logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na logo obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny

   05.12.2018, przeczytano 602 razy
ilustracjastrzałka
Gmach Muzeum II Wojny Światowej

Muzeum II Wojny Światowej ogłasza konkurs na stworzenie logo nawiązującego tematycznie do obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej, który będzie wykorzystywany jako promocyjny znak identyfikacyjny zadań realizowanych w ramach opracowanego programu Obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-obchodow-80.-rocznicy-wybuchu-ii-wojny,380429,artykul.html

Logo będzie umieszczane m. in. na stronach internetowych organizatora i instytucji z nim współpracujących oraz na plakatach, ulotkach i innych materiałach promocyjnych związanych z Obchodami. Logo powinno kojarzyć się z 80. rocznicą wybuchu II wojny światowej. Wskazane jest nawiązanie do nazwy, misji i obszaru działalności organizatora.

Logo może mieć dowolną formę graficzną (np.  napis literowy lub napis i symbol graficzny, czy też sam symbol graficzny). W warstwę informacyjnej logotyp może zawierać litery i cyfry, nazwę promowanych obchodów, nazwę Organizatora, adres strony internetowej etc. 

Konkurs adresowany jest do osób pełnoletnich, niezależnie od miejsca zamieszkania czy też wykształcenia. Uczestnik konkursu może zgłosić maksymalnie 2 projekty graficzne.

Termin składania prac mija 15 grudnia 2018 r. Autorzy zwycięskich prac otrzymają nagrody finansowe w następującej wysokości:

a) za zajecie I miejsca 10.000 zł;
b) za zajecie II miejsca 5.000 zł;
c) za zajecie III miejsca 2.000 zł.

Z autorem  projektu wybranego do realizacji organizator zawrze umowę o eksploatacji logotypu. Umowa zawierać będzie postanowienie o przeniesieniu autorskich praw majątkowych do projektu wraz z prawem do nieograniczonego korzystania w kraju i za granicą

Wyniki konkursu zostaną podane na stronie internetowej organizatora w terminie do 31 grudnia 2018 r.

Więcej informacji, regulamin: https://muzeum1939.pl/konkurs_logo

Źródło: Muzeum II Wojny Światowej

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zwycięzcy drugiej edycji Justbrief wyłonieni
W drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s, w którego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez Uber Eats. Oprócz możliwości wpisania do portfolio...
Szef marketingu drogerii Natura z nagrodą Dyrektor Marketingu Roku 2018
Przemysław Szymański został zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Okazał się bezkonkurencyjny w kategorii „uroda / kosmetyki / higiena”.
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród
Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.
Złoty Spinacz dla Danfoss za #Ettalks
Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na celu inspirowanie do innowacyjnego sposobu myślenia oraz opracowywania rozwiązań w kwestiach klimatycznych i energetycznych o nazwie #ETtalks otrzymała Złotego Spinacza w kategorii Business-to-Business PR.Stworzona przez firmę Danfoss międzynarodowa platforma oraz seria spotkań mająca na...
Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018
24 listopada w Centrum Kreatywności Targowa odbył się finał międzynarodowego konkursu Young Creatives Integrated Competition. Inicjatywa od 10 lat, jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej, do zaprezentowania swoich umiejętności. W tym roku finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce.  Wspólnie z Greenpeace postawiliśmy przed uczestnikami...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone