logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych rozstrzygnięty

   05.03.2014, przeczytano 4930 razy
ilustracjastrzałka

Zwycięzcą konkursu na projekt graficzny logo Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce został Marcin Dzbanuszek z Poznania. Komisja zdecydowała się także przyznać wyróżnienie pracy Grzegorza Hańderka z Tychów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-muzeum-zolnierzy-wykletych-rozstrzygniety,21024,artykul.html

Na konkurs wpłynęło około 160 propozycji prac zgłoszonych przez 104 autorów. Nad wyborem finalistów komisja pracowała dwa dni. Do ścisłego finału zakwalifikowano projekty czternastu autorów. Spośród nich wyłoniono zwycięzcę konkursu.

Wybierając nagrodzony projekt komisja brała pod uwagę czytelność i spójność znaku oraz wielowymiarowy przekaz logo nawiązujący zarówno do historii i teraźniejszości oraz nazwy placówki. Członkowie komisji podkreślają bardzo wysoki poziom graficzny oraz profesjonalne przygotowanie nadesłanych prac.

Źródło: UM Ostrołęka

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Sroka jurorką Young Creatives Cannes
Joanna Sroka, Associate Creative Director w VML, zasiądzie w składzie jury Young Creatives Cannes 2024. To konkurs skierowany do młodych pracowników i freelancerów branży komunikacji marketingowej. 
Dawid Szczepaniak jurorem Clio Awards 2024
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VML Poland, zasiądzie w składzie jury Clio Awards w kategorii Social Media. 
Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764