logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych rozstrzygnięty

   05.03.2014, przeczytano 4532 razy
ilustracjastrzałka

Zwycięzcą konkursu na projekt graficzny logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce został Marcin Dzbanuszek z Poznania. Komisja zdecydowała się także przyznać wyróżnienie pracy Grzegorza Hańderka z Tychów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-muzeum-zolnierzy-wykletych-rozstrzygniety,21024,artykul.html

Na konkurs wpłynęło około 160 propozycji prac zgłoszonych przez 104 autorów. Nad wyborem finalistów komisja pracowała dwa dni. Do ścisłego finału zakwalifikowano projekty czternastu autorów. Spośród nich wyłoniono zwycięzcę konkursu.

Wybierając nagrodzony projekt komisja brała pod uwagę czytelność i spójność znaku oraz wielowymiarowy przekaz logo nawiązujący zarówno do historii i teraźniejszości oraz nazwy placówki. Członkowie komisji podkreślają bardzo wysoki poziom graficzny oraz profesjonalne przygotowanie nadesłanych prac.

Źródło: UM Ostrołęka

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

McCANN Poland została ogłoszona najefektywniejszą agencją kreatywną w Polsce w konkursie EFFIE Awards. Podczas dzisiejszej uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie za zrealizowane w 2021 roku kampanie otrzymała łącznie sześć statuetek – dwie złote, trzy srebrne oraz jedną brązową.
Graduation Projects 2021 - zgłoszenia do końca miesiąca
Zapraszamy do wzięcia udziału w 20. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich. Prace w postaci ilustracji i krótkiego opisu można wgrywać do 31 października 2021 roku za pomocą formularza zgłoszeniowego.
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. nagrodzi autorów najciekawszych ekspozycji dla swoich produktów
Do rywalizacji w konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” mogą przystąpić studenci kierunków artystycznych, technicznych oraz marketingowych, ale także osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem użytkowym, designem i marketingiem. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla...
Konkurs na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch
2. edycja Konkursu na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch za nami. 14 października br. ogłoszono wyniki konkursu skierowanego do grafików - osób zarówno profesjonalnie zajmujących się projektowaniem graficznym, jak i amatorów. Główną nagrodę w postaci 5 tys. przyznano Antoninie Janus-Szybist za pracę pn. Solaris.
W konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING otrzymał Grand Prix. Bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu oraz otrzymał 9 nagród, w tym aż 7 złotych. Nagrody za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe wręczono już po raz trzynasty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764