalMarketingu.pl. Głosowanie odbywa się poprzez formularz internetowy.
Dwie nagrody Golden Arrow dla marki Amica
18 czerwca odbyła się  ceremonia wręczenia nagród w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, współorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Amica została nagrodzona dwoma nagrodami głównymi w kategoriach Program lojalnościowy B2B oraz Grywalizacja. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764