logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny

   05.12.2018, przeczytano 1038 razy
ilustracjastrzałka
Gmach Muzeum II Wojny Światowej

Muzeum II Wojny Światowej ogłasza konkurs na stworzenie logo nawiązującego tematycznie do obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej, który będzie wykorzystywany jako promocyjny znak identyfikacyjny zadań realizowanych w ramach opracowanego programu Obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-obchodow-80.-rocznicy-wybuchu-ii-wojny,380429,artykul.html

Logo będzie umieszczane m. in. na stronach internetowych organizatora i instytucji z nim współpracujących oraz na plakatach, ulotkach i innych materiałach promocyjnych związanych z Obchodami. Logo powinno kojarzyć się z 80. rocznicą wybuchu II wojny światowej. Wskazane jest nawiązanie do nazwy, misji i obszaru działalności organizatora.

Logo może mieć dowolną formę graficzną (np.  napis literowy lub napis i symbol graficzny, czy też sam symbol graficzny). W warstwę informacyjnej logotyp może zawierać litery i cyfry, nazwę promowanych obchodów, nazwę Organizatora, adres strony internetowej etc. 

Konkurs adresowany jest do osób pełnoletnich, niezależnie od miejsca zamieszkania czy też wykształcenia. Uczestnik konkursu może zgłosić maksymalnie 2 projekty graficzne.

Termin składania prac mija 15 grudnia 2018 r. Autorzy zwycięskich prac otrzymają nagrody finansowe w następującej wysokości:

a) za zajecie I miejsca 10.000 zł;
b) za zajecie II miejsca 5.000 zł;
c) za zajecie III miejsca 2.000 zł.

Z autorem  projektu wybranego do realizacji organizator zawrze umowę o eksploatacji logotypu. Umowa zawierać będzie postanowienie o przeniesieniu autorskich praw majątkowych do projektu wraz z prawem do nieograniczonego korzystania w kraju i za granicą

Wyniki konkursu zostaną podane na stronie internetowej organizatora w terminie do 31 grudnia 2018 r.

Więcej informacji, regulamin: https://muzeum1939.pl/konkurs_logo

Źródło: Muzeum II Wojny Światowej

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764