Klub Solidarna Polska zaprezentował logo partii, która ma zadebiutować na zbliżającym się kongresie załozycielskim. Wbrew zapowiedziom, zamiast 5 tys. zł nagrody, autor zwycięskiego projektu otrzymał od Solidarnej Polski zamówienie na wykonanie „szerszej wizualizacji”, która będzie zaprezentowana w trakcie kongresu.
Według informacji przedstawionych na konferencji prasowej w Sejmie, na konkurs wpłynęło ok. 700 propozycji. Według Jacka Kurskiego, zwycięski projekt jest propozycją firmy „PR Perspective” z Wrocławia, a w zamian „za to, że logo zostało przez organizatorów zaakceptowane” otrzyma ona zamówienie na wykonanie „szerszej wizualizacji” na którą mają się złożyć ścianki wystawiennicze i standy, gadżety reklamowe i inne elementy.
Chcieliśmy się zwrócić do zwycięzców z prośbą o skomentowanie faktu, że nagroda w konkursie, jaką miało być 5 tys. zł, została zastąpiona propozycją wykonania kolejnej usługi. Niestety jak dotąd nie udało nam się trafić na ślad firmy o podanej przez Jacka Kurskiego nazwie. Milczy o niej Google, milczy Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej.
Na stronach klubu Solidarna Polska czytamy cytat z wypowiedzi Jacka Kurskiego: „To bardzo nowoczesne logo, które jest nowoczesnym wyrazem solidarności. Tak jak Solidarna Polska odwołuje się do wartości, solidarności pokoleń, poczucia wspólnoty narodowej, tak to logo wyraża to, że Polska jest rodziną rodzin”
Zupełnie inne opinie można znaleźć w komentarzach umieszczonych na profilach Solidarnej Polski w serwisach społecznościowych. Na Facebooku można zobaczyć pozostałe propozycje nadesłane na ogłoszony 2 tygodnie temu konkurs:
http://www.facebook.com/solidarnapl/photos
Źródło: inf. wł.