logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo reaktora Maria

   07.01.2020, przeczytano 841 razy
ilustracja
Sterownia reaktora Maria

Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria. Przedmiotem Konkursu jest opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria – znaku identyfikacji obiektu, który będzie przeznaczony do popularyzacji oraz reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-reaktora-maria,385226,artykul.html

Konkurs trwa do 31.01.2020 r.

Projekt logo powinien podkreślać́ charakterystyczne elementy związane z Reaktorem. Logo będzie miało zastosowanie w materiałach informacyjnych i promocyjnych. Projekt logo może mieć́ dowolną formę̨ graficzną, ale preferowane będą projekty współgrające z ogólną stylistyką logo NCBJ, budzące pozytywne emocje u odbiorców. Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu Logo, jedynego działającego w Polsce Reaktora, znajdującego się na terenie NBCJ w Otwocku.

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do osób fizycznych i prawnych. Udział w Konkursie mogą wziąć́ zarówno artyści, graficy, plastycy, specjaliści zajmujący się̨ projektowaniem reklamowym, architekci, jak i amatorzy.

Organizator Konkursu powoła Komisję Konkursową, która dokona oceny prac konkursowych.

Komisja będzie oceniać́ zgłoszone projekty zgodnie z następującymi kryteriami:

  • walory estetyczne i graficzne projektu,
  • oryginalność́ pomysłu, łatwość́ zapamiętywania i pozytywne skojarzenia,
  • oddanie specyfiki tematu,
  • możliwość wykorzystania w różnych mediach.

NAGRODY

W Konkursie przewidziana jest jedna nagroda główna. Jest to nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł netto oraz voucher na zwiedzanie NCBJ dla 8 osób wskazanych przez laureata, z zapewnionym przejazdem z Warszawy do NCBJ, i z powrotem, oraz obiad na terenie NCBJ.

Źródło: NCBJ

www.ncbj.gov.pl

fotografia: Wikimedia/Komunikacja ncbj - Praca własna, CC BY-SA 4.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsza polska okładka 2019 ujawniona
13 lipca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej poznaliśmy laureatów VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową. Łączna pula nagród wynosiła 12 000 złotych. Zwycięzcą nagrody głównej oraz tytułu najlepszej okładki 2019 roku została praca autorstwa Tomasza Dubiela do albumu ,,Dwunasty dom” duetu Enchanted Hunters. W...
Ruszają zgłoszenia do Konkursu Złote Spinacze 2020
Już po raz osiemnasty najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia przy pomocy platformy online rozpoczęły się 14 lipca i potrwają do 7 września 2020.
Konkurs dla grafików na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch
Drukarnia Totem.com.pl wraz z firmą Konica Minolta ogłosiły konkurs dla grafików na projekt okładki książki uszlachetnionej w technologii 3D Touch. Na jego zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne, łącznie 15 tysięcy złotych.
Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764