logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo reaktora Maria

   07.01.2020, przeczytano 1801 razy
ilustracja
Sterownia reaktora Maria

Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria. Przedmiotem Konkursu jest opracowanie projektu graficznego logo reaktora Maria – znaku identyfikacji obiektu, który będzie przeznaczony do popularyzacji oraz reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-reaktora-maria,385226,artykul.html

Konkurs trwa do 31.01.2020 r.

Projekt logo powinien podkreślać́ charakterystyczne elementy związane z Reaktorem. Logo będzie miało zastosowanie w materiałach informacyjnych i promocyjnych. Projekt logo może mieć́ dowolną formę̨ graficzną, ale preferowane będą projekty współgrające z ogólną stylistyką logo NCBJ, budzące pozytywne emocje u odbiorców. Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu Logo, jedynego działającego w Polsce Reaktora, znajdującego się na terenie NBCJ w Otwocku.

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do osób fizycznych i prawnych. Udział w Konkursie mogą wziąć́ zarówno artyści, graficy, plastycy, specjaliści zajmujący się̨ projektowaniem reklamowym, architekci, jak i amatorzy.

Organizator Konkursu powoła Komisję Konkursową, która dokona oceny prac konkursowych.

Komisja będzie oceniać́ zgłoszone projekty zgodnie z następującymi kryteriami:

  • walory estetyczne i graficzne projektu,
  • oryginalność́ pomysłu, łatwość́ zapamiętywania i pozytywne skojarzenia,
  • oddanie specyfiki tematu,
  • możliwość wykorzystania w różnych mediach.

NAGRODY

W Konkursie przewidziana jest jedna nagroda główna. Jest to nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł netto oraz voucher na zwiedzanie NCBJ dla 8 osób wskazanych przez laureata, z zapewnionym przejazdem z Warszawy do NCBJ, i z powrotem, oraz obiad na terenie NCBJ.

Źródło: NCBJ

www.ncbj.gov.pl

fotografia: Wikimedia/Komunikacja ncbj - Praca własna, CC BY-SA 4.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764