logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Solidarnej Polski rozstrzygnięty: zamiast nagrody - zlecenie

   22.03.2012, przeczytano 4852 razy
ilustracja

Klub Solidarna Polska zaprezentował logo partii, która ma zadebiutować na zbliżającym się kongresie załozycielskim. Wbrew zapowiedziom, zamiast 5 tys. zł nagrody, autor zwycięskiego projektu otrzymał od Solidarnej Polski zamówienie na wykonanie „szerszej wizualizacji”, która będzie zaprezentowana w trakcie kongresu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-solidarnej-polski-rozstrzygniety%3A-zamiast-nagrody---zlecenie,15062,artykul.html

Według informacji przedstawionych na konferencji prasowej w Sejmie, na konkurs wpłynęło ok. 700 propozycji. Według Jacka Kurskiego, zwycięski projekt jest propozycją firmy „PR Perspective” z Wrocławia, a w zamian „za to, że logo zostało przez organizatorów zaakceptowane” otrzyma ona zamówienie na wykonanie „szerszej wizualizacji” na którą mają się złożyć ścianki wystawiennicze i standy, gadżety reklamowe i inne elementy.

Chcieliśmy się zwrócić do zwycięzców z prośbą o skomentowanie faktu, że nagroda w konkursie, jaką miało być 5 tys. zł, została zastąpiona propozycją wykonania kolejnej usługi. Niestety jak dotąd nie udało nam się trafić na ślad firmy o podanej przez Jacka Kurskiego nazwie. Milczy o niej Google, milczy Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej.

Na stronach klubu Solidarna Polska czytamy cytat z wypowiedzi Jacka Kurskiego: „To bardzo nowoczesne logo, które jest nowoczesnym wyrazem solidarności. Tak jak Solidarna Polska odwołuje się do wartości, solidarności pokoleń, poczucia wspólnoty narodowej, tak to logo wyraża to, że Polska jest rodziną rodzin”

Zupełnie inne opinie można znaleźć w komentarzach umieszczonych na profilach Solidarnej Polski w serwisach społecznościowych. Na Facebooku można zobaczyć pozostałe propozycje nadesłane na ogłoszony 2 tygodnie temu konkurs:
http://www.facebook.com/solidarnapl/photos

Źródło: inf. wł.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

....dostaną zamówienie, za które zapłacą... miejscem na listach wyborczych?

avatar użytkownika
,

Chłopaki, czepiacie się. A przecież skoro firma jest nieistniejąca, to nie da się jej zapłacić, no nie?  

brak ikonki
,

Propozycje kojarzone jak widać z ich rodowodem zostały przez SP odrzucone a tych wzorów z PISowymi orzełkami pojawiło się co nie miara.

brak ikonki
,

a może Pan Kurski sam opracował logo podczas któregoś posiedzenia sejmu:):):)

brak ikonki
,

i wycykali tego co sie napracował...nieladnie..jak politycy daja przykład, to potem sie dziwią ze okradamy ten grajdoł i mamy szara strefę

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764