logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Prokuratury Generalnej

   11.04.2011, przeczytano 5690 razy
ilustracja
Obecna strona Prokuratury Generalnej razi m.in. brakiem elementów identyfikacji wizualnej

Prokuratura Generalna ogłasza konkurs na logo, które stanie się oficjalnym elementem identyfikacji graficznej. Termin nadsyłania prac mija 10 maja, do wygrania jest 6,5 tys. zł. Konkurs adresowany jest do zawodowców zajmujących się projektowaniem graficznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-prokuratury-generalnej,12339,artykul.html

Logo Prokuratury Generalnej powinno jednoznacznie kojarzyć się z tą instytucją. Powinno łączyć jej dobrze rozumiany tradycyjny charakter z nowoczesnymi aspiracjami, profesjonalizmem. Logo nie powinno w swojej symbolice zawierać elementów tradycyjnie przyjętych dla instytucji Prokuratury Generalnej i wymiaru sprawiedliwości tj. kajdanek, łańcuchów, wagi, Temidy. Logo powinno zawierać frazę „Prokuratura Generalna” oraz być na tyle uniwersalne, aby reprezentować jednostki Prokuratury w całej Polsce po zmianie frazy towarzyszącej logo (np. „Prokuratura Okręgowa w Łodzi”).

Wybrane logo będzie przeznaczone do celów:
• identyfikacyjnych
• reprezentacyjnych
• korespondencyjnych

W szczególności umieszczone będzie na:
• wydawnictwach
• plakatach
• ulotkach
• nośnikach elektronicznych i w Internecie
• nośnikach reklamy zewnętrznej
• gadżetach promocyjno-reklamowych

Konkurs skierowany jest do osób fizycznych i podmiotów prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym. Prace mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo.

Prace konkursowe należy dostarczyć do 10 maja 2011 r.

Oceny prac dokona Komisja Konkursowa w składzie:
- Andrzej Seremet – Prokurator Generalny
- Marek Jamrogowicz – I Zastępca Prokuratora Generalnego
- Maciej Kujawski – Prokurator
- Mateusz Martyniuk - Rzecznik Prasowy Prokuratury Generalnej
- Prof. Lech Majewski – Projektant, Wykładowca ASP Warszawa
- Prof. Czesława Frejlich – Wykładowca, ASP w Krakowie
- Dr Dawid Korzekwa – Projektant, Prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
- Maciej Konopka – Projektant, Wykładowca ASP Warszawa
- Magda Frankowska – Projektantka, członek Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej

Za projekt, który wybierze Komisja Konkursowa, przyznana zostanie nagroda w wysokości 5000 zł brutto. W przypadku wyboru pracy zespołu nagroda nie ulega zwielokrotnieniu. Dodatkowe honorarium za przekazanie praw autorskich zwycięskiego projektu wynosi 1500 zł brutto i odbędzie się na podstawie odrębnej umowy.

Ogłoszenie wyników nastąpi do dnia 20 maja 2011 r.

Regulamin konkursu dostępny jest na stronach STGU.

Źródło: STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764