logo
WIADOMOŚCI

Konkurs na logo Powiatu Łańcuckiego

redakcja   30.06.2018, przeczytano 744 razy
ilustracjastrzałka

Starostwo Powiatowe w Łańcucie ogłasza konkurs na projekt logo Powiatu Łańcuckiego. Do wygrania jest 2 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-powiatu-lancuckiego,37078,artykul.html

Przedmiotem konkursu jest przygotowanie logo Powiatu Łańcuckiego, które stanie się oficjalnym symbolem identyfikującym Powiat Łańcucki i wykorzystywany będzie m.in. do celów promocyjnych, reklamowych i informacyjnych.

Konkurs ma charakter otwarty. Zapraszamy do udziału w szczególności: grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni artystycznych.

Prace konkursowe należy składać do dnia 28 lipca 2018 r. pod adres: Starostwo Powiatowe w Łańcucie,  ul. Mickiewicza 2,  37-100 Łańcut

Ogłoszenie wyników nastąpi dnia 20 sierpnia 2018 r. na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Łańcucie. Ze zwycięzcą konkursu zostanie zawarta umowa o przeniesieniu praw autorskich za wynagrodzeniem w wysokości 2000 zł brutto.

Źródło: Starostwo Powiatowe w Łańcucie

www.powiatlancut.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2018
W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Graduation Projects 2018 : Trwa nabór prac
Zamiek Cieszyn zaprasza do wzięcia udziału w 17. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Stowarzyszenie Traffic Design wyróżnione przez Fast Company
Stowarzyszenie Traffic Design, które działa na rzecz sztuki i estetyki w przestrzeni publicznej zostało wyróżnione w prestiżowym konkursie Innovation by Design Awards 2018 organizowanym przez amerykański magazyn Fast Company. Wśród zwycięzców i wyróżnionych marek znaleźli się tacy giganci jak Microsoft, Google, Airbnb, Adobe oraz IBM.
Logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wybrane
Prosta i elegancka litera „M”, przedstawiona z kształtem budzącym wiele skojarzeń, między innymi z sercem, ale także z matematycznym znakiem większości. To właśnie logo, które już wkrótce stanie się podstawą identyfikacji wizualnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. W piątek (7 września) został rozstrzygnięty konkurs na projekt logotypu dla Metropolii, natomiast...
IAB Polska wydłuża o cztery dni termin zgłoszeń do Mixx Awards – konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Na uzupełnienie wniosków agencje i marketerzy mają czas do 10 września włącznie. Ogłoszenie zwycięzców konkursu nastąpi pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone