logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny

   05.12.2018, przeczytano 1004 razy
ilustracjastrzałka
Gmach Muzeum II Wojny Światowej

Muzeum II Wojny Światowej ogłasza konkurs na stworzenie logo nawiązującego tematycznie do obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej, który będzie wykorzystywany jako promocyjny znak identyfikacyjny zadań realizowanych w ramach opracowanego programu Obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-obchodow-80.-rocznicy-wybuchu-ii-wojny,380429,artykul.html

Logo będzie umieszczane m. in. na stronach internetowych organizatora i instytucji z nim współpracujących oraz na plakatach, ulotkach i innych materiałach promocyjnych związanych z Obchodami. Logo powinno kojarzyć się z 80. rocznicą wybuchu II wojny światowej. Wskazane jest nawiązanie do nazwy, misji i obszaru działalności organizatora.

Logo może mieć dowolną formę graficzną (np.  napis literowy lub napis i symbol graficzny, czy też sam symbol graficzny). W warstwę informacyjnej logotyp może zawierać litery i cyfry, nazwę promowanych obchodów, nazwę Organizatora, adres strony internetowej etc. 

Konkurs adresowany jest do osób pełnoletnich, niezależnie od miejsca zamieszkania czy też wykształcenia. Uczestnik konkursu może zgłosić maksymalnie 2 projekty graficzne.

Termin składania prac mija 15 grudnia 2018 r. Autorzy zwycięskich prac otrzymają nagrody finansowe w następującej wysokości:

a) za zajecie I miejsca 10.000 zł;
b) za zajecie II miejsca 5.000 zł;
c) za zajecie III miejsca 2.000 zł.

Z autorem  projektu wybranego do realizacji organizator zawrze umowę o eksploatacji logotypu. Umowa zawierać będzie postanowienie o przeniesieniu autorskich praw majątkowych do projektu wraz z prawem do nieograniczonego korzystania w kraju i za granicą

Wyniki konkursu zostaną podane na stronie internetowej organizatora w terminie do 31 grudnia 2018 r.

Więcej informacji, regulamin: https://muzeum1939.pl/konkurs_logo

Źródło: Muzeum II Wojny Światowej

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala „Zaprojektowane po ludzku”
Uroczystą galą w Warszawie redakcja Gazety Wyborczej podsumowała w sobotę 13 kwietnia akcję "Zaprojektowane po ludzku", której partnerem była Amica. Od października 2018 roku promowano ideę designu uwzględniającego potrzeby, zachowania i oczekiwania użytkowników, organizowano warsztaty edukacyjne. Na zakończenie pierwszej edycji wręczono wyróżnionym przez kapitułę...
Konkurs Benq: do wygrania monitor PD2720U i nagroda pieniężna
Dajemy Ci kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w projektowaniu graficznym i wygrania niesamowitych nagród. Tym razem celem jest stworzenie wygaszaczy ekranu dla naszych nowych monitorów PD DesignVue PD2720U, a nagrodą dla zwycięzcy będzie monitor PD2720U oraz 3000 EURO! Dodatkowo zwycięskie projekty będziemy prezentować również na naszej stronie internetowej, a...
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja
Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.
Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!
Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764