logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo Stowarzyszenia Turystyczne Kaszuby

  PR 03.02.2024, przeczytano 852 razy
ilustracja

Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby zaprasza do udziału w konkursie na wykonanie projektu logo, które stanie się elementem oficjalnej identyfikacji wizualnej naszej organizacji. Konkurs skierowany jest do osób specjalizujących się w projektowaniu znaków graficznych oraz opracowywaniu systemów identyfikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-stowarzyszenia-turystyczne-kaszuby,402972,artykul.html

Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda finansowa w wysokości 5 tys. złotych brutto. Dodatkowo Stowarzyszenie deklaruje podpisanie umowy z laureatem na opracowanie „Systemu Identyfikacji Wizualnej Marki Stowarzyszenia Turystyczne Kaszuby” za wynagrodzeniem w wysokości 5 tys. złotych brutto.

Zgłoszone w konkursie projekty powinny odzwierciedlać charakter działalności Stowarzyszenia oraz charakteryzować się wysokim poziomem artystycznym spełniającym jednocześnie rolę marketingową oraz informacyjną. Zależy nam również na uniwersalności znaku, aby można je było wykorzystywać w różnego typu materiałach i rozpowszechniać za pomocą dostępnych kanałów czy narzędzi komunikacji.

Termin nadsyłania prac mija 10 marca 2024 r.

Źródło: Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
Kolejna nominacja dla kampanii „Nic co ludzkie nie jest nam obce”
Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
Group One z największą liczbą nominacji w Youtube Works Awards 2023
Poznaliśmy shortlistę YouTube Works Awards 2023. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje Group One, których realizacje zostały wytypowane do nagrody za najlepsze kampanie wideo aż 8 razy. O statuetki powalczą: Change Serviceplan, GONG, Game Changer, Mediaplus, Media Republic oraz Salestube.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764