logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Partnerstwa Wschodniego - wyniki

   13.09.2011, przeczytano 3057 razy

Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłaszają wyniki konkursu na logo Partnerstwa Wschodniego. Prezentację zwycięskiego projektu można zobaczyć w Galerii Signs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-partnerstwa-wschodniego---wyniki,13472,artykul.html

Decyzją jury zwyciężył projekt autorstwa studia Imagina (Portugalia)

W obradach jury brali udział:
Radosław Sikorski - Minister Spraw Zagranicznych
Prof. Czesława Frejlich – redaktor naczelna czasopisma 2+3D, wykładowca ASP w Krakowie
Prof. Janusz Górski – wykładowca ASP w Gdańsku, Kurator Projektu Galeria Plakatu AMS
Prof. Mirosław Adamczyk – projektant, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
Dr Justyna Kucharczyk – projektantka, ASP Katowice
Dr Dawid Korzekwa – prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, ASP Katowice
Jacek Multanowski – Zastępca Dyrektora Departamentu Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej MSZ
Katarzyna Słoniewicz – Departament Wschodni MSZ, Wydział ds. Partnerstwa Wschodniego
Andrzej Cieszkowski – Pełnomocnik Ministra Spraw Zagranicznych ds. Partnerstwa Wschodniego
Ewelina Lendzioszek – Departament Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej MSZ

Wybór zwycięskiego logo dokonywany był spośród propozycji uczestników drugiego etapu konkursu, tj.
Chigodesign
Gutsulyak Yurko (Ukraina)
Homework Studio
Imagina Studio (Portugalia)
Kotbury
Miszewski Paweł
Miszakin Serhij (Ukraina)
Nobo Design
Paluch Łukasz / Anomalia Art Studio
Papaja Studio
Parastudio

Logo zostanie oficjalnie zaprezentowane podczas Szczytu Partnerstwa Wschodniego w Warszawie, 29-30 września 2011.

W ostatecznym głosowaniu jury brało pod uwagę także projekt autorstwa studia Chigodesign (Polska).

Zwycięzca konkursu otrzyma:

  • Wynagrodzenie dla zwycięzcy za ostateczne przygotowanie logotypu — 10 000 zł brutto
  • Honorarium za przekazanie praw autorskich zwycięskiego logo — 2000 zł brutto
  • Honorarium za przygotowanie księgi znaku zwycięskiego logo — 3000 zł brutto

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Konkurs na logo Partnerstwa Wschodniego

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764