logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych rozstrzygnięty

   05.03.2014, przeczytano 4594 razy
ilustracjastrzałka

Zwycięzcą konkursu na projekt graficzny logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce został Marcin Dzbanuszek z Poznania. Komisja zdecydowała się także przyznać wyróżnienie pracy Grzegorza Hańderka z Tychów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-muzeum-zolnierzy-wykletych-rozstrzygniety,21024,artykul.html

Na konkurs wpłynęło około 160 propozycji prac zgłoszonych przez 104 autorów. Nad wyborem finalistów komisja pracowała dwa dni. Do ścisłego finału zakwalifikowano projekty czternastu autorów. Spośród nich wyłoniono zwycięzcę konkursu.

Wybierając nagrodzony projekt komisja brała pod uwagę czytelność i spójność znaku oraz wielowymiarowy przekaz logo nawiązujący zarówno do historii i teraźniejszości oraz nazwy placówki. Członkowie komisji podkreślają bardzo wysoki poziom graficzny oraz profesjonalne przygotowanie nadesłanych prac.

Źródło: UM Ostrołęka

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aż 5 europejskich nagród IAB Mixx Awards dla polskich kampanii
25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022. Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset.
„Najmłodszy Headhunter na świecie” z nagrodą Mixx Awards Europe
Publicis Worldwide Poland otrzymała prestiżową nagrodę w Mixx Awards Europe 2022 – konkursie doceniającym najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał złotą statuetkę w kategorii Influencer Marketing.
Konkurs Artinpost 2022
ArtInPost 2022 - wystartowała trzecia edycja konkursu kreatywnego organizowanego przez InPost. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 47 000 złotych i udział ich prac w największej wystawie plenerowej w wybranych polskich miastach. 
Publicis Worldwide Poland jako jedyna polska agencja dostała nagrody w międzynarodowym konkursie kreatywnym Caples Awards. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał 3 brązowe statuetki w kategoriach: Digital B to B, Healthcare i Not for Profit.
Nikon z przyjemnością informuje o zdobytych nagrodach na prestiżowych światowych konkursach. Aż cztery produkty marki zwyciężyły i zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie IF DESIGN AWARD. Ponadto pięć kolejnych produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Z kolei w globalnym konkursie TIPA 2022 marka otrzymała trzy nagrody w różnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764